Front Office Agent
Oslofjord Hotel AS
- Frist 15.4.2025
- Ansettelsesform Sommer/Sesong
Vil du bidra til en magisk opplevelse for våre gjester i sommer?
Idyllisk ved fjorden i Stokke i Vestfold er Europas største Convention Village ferdigstilt. Oslofjord Convention Center er en unik destinasjon hvor du finner alt på ett sted – en lekegrind for de som planlegger arrangement! Her finnes alt fra konferansehotell, suiteleiligheter og små sjarmerende hytter ved vannkanten, til toppmoderne idrettsanlegg av internasjonal standard, konferansehall med 6 800 sitteplasser og fantastiske uteområder med egen badestrand og marina. Kort oppsummert er vi Europas viktigste møteplass for fellesskapsløft!
Det trengs flere flinke folk i resepsjonen i sommer, og vi søker flere servicemindede Front Office Agents som evner å ha mange baller i luften samtidig. Det vil bli mulighet med stillingsprosenter fra 40 % og 80 % fra 1.juni til 15. august, med opplæring i slutten av mai. Vi ønsker også mange av våre sommervikarer med videre på tilkallingsavtaler.
Resepsjonen ved Oslofjord Hotel er hjertet i hotelldriften ved Oslofjord Convention Center og administrerer i dag 2500 suiter, leiligheter, hotellrom og hytter med kapasitet på 9000 overnattingsgjester. Til daglig er arbeidsplassen på Oslofjord Hotel med sine 250 suiter, men ved arrangementer tas alle fasilitetene i bruk.
Vi søker deg som brenner for service og som er genuint interessert i mennesker og som har evne til å yte det lille ekstra for våre gjester og dine kollegaer. Du kommuniserer godt og er opptatt av kvalitet i alle ledd. Har du har relevant erfaring fra resepsjon eller fra andre kundeorienterte roller er det bra, men ingen forutsetning. Vi kan tilby deg en meget spennende, innholdsrik og utfordrende hverdag her hos i Europas største Convention Village.
Ansvarsområder og sentrale arbeidsoppgaver
- Daglig drift av resepsjon
- Bidra til en god gjesteopplevelse
- Fremme et godt arbeidsmiljø
- Håndtere gjestehenvendelser
- Ansvar for inn- og utsjekk under arrangement
- Sørge for god videreformidling av info mellom kollegaer
- Ansvarlig for kassaoppgjør
- Utarbeidelse skiftrapport
- Andre relevante oppgaver
Ønskede kvalifikasjoner:
Selv om du ikke tikker av på alle bokser vil vi gjerne høre fra deg dersom du kjenner at dette er jobben for nettopp DEG. For å være topp kvalifisert for stillingen gjetter vi likevel at du kan skilte med følgende:
- Minimum videregående skole
- Erfaring fra resepsjon eller kundehåndtering
- Annen kundeorientert rolle
Ønskede egenskaper:
Som person er du ambisiøs, har høy arbeidskapasitet, har et sterkt engasjement for service og for å skape en god gjesteopplevelse. Vi tror at den vi ser etter også kjennetegnes ved:
- Stort engasjement for å bidra til en god gjesteopplevelse og et godt arbeidsmiljø
- Evne til struktur og følge rutiner
- Løsningsorientert og evne til å ta beslutninger
- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk og gjerne et annet språk (vi har mange internasjonale gjester)
- God systemforståelse
Er du en som trigges av spennende utfordringer har vi mye å tilby, blant annet:
- Meget spennende utfordring i bedrift i stor vekst, der du vil ha et viktig ansvar for at våre gjester har en positiv opplevelse her på besøk på Oslofjord Convention Center.
- Gode muligheter for læring og erfaring innenfor et meget spennende område, støttet av kunnskapsrike og engasjerte kolleger
- Et åpent, inkluderende og hyggelig arbeidsmiljø med mye humor og god takhøyde
- Konkurransedyktige betingelser
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 3
- Sted: Oslofjordveien 9, 3159 Melsomvik
- Bransje: Event og arrangementer, Hotell og overnatting, Reise og turisme
- Stillingsfunksjon: Konferanse, Kundeservice, Resepsjon
Nøkkelord
Front Office, Resepsjon, Hotell, Service, Reise
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 398426223
- Sist endret