Kunderådgiver
Manpower
- Frist 02.04.2025
- Ansettelsesform Prosjekt
Trigges du av å skape gode kundeopplevelser?
Vi trenger flere Kunderådgivere til Serviceteam på heltid dagtid hos vår kunde SpareBank 1 Kundesenter AS!
Ønsker du å bli en del av teamet? SpareBank 1 Kundesenter utfører en viktig jobb for mange av bankene i SpareBank 1 Alliansen, og har som mål å bli best på servicehenvendelser. De er på jakt etter lagspillere som har et ønske om å yte eksepsjonelt god service til bankenes kunder.
SpareBank 1 Kundesenter er en kompetansebedrift der de ansatte er de viktigste ressursene. Engasjerte, kompetente og handlekraftige medarbeidere leverer resultater for SpareBank 1-bankenes kunder hver eneste dag. De leverer utvidet service og tilgjengelighet utover bankenes eget tilbud. Kundesenteret sammenligner seg med de aller beste kundesentrene i Norden, målt på service, kompetanse og tilgjengelighet.
Arbeidssted: Forus.
Søknadsfrist: 31.03.2025 og vi kaller inn til intervju fortløpende
Oppstart: 28.04.2025 og varighet 5 måneder med mulige forlengelser
Arbeidsoppgaver
Som Kunderådgiver vil følgende oppgaver være aktuelle:
- Skape positive kundeopplevelser gjennom effektiv og god service.
- Bistå og løse utfordringer på tekniske områder for kunder som ringer oss.
- Gi tilbakemeldinger til våre utviklere på mulige rotårsaker hvorfor kunden kontakter oss
- Jobbe effektivt i en hektisk hverdag med varierte arbeidstider.
- Bruke teknisk forståelse og PC-ferdigheter for å håndtere kundehenvendelser.
Kvalifikasjoner
For å lykkes i denne rollen, ser vi etter kandidater med:
- Gode kommunikasjonsferdigheter og evne til å skape begeistring hos kunder.
- Evne til å trives i en hektisk arbeidssituasjon.
- Videregående/bachelor – begge deler er aktuelle.
- Teknisk forståelse og vant til å bruke PC.
- Trives med variasjonen i å kommunisere med ulike kunder, selv om utfordringene kan være gjentakende
- Ser verdien i å finne den beste løsningen for hver enkelt kunde
- Evner å se mulighetsrom og tar initiativ
Hva tilbyr vi deg?
Manpower blir din arbeidsgiver og utleid til vår kunde. Hos kunden får du muligheten til å skape gode kundeopplevelser og å utvikle deg som rådgiver. Du får grundig opplæring, en fleksibel hverdag og et engasjerende miljø med runddt 140 kollegaer. De holder til i moderne lokaler på Forus, og du blir en del av et fantastisk team preget av samhandling, engasjement og høy kompetanse.
Søknadsfrist er fortløpende, og søkere må registrere seg på manpower.no eller bruke eksisterende profil og søke stillingen via annonsen.
Om arbeidsgiveren
Manpower er Norges største og ledende bemanningsbyrå. Vi bemanner og rekrutterer til privat og offentlig sektor. Siden starten i 1965 har vi bistått med å få over en halv million mennesker i jobb, og hvert år er nærmere 20 000 dyktige mennesker i jobb gjennom oss, via rekruttering eller innleie. Solid erfaring, innovative og fleksible løsninger, samt DNV sertifiserte rådgivere gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder.
Manpower er sertifisert som Revidert Arbeidsgiver og sertifisert i henhold til ISO 9001:2015. Det bekrefter at Manpower etterlever sentrale prinsipper i arbeidsmiljøloven og opptrer som en seriøs og profesjonell arbeidsgiver www.manpower.no
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 5
- Sted: 4033 Stavanger
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning
Nøkkelord
Kundeservice, Banktjenester, Heltid, Rådgivning, Vikariat
(1/2)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 398922765
- Sist endret