Bildegalleri
Jeep Wrangler
Rubicon 37’’ Alt godkjent i vognkort
2012
159 888 km
Automat
Diesel
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på BD76695Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Tjenester fra
Beskrivelse
Har du en eventyrer i deg?
Selger en komplett Expedition/Adventure/Overland/Offroad-pakke. Her kan du bare vri om nøkkelen å dra på tur. Du kan være kongen på campingplassen eller beseire fjelltopper, skoger og elvebredder. Her er sjåføren begrensningen i de fleste tilfeller. Og kanskje enkelte utmarksregler.
Du kan ligge under dyna i takteltet og fiske eller jakte samtidig. Eller bare ligge ved siden av frua og se på soloppgangen. Om du ikke har frue så skulle det ikke forundre meg om denne har en viss apell til ei friluftsbærte eller to. Det garanteres ikke.
Hvis du liker å være anonym, singel, enslig, gå i ett med tapetet eller skli under radaren så er nok ikke dette bilen for deg. Den har en enorm tilstedeværelse og folk kaster lange blikk. Her må du regne med å måtte snakke om bilen din i tide og utide. Kanskje du må hjelpe en stakkar i ny og ne som har kjørt seg fast eller ikke kommer opp bakken. Du er i hvert fall den første som blir spurt om hjelp. Ha alltid slepetau og startkabler med deg i bilen.
Jeepen er en original Rubicon. Det vil si at den har Dana 44 fremaksling. Med sperrer på alle akslinger. Elektrisk utkobling av stabstag foran. Det gjør at du får en enorm fremkommelighet. Den klatrer over stokk og stein. Samt at forstillingen faktisk tåler så store hjul uten at noe knekker eller blir vond å kjøre. Originalt kommer den uten stigtrinn. Kun kanalbeskyttelse for økt bakkeklaring og fremkommelighet.
Bilen er bygget med komplett hevesett fra amerikanske AEV. Det er en meget bra(og dyr) pakke. Med vinsj, skjermer, felger, bakfanger, frontfanger og så videre. Alt er godkjent i vognkort.
Vinsj er med et lett dynematau, softchackles, stropper, hovedstrømbryter og fjernkontroll.
Har også en highlift som er tiltenkt bilen og turene.
Takteltet er fra teltkongen. Modell Lifjell. Det er nærmest ubrukt. Kler bilen veldig godt. Foldestige. Plass til to stk komfortabelt. Laget i aluminium slik at det er lett. Tar 2 minutter å folde opp. Helt genialt.
I USA så er tilgangen på ekstrautstyr uendelig til disse bilene. Du kan få kjøpt rubb og rake av overlandutstyr for utsiden og innsiden. Det gjør at du slipper å lure på hva du ønsker deg til jul og bursdager fremover. Men når det er sagt så er denne bilen klar for nye turopplevelser slik den står i dag. Minus din egen sovepose og mat.
Bra med lys på bilen.
Sommerdekk er nesten ubrukt. Vinterdekkene er piggede hakkapelita i 35’’
Det følger med komplett soft-top i meget god stand. Du kan også lett hive av hardtop og dører for å kjøre toppløs en varm sommerdag.
Tilhengerfeste i firkantfeste med drop.
Ja den er dyrere enn andre utgaver. Men de andre kan heller ikke sammenlignes med en ekte Rubicon. Akkurat denne bilen er i tillegg kostet på enorme summer utover originalt.
Jeg svarer ikke særlig godt og ofte på mailer. Det beste er å ringe. Har ikke en kontorjobb og derfor liten tid til å underholde folk med lange skriftlige utredninger. Stort sett alltid tilgjengelig på telefon.
92287005
Selger en komplett Expedition/Adventure/Overland/Offroad-pakke. Her kan du bare vri om nøkkelen å dra på tur. Du kan være kongen på campingplassen eller beseire fjelltopper, skoger og elvebredder. Her er sjåføren begrensningen i de fleste tilfeller. Og kanskje enkelte utmarksregler.
Du kan ligge under dyna i takteltet og fiske eller jakte samtidig. Eller bare ligge ved siden av frua og se på soloppgangen. Om du ikke har frue så skulle det ikke forundre meg om denne har en viss apell til ei friluftsbærte eller to. Det garanteres ikke.
