Administrasjons- og HMS-koordinator
BLUETEC AS
- Frist 29.04.2025
- Ansettelsesform Fast
Bli vår nye administrative koordinator – en sentral rolle i BlueTec!
BlueTec AS søker en strukturert og engasjert Administrasjons- og HMS-koordinator som ønsker å støtte organisasjonen med viktige administrative oppgaver, samt være en sentral ressurs for ledelsen og medarbeiderne.
I denne rollen får du ansvar for en variert portefølje av administrative, HR-relaterte og driftsmessige oppgaver, som sikrer at vår organisasjon fungerer effektivt.
Hva blir dine ansvarsområder?
- Personaladministrasjon, inkludert on-/offboarding, kompetanseoppfølging og sykefraværsoppfølging
- Sikre etterlevelse av HR-relaterte lover og GDPR
- Koordinere og delta i HMS, ISO9001 og Miljøfyrtårn-arbeid
- Ansvar for HMS, internkontroll og kvalitetssystemer
- Enkle økonomioppgaver, som innkjøp og fakturabehandling.
- Oppfølging av administrative avtaler
- Sentralbord- og kundeservicefunksjoner
Hvem ser vi etter?
Du er en selvstendig og strukturert person som trives med varierte oppgaver og har evnen til å holde oversikt over flere ansvarsområder samtidig. Du har gode kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk, og har svært gode ferdigheter i bruk av digitale verktøy - du arbeider effektivt i digitale systemer og setter deg raskt inn i nye løsninger.
Vi ser gjerne at du har:
- Relevant utdanning innen administrasjon, HR, økonomi eller lignende
- Erfaring med HR og personaladministrasjon
- Kjennskap til HMS/IK/KS-arbeid, ISO9001 og Miljøfyrtårn er en fordel
- Grunnleggende økonomisk forståelse og gjerne erfaring med innkjøp/fakturabehandling. Erfaring med lønn er positivt.
Hvorfor bli en del av BlueTec?
Hos oss får du muligheten til å jobbe i et fremoverlent teknologi selskap med dyktige og engasjerte kolleger. Vi kan tilby deg en variert rolle med spennende arbeidsoppgaver, stort ansvar og frihet til å forme egen arbeidshverdag. Du får mulighet til å ta eierskap, påvirke og gode muligheter for både faglig og personlig vekst
Vi tilbyr:
- Konkurransedyktig lønnspakke
- Et moderne og inkluderende arbeidsmiljø
- Muligheter for faglig utvikling og ansvar
- En viktig rolle i et selskap som bidrar til en grønnere fremtid
BlueTec AS samarbeider med Torp Consulting AS i rekrutteringsprosessen.
Torp Consulting er et rekrutterings- og rådgivningsselskap med dedikerte, engasjerte og erfarne rådgivere med solid bakgrunn fra næringslivet. Vi bistår store og små virksomheter med rekruttering og executive search. Vi har erfaring fra et bredt utvalg av bransjer, og bistår både det private næringslivet og det offentlige i hele Norge. Vi leverer også rådgivertjenester knyttet til rekruttering.
Vi er spesialister på rekruttering og ønsker å være ditt naturlige førstevalg.
Viktig informasjon:
Grunnet GDPR kan vi ikke behandle søknader sendt via e-post. Vennligst bruk søknadslinken i annonsen for å sende inn din CV.
Merk: Vi ber aldri om BankID i våre rekrutteringsprosesser.
Om arbeidsgiveren
Siden oppstarten i 2016 har vi vokst til å bli en av Norges mest pålitelige leverandører innen vårt felt. Vi er 40 ansatte og en del av OBOS-konsernet.
Med moderne lokaler i Tønsberg og et sterkt fagmiljø, jobber vi sammen for å skape bærekraftige løsninger for fremtiden.
- Sektor: Privat
- Sted: Stoltenbergs gate 48, 3112 Tønsberg
- Bransje: Bygg og anlegg, Håndverkstjenester, Kraft og energi
- Stillingsfunksjon: HMS, HR, personal og rekruttering, Kontorarbeid
Nøkkelord
Administrasjon, Kontorleder, HR Administration, HMS
(1/7)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 399746571
- Sist endret