
Reklamasjonsansvarlig
Obs BYGG Montering
- Frist 06.04.2025
- Ansettelsesform Fast
Vil du være med å sikre kvalitet og skape gode kundeopplevelser i Obs BYGG Montering, Coop sin nye startup?
Vi i Obs BYGG Montering er nå på jakt etter vår nye reklamasjonsansvarlig. Vi er et nystartet selskap i Coop som er i gang med å utvikle tilbudet av monterings- og håndverkertjenester på produkter du kjøper hos Obs BYGG. Monteringstjenestene tilbys foreløpig fra Obs BYGG varehus med beliggenhet sentralt på Østlandet, Trondheim, Bergen og i Sør-Norge. Ambisjonen fremover er å vokse geografisk og å utvide tjenestetilbudet.
Obs BYGG har 60 varehus over hele landet, og er markedets største byggevareaktør i privatmarkedet.
Nå er vi på jakt etter en engasjert og dyktig medarbeider som vil bli med oss på en spennende reise og bidra til at vi kan innfri på våre ambisjoner om å skape videre vekst og fantastiske kundeopplevelser!
Som vår nye reklamasjonsansvarlig, vil dine ansvarsoppgaver være følgende:
- Håndtere reklamasjoner, avvik og klager fra kunder på en profesjonell og effektiv måte.
- Utføre grundige undersøkelser av reklamasjonssaker og finne løsninger som tilfredsstiller både kunden og firmaet.
- Samarbeide tett med håndverkere, leverandører og varehus for å sikre rask og korrekt behandling av reklamasjoner.
- Utarbeide rapporter og statistikker over reklamasjonssaker for å identifisere forbedringsområder.
- Bidra til kontinuerlig forbedring.
For å lykkes i rollen, tror vi du har:
- Relevant utdanning innen kundeservice, administrasjon, og/eller håndverkerbakgrunn
- Erfaring med reklamasjonshåndtering, gjerne innen håndverkertjenester.
- Gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig.
- Evne til å arbeide selvstendig og ta initiativ.
- Positiv, løsningsorientert og serviceinnstilt.
Hva kan vi tilby deg?
Vi er et nystartet selskap i sterk vekst som har mange spennende og varierte arbeidsoppgaver. Hos oss får du både et godt arbeidsmiljø med hyggelige og inkluderende kolleger, men også mulighet for stor personlig og faglig utvikling. I tillegg kan vi friste med:
- Konkurransedyktig lønn etter kvalifikasjoner, samt gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Firmahytteordning, bedriftsidrettslag og kulturforeninger du kan bli medlem i.
- Moderne kontorfasiliteter med forskjellige arrangementer, kaffebar, treningssenter, massasjetilbud og nyoppusset kantine.
Hvordan søke jobb hos oss?
Du trenger ikke laste opp søknadsbrev, i stedet ønsker vi at du svarer på noen få spørsmål som gjør at vi enklere får forståelse av din match mot rollen. Fordi vi er nysgjerrige på hvor du har vært og hva du hva du har studert, vil vi at du laster opp CV.
Søknadsfrist 6 april.
Har du noen spørsmål om stillingen, kan du få svar på disse ved å kontakte Even Karlsen på telefon 917 79 471.
Bli en del av vårt team og bidra til å gi våre kunder enestående opplevelser – vi gleder oss til å høre fra deg!
- Sektor: Privat
- Sted: Østre Aker vei 264, 0977 Oslo
- Bransje: Butikk og varehandel, Trevareindustri
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Kvalitetssikring, Saksbehandler
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Reklamasjon, Kundeservice, Håndtverker, Kvalitetssikring, Kundebehandling
Annonseinformasjon
- FINN-kode 398904801
- Sist endret