Kundeservicemedarbeider
Roomsketcher AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Engasjement
Elsker du å hjelpe kunder og løse problemer? Bli med på laget til RoomSketcher!
Er du tidlig i karrieren din og ønsker en spennende rolle innen kundeservice?
- Hos RoomSketcher får du verdifull erfaring i et internasjonalt teknologiselskap med et innovativt arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter!
Vår kunde RoomSketcher er et raskt voksende teknologiselskap som transformerer måten bedrifter innen eiendom, interiørdesign og bygg- og anleggsbransjen designer og visualiserer prosjekter på. Deres brukervennlige plantegnings- og interiørdesignverktøy brukes av kunder over hele verden. I samarbeid med RoomSketcher ser vi nå etter en serviceinnstilt og engasjert kundeservicemedarbeider som vil spille en nøkkelrolle i å gi deres kunder en fantastisk opplevelse.
Som kundeservicemedarbeider blir du RoomSketchers stemme utad og hjelper både privat- og bedriftskunder. Du blir en del av et engasjert team som jobber sammen for å yte den beste kundeservicen. Dette er en perfekt mulighet for deg som ønsker å utvikle deg innen kundeservice, teknologi og kommunikasjon!
Arbeidsoppgaver:
Håndtere innkommende kundehenvendelser via hovedsakelig e-post, og telefon
Yte support og veilede både privat- og bedriftskunder i hvordan de best kan bruke RoomSketchers programvare og tjenester
Identifisere og løse kundenes utfordringer på en vennlig, effektiv og profesjonell måte
Jobbe tett med kollegaer for å forbedre prosesser og tjenester
Kvalifikasjoner:
Fullført minst to års utdanning eller har relevant erfaring innen kundeservice, support eller kundebehandling, enten i butikk eller på kontor
Flytende norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
God systemforståelse, og evne til å raskt sette deg inn i nye systemer
Komfortabel med bruk av PC og telefon som arbeidsverktøy
Vi søker deg som er i starten av karrieren og har en genuin interesse for kundeservice, teknologi og problemløsning. Du trenger ikke lang erfaring– det viktigste er at du er lærevillig, engasjert og klar for nye utfordringer. Vi ser etter en serviceinnstilt, strukturert og løsningsorientert person som evner å forstå kundens behov og motiveres av å skape gode kundeopplevelser. Kundene til RoomSketcher er spredt over hele verden, og det vil derfor være viktig at du er komfortabel med å kommunisere på engelsk, både muntlig og skriftlig.
Hvorfor RoomSketcher?
I RoomSketcher blir du del av et selskap med ambisjoner om videre internasjonal vekst. Du vil jobbe med dedikerte og faglig sterke kollegaer som alle er opptatt av å bygge selskapet videre, sammen. De har en "åpen dør"-policy der ledere alltid er tilgjengelig for å bistå sine ansatte til å lykkes med arbeidet sitt.
De ser på seg selv som en sosial og hyggelig gjeng, som er opptatt av og glad i å bygge en trivelig kultur også utenom arbeidstiden. De arrangerer forskjellige sosiale aktiviteter gjennom året, og gleder seg til å bli kjent med deg gjennom disse og ønske deg velkommen til de!
Praktiske detaljer:
Oppstart: snarest, det er derfor viktig at du er tilgjengelig for oppstart på kort varsel
Arbeidstid: mandag- fredag kl. 08-00-16:00
Arbeidssted: fine lokaler på Lysaker Torg 12, med kantineordning
Du vil bli ansatt hos Dreamwork og utleid til RoomSketcher de fem første månedene, med mulighet for forlengelse.
Ved spørsmål til stillingen kan vår rådgiver Amanda Blom kontaktes på e-post: ab@dreamwork.no
Send inn din søknad og CV i dag – vi gleder oss til å høre fra deg! Vi kontakter og intervjuer aktuelle kandidater fortløpende.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Lysaker torg 12, 1366 Lysaker
- Bransje: Arkitektur, areal og interiør, Internettbaserte tjenester, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Kundeservice, Rådgivning
Nøkkelord
Kundeservice, Support, Rådgiving, Kundeservicemedarbeider, kundebehandling
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 399764211
- Sist endret