1. resepsjonist
Compass Group Norge
- Frist 6.4.2025
- Ansettelsesform Fast
Resepsjons jobb med mening? Bli 1. resepsjonist på en av våre helse & omsorg lokasjoner i Oslo
Vår hotelldrift er av en noe annerledes karakter enn gjennomsnittshoteller i Oslo, og teamet vårt er stolte av å levere tjenester av høyeste kvalitet. Vi strekker oss for å gi våre gjester, samarbeidspartnere og kollegaer gode dager. Gjestene våre vil ofte være pasienter eller ledsagere tilknyttet de forskjellige sykehusene i området og vi legger vår stolthet i å møte hver enkelt med varme og tålmodighet for deres situasjon.
Vi søker deg som har en genuin interesse for service. Du har en positiv energi, og du er trygg på deg selv og din rolle som resepsjonist. Du har lett for å kommunisere og arbeide i team.
Som 1. resepsjonist vil du, i samarbeid med ledelsen, ha ansvar for den daglige driften av hotellresepsjonen. Til daglig jobber du i resepsjonen sammen med dine kollegaer. Vi ser etter deg som er en god miljøskaper på arbeidsplassen, som igjen gjør at våre gjester til enhver tid føler seg godt ivaretatt, og opplever god kvalitet under sitt opphold hos oss. Hos oss vil du få et variert miljø med flere kulturer og aldre. Vi kombinerer omsorg og service som gjør oss unike i vårt arbeid.
For å lykkes i denne rollen er du genuint opptatt av mennesker, og du møter hver gjest med stor forståelse og ydmykhet. Videre tror vi at du har/er:
- Erfaring fra hotell, resepsjon eller service
- Relevant fagbrev eller utdanning er et ønske, men ikke et krav
- God kontroll på ansvarsområder og er detaljorientert
- Er kreativ med blikk for detaljer
- Sosial og handlekraftig
- Komfortabel i hektiske situasjoner
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner på både norsk og engelsk
- God IT- og systemforståelse
Viktigste arbeidsoppgaver og ansvarsområder:
- Bemanne resepsjonen innenfor avtalte åpningstider
- Duty-ordning ved helg og ferieavvikling
- Bistå ledelsen med administrative oppgaver ved behov
- Være med på å utarbeide, videreutvikle og videreformidle rutiner
- Mersalg i kiosk og bar
- Mottak av og veiledning til besøkende, ansatte og leverandører
- Håndtering av ulike alarmer i tråd med retningslinjer og gjeldende rutiner
- Oppfølging av relevante underleverandører innenfor tjenesteleveransen
- Oppfølging og etterlevelse av interne HMS rutiner
- Bidra til å skape trivsel på arbeidsplassen for deg, dine kollegaer og kunder
Vi kan tilby:
- En utfordrende og spennende stilling
- Et godt og hektisk arbeidsmiljø
- Muligheter for karriereutvikling
- Kursing og kompetanseutvikling gjennom vårt Compass Academy
- Tarifflønn med ansvarstillegg
- Gunstige rabatter og fordeler
- Et profesjonelt, ordnet og godt arbeidsmiljø.
Vi behandler søknader fortløpende og vi tar kontakt med aktuelle kandidater fortløpende. Ønsket oppstart er 1. mai eller tidligere, men kandidater som er tilgengelig senere oppfordres til å søke da oppstart tidspunktet kan diskuteres.
Om arbeidsgiveren
Compass Group er verdens ledende leverandør av måltidskonsepter og Facility Management-tjenester, som for eksempel drift av resepsjoner, renhold, concierge- og vaktmestertjenester og andre nytenkende tilleggstjenester i kontorbygg. Vi er et globalt selskap med ca. 550 000 ansatte i ca. 35 land, og en omsetning på over 340 milliarder kroner. Compass Group Norge har om lag 2800 ansatte fordelt på ca. 480 lokasjoner, og omsetter for 3 milliarder kroner.
Compass Group har et av bransjens råeste kulinariske team, som hver dag jobber for å oppfylle selskapets ambisiøse matfilosofi. Filosofien tar utgangspunkt i Compass Groups sterke posisjon som en global aktør med internasjonale impulser og et brennende lokalt engasjement.
Bærekraft spiller en essensiell rolle i Compass Group, og vi har alltid mennesket i fokus. Fysisk og mental helse, mangfold og inkludering blir høyt prioritert hos oss. Sammen med våre kunder, leverandører og lokalsamfunn samarbeider vi tett for å nå FNs bærekraftsmål. I Compass Group reduserer vi matsvinn, erstatter plast, og øker andelen plantebaserte, lokale og sesongbaserte råvarer i våre menyer.
- Sektor: Privat
- Sted: 0154 Oslo
- Bransje: Helse og omsorg, Hotell og overnatting, Storhusholdning og catering
- Stillingsfunksjon: Helsesekretær, Resepsjon, Resepsjon
Nøkkelord
hotellresepsjon, kundeservice, resepsjonsdrift, service, kommunikasjon
Annonseinformasjon
- FINN-kode 399410721
- Sist endret