Bildegalleri
Pensumbøker for bachelorgrad i Digital markedsføring hos Høyskolen Kristiania
Beskrivelse av varen
Tilstand: Pent brukt – I god stand
Skal du begynne eller har begynt på en bachelorgrad i digital markedsføring? 📚
Jeg er nettopp ferdig med studiene, og selger pensumbøker fra alle tre årene hos Høyskolen Kristiania. Bøkene inkluderer pensum fra emner som markedsføringsledelse, interaksjonsdesign, innholdskommunikasjon, kvalitativ og kvantitativ metode, bedriftsøkonomi og strategi. Blant bøkene er det også pensum fra kreative emner som Design Thinking 🤓
Kan hentes i Lørenskog sentrum eller i Oslo.
Priser:
Praktisk nytenkning: Systematisk og kreativ problemløsning. Opplag 6, 2014. Leif-Runar Forsth: 100kr.
Introduksjon til interaksjonsdesign. 2017. Tone Nordbø: 100kr.
Hvorfor kjører pappa Porsche: en innføring i forbrukeratferd. Utgave 1, 2021. Håkon Njøten, 100kr.
Grunnleggende økonomistyring. Utgave 3. Terje Berg: 200kr.
Metode, dataanalyse og innsikt. Utgave 4. Ragnhild Silkoset, Ulf Henning Olsson og Geir Gripsrud: 200kr.
Kvalitative metoder: Planlegging, gjennomføring og etisk refleksjon. Utgave 1, 2019/Opplag 2, 2021. May-Len Skilbrei: 200kr.
Sprint: How to solve big problems and test new ideas in just five days. Jake Knapp, John Zeratsky og Braden Kowitz: 200kr.
Markedsføringsledelse. Utgave 10. Runar Framnes, Håvard Huse, Arve Pettersen og Hans Mathias Thjømøe: 300kr.
Kjernemodellen: Et praktisk verktøy for å lage bedre digitale tjenester. Utgave 1, 2021. Are Gjertin Urkegjerde Halland og Mona Sverrbo Halland: 300kr.
Strategi: En innføring. Utgave 7. Göran Roos, Georg van Krogh og Johan Roos: 400kr.
Kan selges samlet for 1800kr.
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innAnnonsens metadata
Sist endret: 12.8.2024, 12:57 ・ FINN-kode: 364663222