Hvis du liker å være anonym, singel, enslig, gå i ett med tapetet eller skli under radaren så er nok ikke dette bilen for deg. Den har en enorm tilstedeværelse og folk kaster lange blikk. Her må du regne med å måtte snakke om bilen din i tide og utide. Kanskje du må hjelpe en stakkar i ny og ne som har kjørt seg fast eller ikke kommer opp bakken. Du er i hvert fall den første som blir spurt om hjelp. Ha alltid slepetau og startkabler med deg i bilen.
Jeepen er en original Rubicon. Det vil si at den har Dana 44 fremaksling. Med sperrer på alle akslinger. Elektrisk utkobling av stabstag foran. Det gjør at du får en enorm fremkommelighet. Den klatrer over stokk og stein. Samt at forstillingen faktisk tåler så store hjul uten at noe knekker eller blir vond å kjøre. Originalt kommer den uten stigtrinn. Kun kanalbeskyttelse for økt bakkeklaring og fremkommelighet.
Bilen er bygget med komplett hevesett fra amerikanske AEV. Det er en meget bra(og dyr) pakke. Med vinsj, skjermer, felger, bakfanger, frontfanger og så videre. Alt er godkjent i vognkort.
Vinsj er med et lett dynematau, softchackles, stropper, hovedstrømbryter og fjernkontroll.
Har også en highlift som er tiltenkt bilen og turene.
Takteltet er fra teltkongen. Modell Lifjell. Det er nærmest ubrukt. Kler bilen veldig godt. Foldestige. Plass til to stk komfortabelt. Laget i aluminium slik at det er lett. Tar 2 minutter å folde opp. Helt genialt.
I USA så er tilgangen på ekstrautstyr uendelig til disse bilene. Du kan få kjøpt rubb og rake av overlandutstyr for utsiden og innsiden. Det gjør at du slipper å lure på hva du ønsker deg til jul og bursdager fremover. Men når det er sagt så er denne bilen klar for nye turopplevelser slik den står i dag. Minus din egen sovepose og mat.
Bra med lys på bilen.
Sommerdekk er nesten ubrukt. Vinterdekkene er piggede hakkapelita i 35’’
Det følger med komplett soft-top i meget god stand. Du kan også lett hive av hardtop og dører for å kjøre toppløs en varm sommerdag.
Tilhengerfeste i firkantfeste med drop.
Ja den er dyrere enn andre utgaver. Men de andre kan heller ikke sammenlignes med en ekte Rubicon. Akkurat denne bilen er i tillegg kostet på enorme summer utover originalt.
Jeg svarer ikke særlig godt og ofte på mailer. Det beste er å ringe. Har ikke en kontorjobb og derfor liten tid til å underholde folk med lange skriftlige utredninger. Stort sett alltid tilgjengelig på telefon.
92287005
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 900 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 560 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Jeep
- Modell
- Wrangler
- Modellår
- 2012
- Karosseri
- SUV/Offroad
- Drivstoff
- Diesel
- Effekt
- 200 hk
- Slagvolum
- 2,8 l
- CO₂-utslipp
- 230 g/km
- Kilometerstand
- 159 888 km
- Girkasse
- Automat
- Maksimal tilhengervekt
- 2 090 kg
- Hjuldrift
- Firehjulsdrift
- Vekt
- 2 080 kg
- Seter
- 5
- Dører
- 0
- Farge
- Sølv
- Bilen står i
- Norge
- Neste frist for EU-kontroll
- 3.6.2026
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- BD76695
- Chassis nr. (VIN)
- 1C4HJWF56CL189830
- 1. gang registrert
- 4.4.2012
- Eiere
- 3
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- Air Condition
- Antiskrens
- AUX-inngang
- Bluetooth
- Diff.sperre
- Handsfree opplegg
- Hengerfeste, avtagbart/svingbart
- Klimaanlegg
- Multifunksjonsratt
- Navigasjonssystem
- Radio DAB+
- Sommerhjul
- Vinterhjul
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.
Mer som dette
349 000 kr


550 845 kr
Lillestrøm
Jeep Wrangler WRANGLER 2.8-200 D 4WD
631 268 kr
Tolvsrød
Toyota Land Cruiser 78 - Troopy


231 729 kr
Tolvsrød
Jeep Wrangler TJ SPORT
131 900 kr
Heggedal
Jeep Wrangler Sport


1 385 900 kr
949 000 kr
587 020 kr
298 900 kr
Løten
Jeep Wrangler
339 000 kr