
Produkteier: Dynamics 365 Customer Insights
Kommunal Landspensjonskasse
- Frist 06.04.2025
- Ansettelsesform Fast
Meningsfull kommunikasjon til viktige målgrupper
Vil du bruke din Dynamics 365-kompetanse i en stor organisasjon med mange spennende målgrupper og mulighet til å skape virkelig meningsfulle kundereiser? Da håper vi du vil sjekke ut mulighetene hos KLP.
Hvem er du?
En målrettet lagspiller som snakker godt både med IT-folk og markedsførere. Du er nysgjerrig, løsningsorientert og stadig på jakt etter muligheter som gjør oss i stand til å kommunisere bedre og mer målrettet. Du har allerede jobbet noen år med Customer Insights, og du er begeistret over utviklingen som åpner for stadig bedre kommunikasjonsarbeid.
Dine arbeidsoppgaver
Som produkteier vil du lede utviklingen av vår bruk av Customer Insights og sikre at vi utnytter applikasjonen til sitt fulle potensial - både teknisk og strategisk. Det er viktig at du kan og vil:
- Holde deg oppdatert på nye funksjoner og endringer i Customer Insights
- Utvikle og forvalte strategier for bruk av Customer Insights i KLP
- Administrere backloggen for utviklingsbehov og sikre god prioritering av oppgaver
- Sørge for opplæring og motivasjon av kolleger i andre forretningsområder i bruk av Customer Insights
- Jobbe mye med real-time-funksjonaliteter og gjerne ha satt opp komplekse reiser ved bruk av Power Automate
- Sørge for at alle samtykker er ivaretatt og logisk satt opp korrekt i Customer Insights Journeys
Hvem er vi?
KLP har 900 000 medlemmer og kommune- og helse-Norge som kunder og eiere. Alle trenger riktig informasjon til riktig person i riktig kanal og til rett tid. De siste årene har vi investert i riktige verktøy og profesjonalisert dialogarbeidet vårt. Nå trenger vi deg som kan ta oss videre og utnytte alle mulighetene Dynamics-plattformen gir oss.
Du kommer til et miljø hvor målrettet kommunikasjon virkelig virker! Hva sier du til et dialogløp til 16 000 medlemmer som ga 32 000 besøk på klp.no og 8 000 påmeldte på webinar? Nå skal vi løfte oss på målrettet kommunikasjon i alle kanaler hvor Dynamics kan hjelpe oss.
Dine nærmeste kolleger
Du må trives i en stor organisasjon med mange kontaktpunkter. Kommunikasjon og marked er en sentral divisjon i KLP-konsernet med rundt 30 medarbeidere. Her vil du være en del av en duo som jobber operativt og godt i Dynamics, og du vil jobbe tett med dialogansvarlig, dyktige analytikere og flinke kommunikatører og markedsførere.
Vi jobber godt koordinert med Divisjon Teknologi, som har en egen CRM-avdeling med dyktige utviklere og rådgivere.
Jobben du skal gjøre for KLP handler i stor grad om å nå ut med riktig budskap til riktige målgrupper - for livselskapet som håndterer pensjon, KLP Banken, KLP Skadeforsikring og KLP Kapitalforvaltning. Med din forståelse for Customer Insights, dataintegrasjon og konfigurering vil du være en nøkkelperson for at vi skal lykkes. Vi lover meningsfulle kommunikasjonsutfordringer!
Hva kan vi friste med ellers?
- Et stort selskap i rask utvikling med stadig nye muligheter
- Flotte lokaler sentralt i Bjørvika
- Gode treningsmuligheter på jobben, sykkelparkering i kjelleren, god kantine, aktivt bedriftsidrettslag og fine feriehytter
- Svært gode pensjons- og velferdsordninger
Fikk vi oppmerksomheten din?
Hvis du ser etter en arbeidsplass der du kan dele kunnskapen din, lære, vokse og gjøre en forskjell - la oss høre fra deg!
Spørsmål?
Leder for CRM og MarTech, Espen Grimmert (40 21 37 50), gir gjerne informasjon om det daglige arbeidet og svarer på eventuelle spørsmål du måtte ha om rollen.
KLP samarbeider med Semac, som gjennomfører bakgrunnssjekk av den som tilsettes. Formålet er å verifisere CV, annen søknadsdokumentasjon og sikre lik og objektiv behandling. Dersom stillingen krever autorisasjon og/eller godkjenning av egnethet, forutsettes fremlagt politiattest.
Om arbeidsgiveren
KLP
KLP startet som et spleiselag av små kommuner over hele landet. I dag er vi Norges største pensjonsselskap og er over 1000 ansatte fordelt på kontorer i Oslo, Bergen og Trondheim. Alle som jobber hos oss, er på hver sin måte, og med hver sin bakgrunn en del av vårt mangfold. Vi er opptatt av at alle skal behandles med likeverd og respekt og i KLP skal alle få lov til, og ha mulighet til å være den de er. Vi har troen på at et arbeidsliv preget av likestilling og mangfold gjør at vi sammen vil skaper innovasjon, vekst og verdiskaping.
Vi er et annerledes finansselskap, fordi våre kunder eier oss. All vår verdiskapning kommer kundene til gode. Vi leverer trygge og konkurransedyktige pensjons-, finans- og forsikringstjenester til kommuner, fylkeskommuner og helseforetak, samt deres virksomheter og ansatte. Samtidig som KLP leverer trygg og konkurransedyktig pensjon, skal vi bidra til at verden når målene vi har satt i FNs bærekrafts mål og Parisavtalen. Vi jobber bredt med flere temaer og problemstillinger knyttet til samfunnsansvar.
- Sektor: Privat
- Sted: Dronning Eufemias gate 10, 0191 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Konsulent og rådgivning, Markedsføring og annonsering
- Stillingsfunksjon: Annet, Markedsfører, Rådgivning
Annonseinformasjon
- FINN-kode 399460849
- Sist endret