Customer Experience Manager
HØYSKOLEN KRISTIANIA - ERNST G MORTENSENS STIFTELSE
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Bli med å forme fremtidens søkeropplevelse hos Kristiania!
Er du en engasjert og datadrevet markedsføringsekspert med lidenskap for kundereiser og automatisering? Da kan du være den vi leter etter!
Høyskolen Kristiania søker en dyktig Customer Experience Manager (CXM) til å styrke vårt salgs- og markedsteknologiteam. I denne rollen vil du designe og optimalisere digitale kommunikasjonsløp, forbedre kundereisen fra interessent til student, og sikre effektivitet i salgstrakten. Du vil jobbe tett med dyktige kolleger i et ungt og dynamisk miljø, og få muligheten til å forme din egen rolle og bidra til Kristianias ambisjon om å bli et av Norges første uavhengige universitet.
Hva vil du gjøre?
- Designe og implementere automatiserte kundedialoger for å øke konverteringsfrekvenser.
- Overvåke og forbedre kundetilfredsheten gjennom dataanalyse og kundeinnsikt.
- Identifisere vekstmuligheter og definere målgruppesegmenter.
- Samarbeide med digital-, marked- og salgssteam og andre avdelinger på Kristiania for å utvikle effektive kundereiser.
- Teste, måle og optimalisere all kundedialog for å maksimere ROI.
- Sprintplanlegging, testing og produksjonssetting.
- Være bindeleddet mellom brukere og Produkteier CRM.
- Bidragsyter i CRM-strategien til Kristiania.
Hvem er du?
- Høyere utdanning og god teknisk forståelse.
- Erfaring med CRM-systemer (fordel med Dynamics).
- Analytisk, systematisk og løsningsorientert.
- Gode samarbeidsevner og evne til å motivere og utvikle kunderelasjoner.
- Motivert av å jobbe i et kommersielt miljø og se resultater av arbeidet ditt.
Hvorfor Høyskolen Kristiania?
Vi tilbyr et spennende og utviklende arbeidsmiljø med gode betingelser, fleksibilitet og muligheten til å forme din egen hverdag. Du vil bli en del av et sterkt faglig og sosialt fellesskap, med felles lunsjer, faglige frokoster og mye mer. I tillegg får du ekstra ferieuke mellom jul og nyttår, hele påskeuken fri, og inneklemt dag i Kristi Himmelfart.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Kirkegata 17, 0153 Oslo
- Bransje: Barn, skole og undervisning, IT, Markedsanalyse
- Stillingsfunksjon: Markedsfører, Rådgivning, Salg
Nøkkelord
Customer Satisfaction, Personalization, Customer journey, Omni channel, CRM
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 401238458
- Sist endret