
Kundekonsulent
Manpower
- Frist 02.04.2025
- Ansettelsesform Vikariat
Er du et geni på kundeservice og sosiale medier? DA er dette stillingen for deg.
En av våre spennende kunder har en ledig plass på sin avdeling for forbrukerhenvendelser og community management, som er en del av kundesenteret - selve hjertet i bedriften!
Som kundekonsulent vil du ha ansvaret for kundebehandling i verdensklasse, via sosiale medier, telefon, e-post og chat for blant annet Norges største merkevarer.
Her må du svare på henvendelser om produkter og konsepter, ernæring, oppskrifter, bærekraft/miljø og dyrevelferd, for å nevne noe.
Du har evnen til å ta initiativ, og jobber effektivt både selvstendig og sammen med andre. Du har gode kommunikasjonsevner og det er svært viktig at du er god til å formulere deg skriftlig.
Du forstår kunden/forbrukeren, har erfaring og interesse for sosiale medier og forstår trendene og de raske endringene. I din arbeidshverdag må du vite "litt om alt" som foregår i organisasjonen, og alltid sette kunden/forbrukeren først.
Arbeidsoppgaver
• Besvare henvendelser fra kunde/forbruker på sosiale medier, chat, telefon og e-post.
• Gjennomføre rådgivning i dialog med kunden/forbrukeren.
• Bidra til forbedringer ved å formidle innsikt og tilbakemeldinger fra kunde/forbruker.
Kvalifikasjoner
• Det er ønskelig med bachelorgrad, gjerne innen kommunikasjonsfag, sosiale medier, markedsføring, ernæring eller lignende.
• Erfaring med community management og kundeservice
• Meget gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsferdigheter, på norsk og engelsk
• Digitalt anlagt med forståelse og interesse for SoMe-trender
Personlige egenskaper
• Selvgående og ansvarsfull
• Initiativrik med positiv innstilling
• Samfunnsengasjert
• Serviceinnstilt
• Nysgjerrig og lærevillig
Vår kunde tilbyr blant annet verdifull innsikt i hvordan en av Norges største merkevarer jobber, god oppfølging, gode utviklingsmuligheter og inkluderende, kompetent og sosialt arbeidsmiljø.
Arbeidstid: Rullerende vakt med fast arbeidstid 8-16. Antall ganger per uke vil variere. Når du ikke har vakt med fast arbeidstid har du fleksibel oppstart mellom 7-9.
Dette er et 100% vikariat via Manpower med oppstart snarest og varighet ut august. Vi ønsker at du skal jobbe gjennom sommeren og ikke skal avvikle lang sommerferie.
Vi vurderer kandidater fortløpende, så ikke vent med å søke dersom du tenker at dette er jobben for deg!
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 0950 Oslo
- Bransje: Annet, Matvareproduksjon og -industri, Storhusholdning og catering
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning
Nøkkelord
Kundeservice, SoMe, Verdiskapning, Ernæring, Bærekraft
(1/2)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 398615577
- Sist endret