Kundebehandler - resepsjon og telefonsentral
Fredrikstad dyrehospital
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vil du bli en del av vårt dyrekjære team på Fredrikstad Dyrehospital?
Fredrikstad Dyrehospital er et av de mest moderne og velutstyrte dyresykehusene i landet med døgnkontinuerlig drift. Vi er en trivelig arbeidsplass med totalt 72 ansatte.
Vi har spesialister og allmenndyrleger samt spesialiserte dyrepleiere. Sammen løser vi daglig mange utfordringene vi har med våre pasienter. Vi mottar henvisninger fra fjern og nær i tillegg til vår faste pasientgruppe. Vi har stort fokus på personlig utvikling og kompetanseheving. Vi er derfor generøse når det kommer til ansattes ønsker om å delta på relevante kurs. Vi arrangerer også selv mange spennende etterutdanningskurs hvert år, både for interne og eksterne deltakere.
Vi søker nå etter en ny kundebehandler til vår resepsjon og telefonsentral.
Som kundebehandler hos oss skal du blant annet:
ta imot og ivareta kunder som besøker oss og gjøre timebooking
sørge for at resepsjonsområdet er presentabelt og ryddig
besvare epost
hjelpe kunder med valg av produkter vi selger
registrere nye kunder og vedlikehold kundeinformasjon
besvare kundetelefon med enkel veiledning og hjelp
kunne ta imot betaling og håndtere forsikringssaker
klargjøre konsultasjonsrom og evt. utstyr
bestille varer
ha andre administrative og/eller forefallende oppgaver i henhold til arbeidsbeskrivelse eller instruks fra leder
Ønsket kompetanse:
personlig erfaring med dyr
erfaring fra tidligere resepsjonsarbeid er en stor fordel
god tall- og IT forståelse
behersker norsk eller annet skandinavisk språk flytende (muntlig og skriftlig) samt engelsk
Egenskaper som er viktig i denne rollen:
trygg i håndtering av dyr
vant med å «ha mange baller i luften på en gang» og kunne multitaske
evnen til å jobbe i team , men også selvstendig
ta raske beslutninger når det kreves
blid, positiv og serviceminded
strukturert og pålitelig
Lønn etter avtale og kvalifikasjoner. Ettermiddag - og helgearbeid må påberegnes
Vi tilbyr en hyggelig arbeidsplass i moderne lokaler. Du blir en del av et høyt kompetent arbeidsmiljø der vi verdsetter personlig utvikling og kompetanseheving. Du får tett oppfølging og mulighet for utvikling. Vi har personalforsikring (helseforsikring) via jobben.
Adecco Select bistår oss i denne prosessen og vi vil benytte oss av et Hirevue (videointervju) i første intervjurunde. Aktuelle kandidater får tilsendt dette fortløpende.
Det er ønskelig med snarlig oppstart - Søknadsfrist: 21.03.25
For ytterligere spørsmål rundt stillingen og søknadsprosessen, ta kontakt med Hanne Grasto hos Adecco Select på 91619001 eller pr mail hanne.grasto@adecco.no
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Wilbergjordet 2, 1605 Fredrikstad
- Bransje: Dyr og dyrehelse, Helse og omsorg
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Kundeservice, Resepsjon
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kundebehandling, resepsjon, administrasjon, dyrehospital, kommunikasjon
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 398309838
- Sist endret