Servicedesk
Serit Nidaros
- Frist 21.4.2025
- Ansettelsesform Fast
Vi søker ny medarbeider til vår servicedesk
Er du klar for en spennende jobb i et solid selskap i vekst? Ønsker du å jobbe i et hektisk, men trivelig miljø, og samtidig være med på å forme din egen arbeidsdag? Har du lyst til å utvikle deg faglig og bidra til å styrke Serit Nidaros?
Vi opplever sterk vekst og ser etter en ny kollega til vår servicedesk. Vi ønsker oss engasjerte personer som vil utfordre og styrke kontoret vårt – og som brenner for å gjøre en forskjell for kundene våre.
Arbeidsoppgaver
I denne rollen vil du være første kontaktpunkt for kundestøtte. Dine primære oppgaver vil være:
Teknisk support via telefon, e-post og sakssystem
Feilsøking på klienter og installasjon av programvare
Support på Microsoft 365 (Teams, SharePoint, Exchange m.m.)
Nettverkssupport og driftsoppgaver
Deltakelse i en rullerende passiv vaktordning for 24/7 support
Utrykning til kunder i Trondheim og Trøndelag ved behov
Kvalifikasjoner
Vi ser etter deg som har:
1–3 års erfaring fra lignende roller (ikke et krav, men en fordel)
Relevant IKT-utdanning (fagbrev, yrkesskole eller bachelor)
God evne til å lære og sette deg raskt inn i ny teknologi, og forstå nye systemer og løsninger
Førerkort klasse B
Gode norsk- og engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
Erfaring med Microsoft 365, nettverk, Microsoft Server og Microsoft Azure
Personlige egenskaper
For å lykkes i denne stillingen ser vi etter en person som er serviceinnstilt og alltid setter kunden i fokus. Du har et sterkt engasjement for teknologi og trives med å løse utfordringer. I en hektisk arbeidshverdag evner du å holde hodet kaldt, håndtere flere oppgaver samtidig og levere med høy kvalitet.
Som en pålitelig og ansvarsbevisst medarbeider er du både punktlig og etterrettelig. I tillegg verdsetter du godt samarbeid og bidrar aktivt til et positivt og inkluderende arbeidsmiljø.
Vi tilbyr
En spennende stilling i et handlekraftig og fartsfylt miljø
Gode muligheter for egenlæring, kursing og sertifisering
Varierte arbeidsdager i en organisasjon hvor alle blir hørt
Fri telefon, bredbånd hjemme og moderne arbeidsutstyr
Gode pensjons-, forsikrings- og bonusordninger
Dyktige kollegaer som gleder seg til å dele kunnskap med deg
Sosiale tiltak dekket av bedriften
Moderne og fine kontorer med blant annet PlayStation og shuffleboard
Lønn etter avtale
Om arbeidsgiveren
Serit Nidaros er en del av Serit AS, en av Norges største IT-gruppe med 28 lokalkontorer over hele landet. Gjennom vårt samarbeid i Serit og et nettverk av mange dyktige medarbeidere har vi tilgang til bred kompetanse og lang erfaring. Dette gjør oss i stand til å være en totalleverandør av IT-løsninger for bedrifter i alle størrelser. Vi er stolte av vår lokale tilstedeværelse og vårt engasjement for å levere brukervennlige, sikre og effektive IT-tjenester til våre kunder.
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/serit-nidaros/
Facebook: https://www.facebook.com/www.serit.no
- Sektor: Privat
- Sted: Vestre Rosten 85, 7075 Tiller
- Bransje: IT, IT - programvare, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: IT-support
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
servicedesk, kundestøtte, teknisk support, microsoft 365, nettverk
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 400781476
- Sist endret