Bildegalleri
(1/1)
S-WORKS TARMAC SL7 STR 54CM FRAMESET GLOSS LAGOON PURPLE HAZE/VIOLET PURPLE
Til salgs49 000 kr
Beskrivelse
S-Works Tarmac SL7 Str 54cm, Ink Ramme, setepinne, stem å gaffel
"Aero er alt" - vi har sagt det i årevis, og det er fortsatt drivkraften for den nye Tarmac. I våres søk etter rørformer som leverer den raskeste rammen som UCI-reglene tillater, tok vi en side ut av utviklingsboken til Venge og brukte FreeFoil Shape Library. Bevæpnet med et bibliotek med optimaliserte former, vendte vi oss til vind tunnel for å koble disse figurene til en modulær testsykkel, for mer testing og validering. Resultatet? En ny Tarmac som er den raskeste vi har testet - 45 sekunder raskere over 40 km enn Tarmac SL6 (bygget med Aerofly II-styr, selges separat). Ingen kompromisser, bare ren hastighet. Mens aerodynamikk var avgjørende for utviklingen av Tarmac, og for utviklingen av alle racersyklene våre, var vekten med på denne optimale denne. Tidligere kom "aerosykler" alltid i fare i vektavdelingen - jo mer drag du reduserte, jo mer vekt økte du. Med den nye Tarmacen var designfilosofien vår å holde den på eller under UCI-vektgrensen utenfor esken uten å ofre aerodynamikken. Og ved hjelp av FreeFoil Shape Library, verktøy som isotopisk FEA-analyse, og noe ingeniørkunst fra de beste ingeniørene i bransjen, leverte vi en ramme som veier bare 800 gram, uten å gi opp et gram aero, stivhet eller kvalitet. Fortsatt vår søken etter å utvikle den perfekte Landeveisykkelen, brukte vi vår Rider-First Engineered -filosofi for å sikre at den nye Tarmacen er den mest balanserte, best håndterende Tarmacen ennå - uansett størrelse. Med en hær av verdens beste testkjørere fra våre tre World Tour Teams - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step og Bora-hansgrohe - gjorde vi endringer i sykkelen basert på tusenvis av kilometer på veien. Vi balanserte kjørekvaliteten mellom for- og bakenden, så selv de lengste dagene i setet fortsetter å være komfortable - alt uten å gi opp noe til Tarmac legendariske håndtering og løpsvinnende snappiness. Basert på læringene fra Venge, bruker den nye Tarmac enkel integrering for å skape et rent, raskt cockpit som det er enkelt å leve med. Vi har forbedret rutingen for alle konfigurasjoner - mekanisk forskyvning, tradisjonelle stilker, runde stenger etc. - alt sammen mens vi beholder de aerodynamiske egenskapene. Disse samme egenskapene gjør også den nye Tarmac lett å jobbe med og enkel å reise med. Det er Win-Win!
"Aero er alt" - vi har sagt det i årevis, og det er fortsatt drivkraften for den nye Tarmac. I våres søk etter rørformer som leverer den raskeste rammen som UCI-reglene tillater, tok vi en side ut av utviklingsboken til Venge og brukte FreeFoil Shape Library. Bevæpnet med et bibliotek med optimaliserte former, vendte vi oss til vind tunnel for å koble disse figurene til en modulær testsykkel, for mer testing og validering. Resultatet? En ny Tarmac som er den raskeste vi har testet - 45 sekunder raskere over 40 km enn Tarmac SL6 (bygget med Aerofly II-styr, selges separat). Ingen kompromisser, bare ren hastighet. Mens aerodynamikk var avgjørende for utviklingen av Tarmac, og for utviklingen av alle racersyklene våre, var vekten med på denne optimale denne. Tidligere kom "aerosykler" alltid i fare i vektavdelingen - jo mer drag du reduserte, jo mer vekt økte du. Med den nye Tarmacen var designfilosofien vår å holde den på eller under UCI-vektgrensen utenfor esken uten å ofre aerodynamikken. Og ved hjelp av FreeFoil Shape Library, verktøy som isotopisk FEA-analyse, og noe ingeniørkunst fra de beste ingeniørene i bransjen, leverte vi en ramme som veier bare 800 gram, uten å gi opp et gram aero, stivhet eller kvalitet. Fortsatt vår søken etter å utvikle den perfekte Landeveisykkelen, brukte vi vår Rider-First Engineered -filosofi for å sikre at den nye Tarmacen er den mest balanserte, best håndterende Tarmacen ennå - uansett størrelse. Med en hær av verdens beste testkjørere fra våre tre World Tour Teams - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step og Bora-hansgrohe - gjorde vi endringer i sykkelen basert på tusenvis av kilometer på veien. Vi balanserte kjørekvaliteten mellom for- og bakenden, så selv de lengste dagene i setet fortsetter å være komfortable - alt uten å gi opp noe til Tarmac legendariske håndtering og løpsvinnende snappiness. Basert på læringene fra Venge, bruker den nye Tarmac enkel integrering for å skape et rent, raskt cockpit som det er enkelt å leve med. Vi har forbedret rutingen for alle konfigurasjoner - mekanisk forskyvning, tradisjonelle stilker, runde stenger etc. - alt sammen mens vi beholder de aerodynamiske egenskapene. Disse samme egenskapene gjør også den nye Tarmac lett å jobbe med og enkel å reise med. Det er Win-Win!
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Nøkkelinfo
- Sykkeltype
- Landevei
- Tilstand
- Ny
Generell info
Vi leverer sykler og utstyr til hele Norge. Vi sender sykkelen din samme dag om du bestiller før 12:00 ukedager. Sørensen Sykler er en av Oslos eldste sykkelbutikker, vi spesialiserer oss på Landevei og Grussykler men dem siste årene har vi bygget opp en stor kompetanse på Elsykler fra merker som Specialized, Trek å Hard Rocx. Vi holder til på Helsfyr i Oslo, våre åpningstider er 9-17 Man,Tirs,Ons,Fre 9-18 Tors å 10-15 Lørdag. Velkommen!
Beliggenhet
FINN-kode | 318305115 |
---|---|
Sist endret | 4.9.2023 kl. 15:57 |