Bildegalleri
(1/1)
HAG H0 - 201 - Elektrisk lokomotiv (1) - Re 6/6 - SBB
Til salgs2 888 kr
Beskrivelse
HAG H0 - 201 - Elektrisk lokomotiv - Re 6/6 - SBB
Bedriftsnummer 11602
Testet og fungerer
Frontsignaler endres med kjreretningen
2 aksler drevet
Re 6/6, n kjennetegnet som Re 620 iflge UIC, er en type universelt anvendelig elektrisk lokomotiv i tjeneste ved de sveitsiske fderale jernbanene (SBB) og opprinnelig brukt som trekkraft for alle typer passasjer- og godstog. Siden tildelingen til 'Cargo' har Re 6/6 / Re 620 kun vrt brukt som trekkraft for godstog. Re 6/6 / Re 620 er den siste i konvensjonell vekselstrmteknikk og spesialdesignet og bygget for tjeneste p Gotthard, som ble levert til industrien fra 1975 i serie til de sveitsiske fderale jernbanene (SBB). Serien har umiddelbart fra sin innsetting ftt vpen fra kommuner i Sveits med forbindelse til jernbanene.
11601 og 11602 fikk en vertikalt delt kasse med et hengsel i midten, nederst p kassen (p niv med bufferrammen), som gjr en vertikal byebevegelse av lokomotivet mulig. Denne byebevegelsen er til for sikre jevn belastning p boggiene ved kjring over skr overganger i sporet (vertikale 'by' i skinnene);
Bilder er en del av beskrivelsen
Lokomotiv har 1 mneds garanti etter kjp.
Ved defekt, returner gratis innen 1 mned fra Nederland.
Alle pakker sendes registrert og forsikret
Bedriftsnummer 11602
Testet og fungerer
Frontsignaler endres med kjreretningen
2 aksler drevet
Re 6/6, n kjennetegnet som Re 620 iflge UIC, er en type universelt anvendelig elektrisk lokomotiv i tjeneste ved de sveitsiske fderale jernbanene (SBB) og opprinnelig brukt som trekkraft for alle typer passasjer- og godstog. Siden tildelingen til 'Cargo' har Re 6/6 / Re 620 kun vrt brukt som trekkraft for godstog. Re 6/6 / Re 620 er den siste i konvensjonell vekselstrmteknikk og spesialdesignet og bygget for tjeneste p Gotthard, som ble levert til industrien fra 1975 i serie til de sveitsiske fderale jernbanene (SBB). Serien har umiddelbart fra sin innsetting ftt vpen fra kommuner i Sveits med forbindelse til jernbanene.
11601 og 11602 fikk en vertikalt delt kasse med et hengsel i midten, nederst p kassen (p niv med bufferrammen), som gjr en vertikal byebevegelse av lokomotivet mulig. Denne byebevegelsen er til for sikre jevn belastning p boggiene ved kjring over skr overganger i sporet (vertikale 'by' i skinnene);
Bilder er en del av beskrivelsen
Lokomotiv har 1 mneds garanti etter kjp.
Ved defekt, returner gratis innen 1 mned fra Nederland.
Alle pakker sendes registrert og forsikret
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Beliggenhet
Nederland
FINN-kode | 398616226 |
---|---|
Sist endret | 19.3.2025 kl. 15:33 |