100 kr
![Systematikk og innlevelse](https://images.finncdn.no/dynamic/480x480c//2024/5/vertical-0/03/1/351/381/981_7f89df06-24b6-49e7-a6d1-ae069d754269.jpg)
Tilstand: Brukt
Det er et kjent fenomen at det er mindre kostbart og arbeidskrevende å holde på allerede eksisterende kunder enn å rekruttere nye. Men hvordan klarer man å beholde eksisterende kunder og opparbeide kundelojalitet?
Denne prisbelønte boka gir inspirasjon til lojalitetsutvikling i din egen bedrift. Denne boka forsøker å gi svar på følgende spørsmål: * Hva er kundelojalitet?* Hva er det som driver fram kundelojalitet?* Hva er det som driver fram "hyperlojalitet"?* Hva skal lojalitetsføreren gjøre for å oppnå lojale kunder?* Hva blir konsekvensene av kundelojalitet?
Kan hentes i Oslo sentrum
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger
InnloggingSist endret: 13.1.2023, 17:40 ・ FINN-kode: 287549458