Bildegalleri
Italeri plastbyggesett motorsykkel 1/9 Cagiva Elephant 850 Paris-Dakar 1987
(1/16)
Italeri plastbyggesett motorsykkel 1/9 Cagiva Elephant 850 Paris-Dakar 1987
Til salgs549 kr
Beskrivelse
Italeri plastbyggesett av motorsykkelen Cagiva Elephant 850 Paris-Dakar 1987 i skala 1/9.
Vanskelighetsgrad: 5 av 5
Lengde: 23,8 cm
Informasjon fra Italeri:
COLOR INSTRUCTION SHEET - RUBBER PARTS - SCREWS, SPRINGS AND RUBBER TUBES
The Cagiva Elefant was introduced in the early 1980s as an enduro motorcycle characterized by small to medium displacement engines. Following the acquisition of Ducati by Caviga, commercial production gradually evolved to incorporate the more powerful high performance twin-cylinder engine from 1985 onwards. The Cagiva Elefant competed against both German and Japanese motorcycles in the prestigious 1987 Paris-Dakar ‘off-road’ rally. The bike was characterized by its distinctive large fairing which covered the steel tube and light alloy trellis frame. The air-cooled twin-cylinder engine provided 80 HP at 8500 rpm and allowed the Italian bike to reach a maximum off-road speed of 185 km / h. The bike design reflected a "typical" Saharan configuration, with protective fairing, Ohlins off-road shock absorbers and low front fender.
Farger anbefalt av Italeri:
Metal Flat Aluminium (4677AP)
Metal Flat Steel (4679AP)
Gloss Black (4695AP)
Gloss White (4696AP)
Flat Black (4768AP)
Lim, maling og pensler medfølger ikke.
Vanskelighetsgrad: 5 av 5
Lengde: 23,8 cm
Informasjon fra Italeri:
COLOR INSTRUCTION SHEET - RUBBER PARTS - SCREWS, SPRINGS AND RUBBER TUBES
The Cagiva Elefant was introduced in the early 1980s as an enduro motorcycle characterized by small to medium displacement engines. Following the acquisition of Ducati by Caviga, commercial production gradually evolved to incorporate the more powerful high performance twin-cylinder engine from 1985 onwards. The Cagiva Elefant competed against both German and Japanese motorcycles in the prestigious 1987 Paris-Dakar ‘off-road’ rally. The bike was characterized by its distinctive large fairing which covered the steel tube and light alloy trellis frame. The air-cooled twin-cylinder engine provided 80 HP at 8500 rpm and allowed the Italian bike to reach a maximum off-road speed of 185 km / h. The bike design reflected a "typical" Saharan configuration, with protective fairing, Ohlins off-road shock absorbers and low front fender.
Farger anbefalt av Italeri:
Metal Flat Aluminium (4677AP)
Metal Flat Steel (4679AP)
Gloss Black (4695AP)
Gloss White (4696AP)
Flat Black (4768AP)
Lim, maling og pensler medfølger ikke.
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Nøkkelinfo
- Tilstand
- Ny
Generell info
Betalingsalternativer Klarna Kortbetaling, Klarna Faktura, Klarna Delbetaling, Klarna konto og Vipps.
Frakt fra 59,- Fri frakt ved kjøp over 1200,-
Alle produkter selges med 14 dagers angrefrist og 1 års garanti
Trykk på logoen vår oppe til høyre eller gå inn på www.bralek.no så får du opp hele utvalget vårt.
Følge oss på Facebook så kan du være med i konkurranser og få informasjon om kampanjer og gode tilbud!
https://www.facebook.com/bralek.no
Frakt fra 59,- Fri frakt ved kjøp over 1200,-
Alle produkter selges med 14 dagers angrefrist og 1 års garanti
Trykk på logoen vår oppe til høyre eller gå inn på www.bralek.no så får du opp hele utvalget vårt.
Følge oss på Facebook så kan du være med i konkurranser og få informasjon om kampanjer og gode tilbud!
https://www.facebook.com/bralek.no
Beliggenhet
Braleker AS
FINN-kode | 216720862 |
---|---|
Sist endret | 30.8.2023 kl. 15:10 |