300 kr
![Hvordan organisasjoner fungerer 5. Utgave](https://images.finncdn.no/dynamic/480x480c//2024/7/vertical-0/10/2/360/773/862_3dba077c-6b67-4263-8ad2-f3189ffad8bc.jpg)
Bøker til lærerutdanningen selges.
Kom med bud, vil gjerne at bøkene skal komme til nytte. Kan selges hver for seg, men det er også mulig å lage "pakkepriser". Bare å ta kontakt.
Bøkene er lite brukt, og noen er ikke brukt i det hele tatt. Enkelte bøker har bokbind.
Boaler, J. & Humphreys, C. (2005). Connecting mathematical ideas : middle school video cases to support teaching and learning. Heinemann.
Christensen, H. & Thorsen(red.), K. E. (2016). Jeg skal bli lærer! utvikling av profesjonskompetanse. Universistesforlaget.
Christoffersen, L. & Johannessen, A. (2012). Forskningsmetode for læreutdanningene (1. utg.). Abstrakt forlag.
Fangen, K. (2010). Deltagende observasjon (2. utg.). Fagbokforl.
Feak, C. B. & Swales, J. (2009). Telling a research story : writing a literature review. University of Michigan Press.
Grepperud, G. & Skrøvset, S. (2012). Undervisningslære; Eksempler, ideer og refleksjoner. Gyldendal akademisk.
Gundem, B. B. (2021). Europeisk didaktikk : tenkning og viten (3. utg.). Universitetsforl.
Kazemi, E. & Hintz, A. (2014). Intentional talk : how to structure and lead productive mathematical discussions. Stenhouse Publishers.
Kleve, B. & Hovik, E. K. (2016). Undervisningskunnskap i matematikk. Cappelen Damm akademisk.
Kvam, V. (2016). Jakten på den gode skole; Utdanningshistorie for lærere. Universitetsforlagt.
Marion, P. v. & Strømme, A. (2018). Biologididaktikk (2. utg.). Cappelen Damm. 250kr
Mork, S. M. & Erlien, W. (2017). Språk, tekst og kommunikasjon i naturfag (2. utg.). Universitetsforlaget.
Olsen, M. H. (2016). Relasjoner i pedagogikken : i lys av Baumans teorier. Universitetsforl.
Opplæringslova. (2017). Norges lover; Opplæringslova med forskrifter (§9A).
Petit, M. M., Marsden, E. L. & Laird, R. E. (2016). A Focus on Fractions : Bringing Research to the Classroom (2. utg.). Routledge.
Slemmen, T. (2017). Vurdering for læring i klasserommet (2. utg.). Gyldendal Akademisk.
Wilson, D., Lie, B. & Hausstätter, R. S. (2015). Spesialundervisning i grunnskolen. Fagbokforl.
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger
InnloggingSist endret: 10.4.2024, 17:56 ・ FINN-kode: 301244814
Betalt plassering