Regnskapskonsulent/rådgiver - Vennesla
Økonomiglimt AS
- Frist 24.4.2025
- Ansettelsesform Fast
Vil du jobbe med regnskap og rådgivning hos oss?
Har du lyst til å dykke inn i regnskapstall i et profesjonelt miljø😉?
Økonomiglimt har økende oppdragsmengde og vil gjerne ha en trivelig regnskapfører til å håndtere noen av våre nye kunder. Hos oss blir du en del av et lite, uformelt og kompetent regnskapsteam, og du vil jobbe med selskaper i regionen med tjenester innenfor regnskap, lønn og faglig rådgivning. Har du lyst til å bidra til at våre kunder får god økonomisk kontroll så de kan ta riktige beslutninger?
Økonomifunksjonen fremover vil i økende grad bære preg av digitalisering, effektivisering og robotisering. Vi ser derfor etter deg som har interesse for dette, som er strukturert, som samarbeider godt og som gjerne tar initiativ og ansvar. Vi vil gi deg oppgaver ut i fra ditt kompetansenivå, med mål om at du skal kunne tilby en komplett kompetanse innen regnskap, lønn og årsoppgjør, og gjerne bli autorisert om du ikke er der allerede. Vi har lyst til å bruke deg der du er god, og skal gi deg støtte og opplæring på det du måtte mangle!
Spør om du lurer på noe. Vi håper å se søknaden din!
Dette blir hverdagen din:
Regnskapsarbeid for virksomheter i det lokale næringslivet med løpende bokføring, fakturering, lønn, avstemminger, analyser og rapporter mm.
Følge opp og ta godt vare på kundene med jevnlig dialog.
Rådgivning og årsoppgjør for kunder ut fra ditt faglige kompetansenivå og når du er klar for det.
Sikre at våre retningslinjer og god regnskapsskikk etterleves og bidra til at teamet leverer tjenester med høy kvalitet.
Utvikle faglig trygghet på digitale verktøy, samt bidra i arbeidet med å effektivisere og automatisere vår arbeidsflyt.
Ønsket bakgrunn:
Økonomiutdanning med regnskapsfaglig kompetanse på bachelornivå.
Det er ønskelig med noe praktisk erfaring.
Sterk faglig interesse og stolthet for oppgavene som skal løses.
God skriftlig og muntlig i norsk.
Plettfri vandel
Kjennskap til Tripletex og gjerne 24/7 Office og interesse for å utnytte teknologiske løsninger og systemer er ønskelig.
Personlige egenskaper som passer godt i jobben:
Samarbeider godt med andre og deler kunnskap, erfaringer og informasjon.
Støtter og oppmuntrer, er stødig og til å stole på.
Metodisk og systematisk med evne til å prioritere og planlegge.
Gode gjennomføringsevner med fokus på kvalitet og resultater.
Kommuniserer klart og tydelig
Ser egne styrker og svakheter; Er opptatt av egen utvikling og læring
Hvorfor jobbe hos oss?
Hos oss vil du få muligheten til å påvirke hverdagen din, lære og utvikle deg og få større ansvar. Vi kan bidra til at du får faglig kompetanseheving og autorisasjon om du ønsker det. Vi sitter i et veldig trivelig kontorfellesskap i Vennesla sentrum som vi har både lunsj og jevnlige sosiale aktiviteter sammen med. Du kan få fleksibilitet i forhold til arbeidstid og hjemmekontor, men vi synes generelt det er hyggeligst å jobbe sammen!
Bli med å skape verdi og gode og langsiktige arbeidsplasser for deg selv, dine kolleger og våre kunder!
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Torsbyveien 14, 4700 Vennesla
- Bransje: IT, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Lønn, Økonomi og regnskap, Regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Regnskapsfører, Regnskapsmedarbeider, Økonomimedarbeider, lønn, regnskapskonsulent
Er du god på å dykke ned i tallene? (1/2)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 398618110
- Sist endret