Bemanningskoordinator
StudentConsulting
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Engasjement
På vegne av vår kunde søker vi en dyktig og engasjert bemanningskoordinator
Ønsker du en meningsfull arbeidshverdag hvor du kan gjøre en forskjell for andre?
I rollen som bemanningskoordinator hos vår kunde vil du være en viktig bidragsyter til at andre får en trygg, verdifull og meningsfull hverdag. Vi ser etter deg som er ansvarsbevisst, til å stole på og trives i en jobb der ingen dager er helt like.
Dette vil være noen av dine arbeidsoppgaver:
• Utarbeide, vedlikeholde og kvalitetssikre turnusplaner
• Optimalisere bemanningen og sikre at turnusplaner oppfyller lovkrav og interne retningslinjer
• Håndtere akutte bemanningsbehov
• Koordinere innleie av vikarer og midlertidig personale
• Samarbeide med ledere, tillitsvalgte og ansatte for rettferdige og helsefremmende turnusplaner
• Dokumentasjon og rapportering av turnus- og bemanningsprosesser
• Sikre god ressursstyring og oppfølging av årsarbeidstid
• Bistå øvrige avdelinger ved behov
• Delta i forbedringsarbeid og prosjekter ved behov
I rollen vil du samarbeide tett med teamet som bemanner vakttelefonen for bemanning utenom ordinær arbeidstid. Arbeidstider vil primært være mandag-fredag, kl. 08:00-16:00, men du må påregne å måtte være tilgjengelig utenfor normal arbeidstid dersom det oppstår akutt behov. Du vil jobbe fra vår kundes kontor i Oslo, med gangavstand til buss og T-bane.
Vi ser etter deg med følgende bakgrunn:
• Relevant utdanning innen HR, administrasjon, ledelse eller helsefag (relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning)
• Kan vise til noe relevant erfaring med turnusplanlegging og/eller bemanningskoordinering
• Kjennskap til arbeidsmiljøloven og gjeldende regler knyttet til turnusplanlegging og arbeidstid
• Gode kommunikasjonsferdigheter, både muntlig og skriftlig
• Erfaring med GAT er en fordel, men ikke et krav
• Har du erfaring fra bemanningsbransjen kan dette også være en fordel
For å trives i rollen tror vi det er viktig at du er strukturert, detaljorientert, selvstendig og tar initiativ. I tillegg trives du med å samarbeide med andre og er en god relasjonsbygger. Dette er en rolle hvor det kan oppstå uforutsette hendelser, så du vil måtte omstille deg raskt og evne å finne frem til gode løsninger under press.
Stillingen er i første omgang et engasjement gjennom StudentConsulting på 6 måneder, med gode muligheter for forlengelse eller fast ansettelse etter perioden. Ønsket oppstart er så fort som mulig, så spesifiser når du har mulighet til å tiltre stillingen når du søker. Aktuelle søkere vil bli kontaktet fortløpende!
Ta kontakt med Tiril Normann i StudentConsulting for spørsmål om stillingen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 0661 Oslo
- Bransje: Helse og omsorg, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, Kontor og administrasjon, Koordinering
Nøkkelord
turnusplanlegging, bemanning, koordinering, hr, Oslo
Annonseinformasjon
- FINN-kode 398568605
- Sist endret