Administrasjonsmedarbeider
GOSUBSEA AS
- Frist 21.04.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du strukturert, initiativrik og glad i varierte oppgaver? GoSubsea søker administrasjonsmedarbeider!
GoSubsea er et voksende selskap som spesialiserer seg på undervannsteknologi og løsninger for maritim og offshore industri. Vårt team består av dedikerte fagfolk som brenner for det de holder på med – og nå ser vi etter en ny kollega som med gode administrative ferdigheter vil bidra inn i vår videre vekst.
Vi søker nå en strukturert og initiativrik administrasjonsmedarbeider som vil få en viktig rolle i den daglige driften av selskapet, ved å ta ansvar for en bredde av våre administrative oppgaver. Du vil bli del av et lite arbeidsfellesskap, hvor din innsats vil ha direkte innvirkning på vår effektivitet og levering. For den rette personen er dette en stilling med handlingsrom, hvor du får tildelt ansvar og mulighet til å komme med forbedringsforslag.
Dette er i utgangspunktet en fulltidsstilling, men vi er også åpne for å ansette i en redusert stilling, dersom det er mer ønskelig.
Høres dette spennende ut? Da vil vi gjerne høre fra deg!
DINE ARBEIDSOPPGAVER:
- Fakturering og oppfølging av manglende betalinger hos kunder
- Rapportering av utstyr som leies ut, og oppfølging av skadet eller manglende utstyr som kommer inn
- Håndtering av avvik i kvalitetssystem og bistand ved revisjoner
- Bistand i oppfølging og vedlikehold av vårt HMS- og kvalitetssystem
- Assistanse med logistikk, bestillinger og frakt
- Booking av interne reiser og overnatting
- Enkle markedsføringsoppgaver og vedlikehold av nettside
- Andre forefallende administrative oppgaver
DIN KOMPETANSE:
- Erfaring fra rolle innen administrasjon, økonomi, og/eller HMS-K er en fordel.
- Gode digitale ferdigheter, spesielt innen Officepakken, og Excel spesielt.
- Gode kunnskaper i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
- Vi forventer ikke forkunnskap om subsea-bransjen eller våre produkter.
DINE PERSONLIGE EGENSKAPER:
- Du er velorganisert, strukturert og ønsker å levere kvalitet.
- Du evner å være fleksibel i en til tider hektisk arbeidshverdag med varierte arbeidsoppgaver og høyt tempo.
- Du trives godt med å arbeide både selvstendig og sammen med andre.
- Du er serviceinnstilt og motiveres av å hjelpe til der det trengs.
- Du er lærevillig, nysgjerrig og trives med å sette deg inn i nye ting.
HOS OSS FÅR DU:
- Konkurransedyktige betingelser og gode muligheter for videre utvikling.
- Bli en del av en liten, men voksende bedrift med store ambisjoner.
- Bli en del av et engasjert og trivelig arbeidsmiljø.
- Mulighet til å forme og tilpasse egen stilling.
Arbeidssted: Husøy, Karmøy.
Søknadsfrist: 21.04.2025
Nysgjerrig?
Vi kan tilby deg en uforpliktende og konfidensiell prat om stillingen. Ta kontakt med vår rådgiver i Human, Henrik Brandtzæg (938 36 995).
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Husøyvegen 25, 4262 Avaldsnes
- Bransje: Elektronikk, Maritim og offshore, Olje og gass
- Stillingsfunksjon: HMS, Kontor og administrasjon, Logistikk og lager
Nøkkelord
Administrasjon, Administrasjon generelt, Administrasjonsarbeid, Kontor og administrasjon, Kontoradministrasjon
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 398903861
- Sist endret