Bildegalleri
BMW F 650 GS fabrikksenket
2012
27 500 km
798 cc
71 hk
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på FC4476Forsikre kjøretøyet ditt
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Ikke lenger reservert da kjøper ikke hadde anledning til å kjøpe motorsykkelen allikevel. Pga. stor pågang tar jeg meg friheten til å øke prisen.
Motorsykkel selges da tid og interesse ikke strekker til lengre. Jeg har eid sykkelen siden 2018 og har vært svært fornøyd med den. Sykkelen er fabrikksenket. Jeg er selv 180cm høy og liker at den er senket da den ligger godt i svinger, og er lett å håndtere. Sykkelen er også svært god og stabil på grusvei, og med led-baren er den god å kjøre også når det er mørkt. Jeg har brukt sykkelen på både korte og lange turer, og den har fungert utmerket til begge deler. Siste service ble utført i 2021, men den er kjørt lite etter dette. Dekk ble også skiftet ved forrige service og har selvsagt mye spor igjen.
Kjente feil/mangler/verdt å vite: Jeg ble påkjørt bakfra av en annen motorsykkel i Frankrike i 2019, jeg veltet ikke, og sykkelen ble ikke mye skadet, men den ble litt skjev bak. Dette ble fikset på fullkaskoforsikring, utført av BMW-forhandler i Trondheim. Bl.a. sidekoffertene ble da skiftet. Sykkelen har ingen kjente problemer pga. denne kollisjonen.
Bensinpumpen som er montert i bensintanken sliter litt når utetemperaturen blir over 35°c. Dette er en kjent feil, og kan lett fikses med å skifte bensinpumpe. Jeg har ikke gjort det da jeg ikke har planlagt noen langtur etter at jeg oppdaget problemet, og det blir sjeldent så varmt i Trøndelag. Problemet ble oppdaget i Frankrike i 2019, og har ikke vært et problem for meg etter det.
Sykkelen er ikke strøken i lakken.
Mye ekstrautstyr følger med i handelen.
Varmeholker (originalt)
Handguards (originalt)
Styrehever (forrige eier)
Midtstøtte (forrige eier)
Veltebøyler (forrige eier)
Ekstralys. Rigid med "driving-mønster", 6000lumen, koblet med fjernlysbryteren samt egen bryter. Montert 2018/19.
Automatisk kjedesmører (Tutoro, enkel og grei variant). Montert rundt 2020.
Givi verktøyboks, festet med selvlaget aluminiumsbrakett.
12v-usb adapter
Telefonholder med trådløs lading.
Sidevesker av type Hepco Becker Xceed farge titan. Veskeholderne kan taes av hurtig, men det har jeg ikke prøvd.
Givi toppboks på 58L. (Montert 2021)
Sikkert flere ting jeg har glemt.
Motorsykkel selges da tid og interesse ikke strekker til lengre. Jeg har eid sykkelen siden 2018 og har vært svært fornøyd med den. Sykkelen er fabrikksenket. Jeg er selv 180cm høy og liker at den er senket da den ligger godt i svinger, og er lett å håndtere. Sykkelen er også svært god og stabil på grusvei, og med led-baren er den god å kjøre også når det er mørkt. Jeg har brukt sykkelen på både korte og lange turer, og den har fungert utmerket til begge deler. Siste service ble utført i 2021, men den er kjørt lite etter dette. Dekk ble også skiftet ved forrige service og har selvsagt mye spor igjen.
Kjente feil/mangler/verdt å vite: Jeg ble påkjørt bakfra av en annen motorsykkel i Frankrike i 2019, jeg veltet ikke, og sykkelen ble ikke mye skadet, men den ble litt skjev bak. Dette ble fikset på fullkaskoforsikring, utført av BMW-forhandler i Trondheim. Bl.a. sidekoffertene ble da skiftet. Sykkelen har ingen kjente problemer pga. denne kollisjonen.
Bensinpumpen som er montert i bensintanken sliter litt når utetemperaturen blir over 35°c. Dette er en kjent feil, og kan lett fikses med å skifte bensinpumpe. Jeg har ikke gjort det da jeg ikke har planlagt noen langtur etter at jeg oppdaget problemet, og det blir sjeldent så varmt i Trøndelag. Problemet ble oppdaget i Frankrike i 2019, og har ikke vært et problem for meg etter det.
Sykkelen er ikke strøken i lakken.
Mye ekstrautstyr følger med i handelen.
Varmeholker (originalt)
Handguards (originalt)
Styrehever (forrige eier)
Midtstøtte (forrige eier)
Veltebøyler (forrige eier)
Ekstralys. Rigid med "driving-mønster", 6000lumen, koblet med fjernlysbryteren samt egen bryter. Montert 2018/19.
Automatisk kjedesmører (Tutoro, enkel og grei variant). Montert rundt 2020.
Givi verktøyboks, festet med selvlaget aluminiumsbrakett.
12v-usb adapter
Telefonholder med trådløs lading.
Sidevesker av type Hepco Becker Xceed farge titan. Veskeholderne kan taes av hurtig, men det har jeg ikke prøvd.
Givi toppboks på 58L. (Montert 2021)
Sikkert flere ting jeg har glemt.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 631 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 65 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Tilstand
- Brukt
- Merke
- BMW
- Modell
- F 650 GS fabrikksenket
- Modellår
- 2012
- Type
- Adventure
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 71 hk
- Slagvolum
- 798 cc
- Kilometerstand
- 27 500 km
- Vekt
- 199 kg
- Registreringsnummer
- FC4476
- Chassis nr. (VIN)
- WB1021806CZT57524
Utstyr
- 12V uttak
- ABS
- Bagasjebrett
- Hendelbeskyttere
- Midtstøtte
- Sidevesker
- Toppveske
- Varmeholker
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.
Mer som dette
30 631 kr
Hedalen


75 539 kr
Sjetnemarka
BMW F 800gs


42 631 kr
Asker
Kawasaki
35 631 kr
Årnes
BMW F650 Funduro


59 613 kr
Bodø
BMW F650GS Dakar


76 631 kr
Svarstad
BMW GS1200
80 131 kr
Sandefjord
BMW G 310 GS
65 631 kr
Froland
BMW F650GS (800)
65 631 kr
Gressvik
BMW F650 GS
49 131 kr
Stjørdal