Revisor
BDO AS
- Frist 22.4.2025
- Ansettelsesform Fast
BDO i Nordland trenger flere erfarne revisorer. Er du den rette?
BDO Nordland søker etter dyktige revisorer som ønsker å bruke sin kompetanse for å skape verdi for samfunn og næringsliv i Nordland.
Hvem er vi?
BDO er et selskap i sterk vekst, med over 2200 engasjerte medarbeidere som hver dag jobber for å utgjøre en forskjell for våre kunder, samfunnet og hverandre. Vi har som mål å være en attraktiv arbeidsplass, som utfordrer og utvikler våre ansatte. I BDO Nordland er vi en del av region MidtNord, hvor over 450 dyktige rådgivere står klare til å hjelpe kundene våre.I Nordland er vi fordelt på kontorer i Bodø og Mo i Rana. Vi tilbyr et sterkt fagmiljø hvor lokal kunnskap og nære kunderelasjoner skaper merverdi for næringslivet.
Hvorfor BDO?
Hos oss får du jobbe med et bredt spekter av kunder, fra små lokale bedrifter til store anerkjente selskaper. Som en del av revisjonsteamet vårt i Nordland, vil du bli en viktig bidragsyter i vår ambisiøse vekststrategi.
Vi er et selskap med fokus på Folk først og kvalitet i alt vi gjør, og vi jobber tett sammen i team hvor vi spiller hverandre gode. Med vår sterke tilstedeværelse i Nordland får du muligheten til å jobbe i en avdeling som er kjent for sitt gode arbeidsmiljø og høy faglig kompetanse.
Hva gjør denne stillingen så spennende?
- Vi er i en svært spennende vekstfase, som gjør at det er gode muligheter for ansvar på flere områder for den rette kandidaten, og for å bli en sentral nøkkelperson på kontoret. Vi har behov for erfarne både på Senior Associate og Manager-nivå.
- Vi har behov for forsterkning av ressurser også knyttet til digital revisjon, som kan bidra til en svært variert hverdag.
- Avhengig av erfaringsnivå, vil du kunne få både prosjekt-, team- og personalansvar relativt raskt. For rette kandidaten vil det også kunne være mulig med oppdragsansvar.
Hva kan vi tilby deg?
Vi har spurt våre kollegaer om hva som er det beste med å jobbe i BDO:
- Et skikkelig bra arbeidsmiljø. Vi spiller hverandre gode og har det gøy sammen på jobb. Det finnes flere sosiale arenaer å engasjere seg i, som for eksempel fysiske aktiviteter som fellesgruppetreninger, Ti på Topp, Bodøstafetten og lignende aktiviteter, samt jevnlige afterworks og andre sosiale happenings.
- Hver dag er ulik. Hos oss får du du jobbe med små og store kunder. Du vil kunne dypdykke ned i ulike bransjer og problemstillinger, både tverrfaglig og selvstendig. Vi lover deg en variert arbeidshverdag!
- Fleksibiliteten. Vi tror at du best selv styrer arbeidsdagen og hvor du utfører den. Dette tilrettelegger vi for som en hybrid arbeidsplass med fleksitid, gitt et visst nivå av selvstendighet.
- Utviklingsmulighetene. Vi vil at du skal lykkes og nå dine mål. Derfor har vi fadderordninger, videreutdanningsprogrammer, tett lederoppfølging og en tydelig forfremmelsesprosess.
I tillegg tilbyr vi kortere arbeidsdager fra juni til august og gunstige pensjons- og forsikringsordninger.
Hvem er du?
Du har noen års erfaring innen revisjon og en relevant utdanning innen økonomi, regnskap eller revisjon. Har du et ønske om å jobbe med varierte revisjonsoppgaver og utvikle relasjoner til kunder, vil du trives godt hos oss. Du vil også ha gode muligheter til å utvikles som leder i form av team- og personalansvar. Vi ser også etter deg som har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og som trives med å jobbe både selvstendig og i team. Engasjement og nysgjerrighet er egenskaper som også settes pris på i BDO. Om du i tillegg har et ønske om å utvikle deg både faglig og personlig, oppfordrer vi deg til å søke!
Vi tror på at forskjeller i bakgrunn, utdanning og perspektiver gjør oss bedre. Om du er usikker på om du kvalifiserer til stillingen, oppfordrer vi deg likevel til å søke!
Hvordan søker du?
Det gjør du enkelt ved å laste opp CV-en din i søknadsportalen vår. Vi går gjennom søknader fortløpende frem til fristen.
BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.
Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.
Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Sandhorngata 43, 8001 Bodø
- Flere arbeidssteder: Søndre gate 3, 8624 Mo i Rana
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Økonomi og regnskap, Revisjon og kontroll
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
revisjon, konsulent, BDO, regnskap, rådgiver
Annonseinformasjon
- FINN-kode 400098915
- Sist endret