
Nordisk Leder Kundeservice
Kid Interiør Servicekontor
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
KidHemtex søker Nordisk Leder Kundeservice
KidHemtex er i dag en av Nordens ledende interiør- og tekstilkjeder, med nesten 300 fysiske butikker og nettbutikk. Vi tilbyr et bredt og inspirerende utvalg av kvalitetsprodukter til gode priser. Hos oss blir du en del av et fremoverlent selskap som ønsker å fortsette å vokse og utvikle seg. Vi verdsetter fellesskap og en prestisjefri kultur, der du som medarbeider får muligheten til å påvirke og bidra i vår utvikling. Våre verdier Kremmerskap, Inspirasjon og Dedikasjon - veileder oss og gjennomsyrer alt vi gjør.
Har du erfaring som operativ leder for kundeservice og elsker å gjøre kunder fornøyd?
Ønsker du å lede et kundeserviceteam i en transformasjonsreise der vi går fra en tradisjonell supportfunksjon, til en salgsorientert, analytisk og teknologidrevet enhet?
Liker du å skape struktur og engasjement i team, som jobber mot felles mål?
Er du klar for å ta ansvar og videreutvikle en avdeling som setter kunden i sentrum?
Hvis svaret er ja, kan du være den vi søker som vår nye Nordiske Leder Kundeservice.
Vår ambisjon er å utvikle kundeservice til en strategisk kommersiell kanal - der vi ikke bare bistår kunder, men også skaper verdi gjennom proaktivt salg, booking av tjenester og digital samhandling.
Som leder for vår nordiske kundeservice vil du være en nøkkelperson i organisasjonen, med ansvar for daglig drift og utvikling av kundesenteret, på tvers av landegrenser og merkevarer. Du vil jobbe tett med teamet ditt for å sikre at våre kunder alltid får den beste opplevelsen, samtidig som du leder avdelingen i tråd med selskapets verdier og strategi. Vi får i dag henvendelser i året via telefon, chat, sosiale medier og mail og det er viktig at våre kundeservicemedarbeidere til enhver tid har kompetansen og motivasjonen til å skape de beste kundeopplevelsene når de er i kontakt med vårt kundesenter. Du vil også være en del av vårt eCommerce-team, og ha en viktig stemme i hvordan vi utvikler oss videre.
Arbeidsoppgaver og ansvar:
- Aktivt ta del i teamets arbeidsoppgaver ved å bistå våre kundehenvendelser og være en god rollemodell for hva kundeservice er i Kid/Hemtex
- Lede og utvikle kundeserviceteamet - personalansvar for ca. 9 medarbeidere på flere lokasjoner
- Ansvarlig for videreutvikling og kompetanseheving av teamet
- Sikre høy kvalitet i kundebehandlingen - skape en kultur der kundeopplevelse og mersalg går hånd i hånd
- Implementere, videreutvikle og effektivisere interne rutiner og prosesser
- Kvalitetssikre vår kundeservice
Vi ser etter deg som:
- Har minst 2-3 års erfaring som teamleder/leder, innen kundeservice eller salgsstøtte
- Salgsorientert og innovativ - du ser kundeservice som en vekstdriver, ikke bare en supportfunksjon
- Kan vise til gode resultater fra lignende stilling
- Kan vise til at du har bidratt til videreutvikling og effektivisering av eksisterende systemer, rutiner og prosesser
- Har sterke ferdigheter innen IT og datahåndtering, samt en forståelse for hvordan teknologi kan forbedre våre prosesser
- Kommuniserer flytende på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
- En sterk relasjonsbygger - du evner å samarbeide godt med alle avdelinger for å forbedre den helhetlige kundereisen
Personlige egenskaper:
- Du får energi av å levere de beste kundeopplevelsene
- Du er engasjert, god til å skape oversikt og definere riktig servicenivå
- Du evner å sette deg riktige mål, og har gjennomføringskraft til å nå målene
- Du er kreativ og nysgjerrig med et våkent blikk for nye muligheter
- Du har et godt humør og evnen til å spre entusiasme og gode holdninger blant kolleger
- Du har velutviklede kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper som gjør at du inspirere og motivere andre til å nå sine mål
- Du setter høye mål for god kundeservice og trives med å løse kundeutfordringer
- Du er en tydelig leder som skaper tillit og bygger sterke relasjoner
- Du er strukturert, analytisk og også resultatorientert
Hva kan vi tilby deg?
- En spennende stilling i en av Nordens mest lønnsomme Retailkjeder
- Et dynamisk arbeidsmiljø med engasjerte og kunnskapsrike kollegaer
- Høy grad av selvstendighet
- Konkurransedyktige betingelser og gode muligheter for personlig utvikling
- Fri tilgang til et moderne og godt utstyrt treningsrom
- Parkeringsplass med lademuligheter for el-bil
Hos oss blir du en del av et dynamisk og inkluderende arbeidsmiljø, der utvikling, samarbeid og mangfold står i fokus. Du får muligheter for faglig og personlig utvikling i en sentral lederrolle, samtidig som du får muligheten til å bidra til å forme fremtidens kundeopplevelser i et selskap som setter kunden først. Du blir også en del av selskapets bonusordning. Kontorsted er pt. ved vårt hovedkontor i Lier.
Vi vurderer innkomne søknader fortløpende.
Er du klar for å ta utfordringen? Trykk på søk, og send oss din CV og søknad - vi gleder oss til å bli bedre kjent med deg!
Vi mener at en god blanding av erfaring og bakgrunn bidrar til et dynamisk og kreativt team, og derfor streber vi etter mangfold og likestilling på alle Kid/Hemtex sine arbeidsplasser.
- Sektor: Privat
- Sted: Gilhusveien 1, 3426 Gullaug
- Bransje: Tekstil
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
Annonseinformasjon
- FINN-kode 398752302
- Sist endret