
Support Specialist
LINK Mobility
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Er du vår nye Support-stjerne?
Er du på utkikk etter en utfordrende stilling som lar deg briljere med spennende oppgaver, vise deg som bransjens Sherlock Holmes, og samtidig utfordre deg med noen av de mest spennende bedriftskundene i Norge? Da bør du definitivt søke på denne stillingen! Personlig egnethet i kombinasjon med erfaring fra tilsvarende arbeidsoppgaver til vektlegges.
Vi i LINK Mobility søker en erfaren teknisk Support Specialist! Du blir en del av vårt Customer Care & Delivery-team, bestående av 13 håndplukkede hverdagshelter. Du bør ha interesse og erfaring med å jobbe i et "kundeservice-klima", og kjenner til hva som skal til for å hjelpe kunden. Du bruker dine kolleger som sparringspartner for å komme frem til målet, og kjenner igjen mønstrene for å imøtekomme behovet til kunden. Våre ansatte er multitasking ninjas med svart belte i dårlig humor, og har alltid med fokus på kundene. Vår oppgave er å sørge for at kundene opplever sin hverdag like fantastisk som vi opplever vår. Vi jobber tett sammen med andre team både i Norge, Norden og internasjonalt, så om du behersker flere språk gleder vi oss til å høre deg briljere!
LINK Mobility er en av Europas ledende leverandører innen mobilkommunikasjon, spesialisert på CPaaS, mobile løsninger og mobil intelligens. Vi er teknologien du allerede kjenner fra SMS-meldingene du mottar fra flyselskapet når du skal ut og reise, oppdateringer om postpakker og posisjon, samt når du får kuponger og gode tilbud fra kundeklubber. Sammen utgjør dette omtrent 8 milliarder SMS-er hvert år!
Om rekrutteringsprosessen:
Søknadsbrev er ikke nødvendig, men vi setter pris på om du selv ønsker å si noen ord om deg selv og din erfaring som du mener er relevant for rollen, og hvorfor du ønsker å jobbe i LINK Mobility.
I de fleste prosessene våre har vi 4 "steg": 1. Intro-samtale for å bli kjent, og presentasjon av oss, samt din bakgrunn. 2. Generell evnetest knyttet til arbeidsoppgavene 3. Fordypende intervju med case på dagen 4. Referansesjekk før tilbud
Du trenger ikke å "tikke av" hvert punkt under, men du vil trolig både trives og gjøre en god jobb hvis du har jobbet med lignende oppgaver i et tilsvarende miljø.
Ditt ansvarsområde vil være å:
- Yte daglig support på tekniske henvendelser via Salesforce og telefon
- Sette opp løsninger for både nye og eksisterende kunder
- Gi kundeoppfølging som sikrer lykkelige kunder
- Støtte kolleger, med fokus på kunnskapsdeling
- Tilegne deg god kunnskap om våre hovedprodukter
Vi ser etter deg som:
- Har evnen til å skape engasjement blant kolleger og kunder
- Har god samarbeidsevner
- Er svært god i muntlig og skriftlig kommunikasjon på norsk og engelsk
- Har grunnleggende teknisk kunnskap og forståelse
- Er i stand til å prioritere i en hektisk hverdag
- Har en bachelor (nærtliggende IT/salg/business) eller tilsvarende erfaring
- Har arbeidserfaring innen kundeservice og kan ta det til "the next level"
- Har grunnleggende kunnskap innen MS Office og gjerne CRM-systemet Salesforce
Hos oss får du:
- Mulighet til å delta i LINKs aksjekjøpsprogram for ansatte, med 20 % rabatt på selskapets aksjer kjøpt av fast ansatte
- Konkurransedyktig pensjonsprogram som dekker person-, reise- og helseforsikring
- Være en del av en kompetent og sosial gjeng
- Faglig utvikling og karrieremuligheter
- Bidrag til mobiltelefon, månedlige mobilutgifter, bredbånd, månedlig treningsmedlemskap og lunsj i profesjonell kantine
*Alle ytelser er underlagt lokale vilkår og regler, og kan endres under ansettelse.
Arbeidssted: Oslo?
Vi vurderer søknader løpende, så ikke nøl med å søk.
Spørsmål om stillingen? Kontakt Talent Acquisition Specialist, Omid Hoshmand, +47 452 75 554. Ole Martin som er leder for avdelingen er bortreist i uke 13 men er tilgjengelig etter det.
LINK Mobility tilbyr et bredt spekter av skalerbare tjenester og løsninger for ulike næringer og sektorer, som forenkler og forbedrer kommunikasjon. Som svar på den økende etterspørselen etter digital kommunikasjon mellom bedrifter og kunder, samt plattformer og brukere, har vi i LINK Mobility utviklet innovative løsninger som dekker våre kunders behov i hverdagen.
Med hovedkontor i Oslo og notert på Oslo Børs, har LINK Mobility opplevd sterk organisk vekst ettersom kundene våre stadig flytter flere forretningsaktiviteter til mobile plattformer. I 2023 hadde LINK Mobility en samlet omsetning på 6,3 milliarder kroner og kontorer i 19 forskjellige land.
I LINK Mobility-konsernet lever vi etter tre nøkkelverdier: "United, Dedicated, and Enthusiastic." Vi er opptatt av bærekraft, mangfold, tverrfaglig samarbeid og å løse komplekse utfordringer i et raskt voksende marked. Våre medarbeidere er talentfulle, nysgjerrige og fleksible lagspillere som kontinuerlig streber etter å levere de beste mobile meldingsløsningene for våre kunder. Hver enkelt medarbeider er et verdifullt medlem av LINK-familien, og vi tolererer ikke noen form for diskriminering som kan hindre likeverd og mangfold.
Bli med LINK Mobility for å jobbe med et engasjert team, utvikle dine ferdigheter, og forme fremtiden for mobilkommunikasjon.
- Sektor: Privat
- Sted: Gullhaug Torg, 5, 0484 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT, Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support
- Arbeidsspråk: Engelsk, Norsk
Nøkkelord
kundeservice, teknisk support, crm, salesforce, kundesupport
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 399441702
- Sist endret