
Account Manager / Selger
EMES EUROPE AS
- Frist 11.5.2025
- Ansettelsesform Fast
Bli vår neste medarbeider!
Vi vokser på alle områder og ønsker oss flere medarbeidere med elektrobakgrunn.
EMES er en ledende leverandør av ladeanlegg for tungbilbransjen i Norge. Vi vokser også kraftig i boligmarkedet, og fremover skal vi styrke vår posisjon mot det profesjonelle markedet. Til denne stillingen søker vi etter noen som skal jobbe aktivt mot installatører, eiendomsselskap, borettslag og sameier.
Som Account Manager hos EMES blir du en del av et team med høy kompetanse og utviklingsmuligheter.
I jobben vil du være i kontakt med individuelle kunder, bedrifter og offentlige organisasjoner som er, eller skal bli, kunde hos oss. Du vil møte en variert arbeidsdag og jobbe med et bredt spekter av arbeidsoppgaver. Noen dager vil du tilbringe på kontoret, andre dager er du ute hos kunder og samarbeidspartnere.
Sammen med folkene rundt deg, vil du aktivt være med på å definere og utvikle din egen rolle.
Erfaring med ladeløsninger for elektriske kjøretøy er ikke et krav for å jobbe hos oss. Om du har ambisjoner og teknisk interesse vil du kunne lære mye!
Tillit og autonomi er viktige verdier hos EMES. Vi har tillit til at du utfører jobben etter beste evne, og du får stort handlingsrom til å gjøre nettopp dette, basert på din kompetanse, dine vurderinger og valg. Vi har også tillit til at du oppsøker relevant kunnskap og kompetanse når det er behov for det.
Eksempler på arbeidsoppgaver
Jobbe proaktivt mot nye og eksisterende kunder.
Utarbeide og levere presentasjoner og tilbud om produkter og tjenester.
Koordinere og følge opp salgsprosesser fra start til slutt.
Gjennomføring av kundemøter.
Kundens kontaktpunkt i prosjektgjennomføring.
Arbeide med kundetilfredshet og relasjonsbygging.
Samarbeide med markeds- og prosjektgruppen.
Ønskede kvalifikasjoner
Fagbrev som elektriker, teknisk fagskole eller lignende. Relevant erfaring kan veie opp for manglende utdanning.
Erfaring med salg og bruk av CRM-system.
Gode administrative evner og evner til å organisere og prioritere egne arbeidsoppgaver.
Sterke kommunikasjons- og samarbeidsevner, samt erfaring med tverrfaglig samarbeid.
Profesjonell språkferdighet i norsk og engelsk.
Evne til å tilpasse deg endringer og til tider korte tidsfrister.
Fleksibel med tanke på reise.
Førerkort klasse B.
Vi tilbyr
Godt arbeidsmiljø og spennende arbeidsoppgaver.
Karriereutvikling og vekstmuligheter.
God produktopplæring.
Fleksibel hjemmekontorordning.
Gode pensjonsvilkår.
Konkurransedyktig lønn.
Om arbeidsgiveren
Vi er et norsk selskap som leverer og drifter anlegg for lading av elektriske kjøretøy. Alt fra smarte hjemme- og systemladere, til store hurtig- og superanlegg til offentlig og privat bruk.
- Nettverk: Facebook
- Sektor: Privat
- Sted: Mellomila 88, 7018 Trondheim
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Elektronikk, Håndverkstjenester, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Salg, Teknisk salg
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
elbil, kommunikasjon, teknisk, salg, elektro
Annonseinformasjon
- FINN-kode 400795752
- Sist endret