Bildegalleri
(1/1)
Specialized Tarmac SL7 Comp Rival eTap AXS Satin Teal Tint/Black/Light Silver
Til salgs54 999 kr
Beskrivelse
Den nye Tarmac er designet for å gå raskt, det er ikke noe hvis, og er, eller men handler om det – men den representerer så mye mer enn bare aerodynamisk dyktighet. Med en lett Rider-First Engineered -ramme gir den de best mulige kjøreegenskapene, uansett størrelse. Så uansett hva du har planlagt for din nye Tarmac, er den klar til å hjelpe deg med å nå dine mål – PR-er, KOM-er eller topptrinn på pallen. En sykkel "to rule them all" Med den nye SRAM Rival eTap AXS 12-girgruppen for å bringe trådløs skifting til massene, sammen med noen raskt rullende dekk i Turbo Pro 700x26mm dekkene, leverer denne nye Tarmac ytelse til et mer velsmakende prispunkt.
Mens aerodynamikk var avgjørende for Tarmacs utvikling, og for utviklingen av alle racersyklene våre, var vekten co-piloten på denne optimale racersykkelreisen. Tidligere kompromitterte "aero-sykler" alltid i vektavdelingen - jo mer luftmotstand du reduserte, jo mer vekt gikk du opp. Med den nye Tarmac var designfilosofien vår å holde den på, eller under, UCI-vektgrensen ut av esken, uten å ofre aerodynamikk. Og ved hjelp av FreeFoil Shape Library, verktøy som isotopisk FEA-analyse, og noe ingeniørtroll fra de beste ingeniørene i bransjen, leverte vi en ramme som veier bare 920 gram, uten å gi opp et gram aero, stivhet eller tur. kvalitet.
Vi fortsatte vår søken etter å utvikle den perfekte racersykkelen, og brukte Rider-First Engineered -filosofien vår for å sikre at den nye Tarmacen er den mest balanserte, best håndteringsmessige Tarmacen til nå – uansett størrelse. Med en hær av verdens beste testryttere fra våre tre World Tour Team – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step og Bora-hansgrohe – gjorde vi endringer på Tarmac basert på deres tusenvis av kilometer på veien. Vi balanserte kjørekvaliteten mellom for- og bakenden, så selv de lengste dagene på setet fortsetter å være komfortable – alt uten å gi opp noe til Tarmacens legendariske håndtering og løpsvinnende sans.
RAMME Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered , Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
GAFFEL FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
HJULSETT DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
DEKK FORAN Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
DEKK BAK Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
KRANKSETT SRAM Rival 48/35
GIRHENDEL SRAM Rival eTap AXS, hydraulic
FRONTGIR SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
BAKGIR SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
KASSETT SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
KJEDE SRAM Rival 12-speed
BREMSER SRAM Rival, hydraulic disc
STYRE Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
STEM Tarmac integrated stem, 6-degree
SETE Body Geometry Power Sport, steel rails
SETEPINNE S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
Mens aerodynamikk var avgjørende for Tarmacs utvikling, og for utviklingen av alle racersyklene våre, var vekten co-piloten på denne optimale racersykkelreisen. Tidligere kompromitterte "aero-sykler" alltid i vektavdelingen - jo mer luftmotstand du reduserte, jo mer vekt gikk du opp. Med den nye Tarmac var designfilosofien vår å holde den på, eller under, UCI-vektgrensen ut av esken, uten å ofre aerodynamikk. Og ved hjelp av FreeFoil Shape Library, verktøy som isotopisk FEA-analyse, og noe ingeniørtroll fra de beste ingeniørene i bransjen, leverte vi en ramme som veier bare 920 gram, uten å gi opp et gram aero, stivhet eller tur. kvalitet.
Vi fortsatte vår søken etter å utvikle den perfekte racersykkelen, og brukte Rider-First Engineered -filosofien vår for å sikre at den nye Tarmacen er den mest balanserte, best håndteringsmessige Tarmacen til nå – uansett størrelse. Med en hær av verdens beste testryttere fra våre tre World Tour Team – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step og Bora-hansgrohe – gjorde vi endringer på Tarmac basert på deres tusenvis av kilometer på veien. Vi balanserte kjørekvaliteten mellom for- og bakenden, så selv de lengste dagene på setet fortsetter å være komfortable – alt uten å gi opp noe til Tarmacens legendariske håndtering og løpsvinnende sans.
RAMME Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered , Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
GAFFEL FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
HJULSETT DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
DEKK FORAN Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
DEKK BAK Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
KRANKSETT SRAM Rival 48/35
GIRHENDEL SRAM Rival eTap AXS, hydraulic
FRONTGIR SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
BAKGIR SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
KASSETT SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
KJEDE SRAM Rival 12-speed
BREMSER SRAM Rival, hydraulic disc
STYRE Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
STEM Tarmac integrated stem, 6-degree
SETE Body Geometry Power Sport, steel rails
SETEPINNE S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Nøkkelinfo
- Sykkeltype
- Landevei
- Tilstand
- Ny
Generell info
Vi leverer sykler og utstyr til hele Norge. Vi sender sykkelen din samme dag om du bestiller før 12:00 ukedager. Sørensen Sykler er en av Oslos eldste sykkelbutikker, vi spesialiserer oss på Landevei og Grussykler men dem siste årene har vi bygget opp en stor kompetanse på Elsykler fra merker som Specialized, Trek å Hard Rocx. Vi holder til på Helsfyr i Oslo, våre åpningstider er 9-17 Man,Tirs,Ons,Fre 9-18 Tors å 10-15 Lørdag. Velkommen!
Beliggenhet
FINN-kode | 289956377 |
---|---|
Sist endret | 2.2.2023 kl. 11:05 |