Lønnsmedarbeider
Adecco Innlandet
- Frist 2.4.2025
- Ansettelsesform Vikariat
Bli en del av vårt HR-team – vi søker lønnsmedarbeider!
Bli en del av vårt HR-team – vi søker lønnsmedarbeider!
Er du interessert i å jobbe i et spennende og kompetent HR-miljø? Nå har du muligheten til å bli en del av vårt team som lønnsmedarbeider! Stillingen innebærer i hovedsak å jobbe med lønn og rådgivning i HR- og lønnsrelaterte spørsmål. Vi ser etter deg som har erfaring med lønnkjøring og har et ønske om å bidra til effektiv drift og utvikling av arbeidsprosesser.
Stillingen er et vikariat på ett år, med mulighet for forlengelse. Snarlig oppstart!
Arbeidsoppgaver:
- Lønnskjøring, beregning og utbetaling av lønn til ansatte
- Registrering, vedlikehold og kontroll av lønns- og arbeidsforhold
- Faglig rådgivning og veiledning i lov- og avtaleverk knyttet til HR, med særlig fokus på lønn.
- Rapportering til offentlige myndigheter
- Utarbeidelse av lønns- og personalrapporter
- Bidra til utvikling og digitalisering av arbeidsprosesser og rutiner
Ønskede kvalifikasjoner:
- Erfaring med lønn og lønnskjøring, samt kjennskap til relevant lov- og avtaleverk
- Utdanning: Bachelorgrad innen relevante fagområder. Kandidater uten bachelorgrad vurderes også, dersom de har relevant erfaring
- God forståelse for lønnsprosesser
- Gode ferdigheter i digitale verktøy og systemer
- Kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig
- Erfaring med Visma er en fordel, men ikke et krav
Personlige egenskaper:
- Liker å veilede og formidle kunnskap
- Evne til å jobbe selvstendig, men samtidig være en teamspiller
- Strukturert og ansvarsfull
Vi tilbyr:
- Et lærerikt og spennende arbeidsmiljø i en stor HR-seksjon
- Fleksibel arbeidstidsordning (kjernetid mellom 09:00 - 14:30)
- Mulighet for hjemmearbeid
- Konkurransedyktige lønnsbetingelser, avhengig av kvalifikasjoner og erfaring
- Oppfølging av din egen konsulent i Adecco, tilgang til fordelsprogram og fast stilling hos oss
Om kunden vår: Du vil bli en del av et dynamisk og profesjonelt team på 14 ansatte som jobber med lønn og personaladministrasjon. Vi har et godt arbeidsmiljø med fokus på teamarbeid, kunnskapsdeling og kompetanseutvikling. Arbeidsstedet er på vårt hovedkontor i Hamar, som ligger godt til for pendling.
Søknadsfrist: Snarest
For mer informasjon eller spørsmål om stillingen, vennligst ta kontakt med Marie Haugsrud på tlf. 99 40 92 93 eller på mail: marie.haugsrud@adecco.no
Vi ser frem til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
Adecco er et av Norges ledende bemanningsselskap. På kundelisten har vi attraktive bedrifter som trenger kompetente kandidater til spennende oppdrag. Prøv deg i ulike bransjer; nettverket du får mulighet til å bygge kan bli gull verdt når du en dag kanskje kniver om drømmejobben. All arbeidserfaring er dessuten god erfaring. Bruk oss som diskusjonspartner, vi deler gjerne råd som kan sette fart på karrieren din!
- Nettverk: Facebook, LinkedIn, X
- Sektor: Privat
- Sted: 2319 Hamar
- Bransje: HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, Offentlig administrasjon, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Lønn, Økonomi og regnskap
Nøkkelord
lønn, regnskap, fleksibel, kontor, administrasjon
Annonseinformasjon
- FINN-kode 398580929
- Sist endret