Bildegalleri
(1/5)
Blackfriday! Nye Orbea Wild H30 - kuppris! (få igjen)
Til salgs48 880 kr
Beskrivelse
Vanlig pris: 73990kr!
!!! Bestilling nå - levering i morgen !!!
Endelig har vi fått inn første levering av denne 2024 nylanseringen fra Orbea. Sykkelen har mottatt de beste omtaler i alle tester og omtaler.
Vi får ikke levert flere av denne sykkelen denne sesongen - så her lønner det seg å være rask.
>>> Vi tilbyr delbetaling eller betalingsutsettelse via Svea. Mer om dette ser du i utsjekk.
>>> Vi sender til hele landet!
Orbea har nå lansert den helt nye 2023 modellen av Wild serien. Sykkelen er bedre enn noen gang før med mer kraft, større batteri, lettere ramme og nyere geometri. Sykkelen har en 52% stivere ramme grunnet den nye batteriløsningen og samtidig vesentlig lavere vekt. Og som du ser et råere utseende enn noen gang før. Dette er rett og slett markedets råeste elektriske fulldempere. Bestill nå for en veldig god pris og sikre deg modellen!
<<< Høydepunkter ved H30 modellen:
> Bosch Smartsystem.
> Ryddig cockpit med integrert kabelføring.
> 85nm kraft i motor.
> 625wh batteri!
> 160mm vandring på dempere.
> Bosch mini-remote trådløs.
> Leken geometri med lett og stiv ramme.
> Ikke minst - rått design!
Orbea sier at de brukte mye tid på å optimalisere rammestivheten og gjøre den så lett som mulig, samtidig som den oppnådde ønsket stivhet. De forteller at at en elsykkels ramme må være ca 10 prosent stivere enn en ikke-assistert sykkel for å oppnå samme kjørekvalitet.
Orbea har gitt avkall på batterifjerning og bruker et integrert batteri for å oppnå dette. Det står at å kutte et stort hull i nedrøret reduserer rammens stivhet betydelig, noe som virker logisk. Den nye Wild har en påstått 51,59 prosent stivere fronttrekant i forhold til den utgående modellen.
Sykkelen kommer i rammestørrelsene, small, medium, large og extra-large. Geometrien har blitt lenger og slakere slik en moderne sykkel skal være. Den er faktisk litt høyere fra bakken også.
Rammen er alle bygget rundt 29 tommers hjul foran og bak. Dette ble gjort for å gi sykkelen best mulig trekkraft når den klatrer bratte, tekniske stier.
Nye Bosch smart system har en praktisk og funksjonell kontrollenhet i rammen.
Orbea bruker Boschs 2023 Smart System for den nye Wild, som inkluderer Performance Line CX og CX Race-motorer, Bosch PowerTube-batterier og den nye trådløse minifjernkontrollen og systemkontrolleren.
CX-motore gir et dreiemoment på 85Nm. (CX Race er imidlertid 140 g lettere og drar nytte av en Race-effektinnstilling, som er den mest aggressive assistansemodusen Bosch har utviklet. CX Race-drivenheten er kun tilgjengelig på den toppspesifiserte Wild M-LTD-sykkelen.)
Systemkontrolleren er montert i topprøret og viser batterinivåer og moduser med lysdioder. Du kan slippe en skjerm montert på styret eller du kan koble til din mobil-app. Det er fortsatt mulig å legge til Boschs KIOX-skjerm hvis syklistene er opptatt av mer detaljert informasjon.
For å få plass til Steep 'N' Deep-seterøret, trengte Orbea å flytte ladeporten. Denne har et nytt deksel for å hindre at gjørme og vann trenger inn. Den fjærbelastede mekanismen betyr at dekselet aldri vil åpne seg mens du sykler.
Orbea har gjort betydelige oppdateringer av kabelføringen og trer nå kablene for gir, dropper og bakbrems gjennom sitt SIC-system (Sealed Internal Cables). Dette fører kablene gjennom gummigjennomføringer i headsethetten, og de løper deretter internt.
For å redusere vedlikeholdet har Orbea inkludert Enduro-lagre. Det er et oksidert lager i rustfritt stål i headsetet som Orbea sier ikke vil korrodere hvis fuktighet finner veien forbi gummipakningene.
Et annet tillegg til hodesettet er inkluderingen av Orbeas Spin Block-begrenser. Dette er et design i headsettet som hindrer stengene i å rotere for langt, slik at styret, bremsespakene eller girskifterne ikke kan skade rammen ved en krasj.
De interne kablene går også skjult fra den fremre fremramme til baktriangel uten å synes da den passerer igjennom motorhuset med rør.
Det er rikelig med rammebeskyttelse rundt sykkelen for å holde merker fra steinsprut på et minimum. I tillegg får rammelagrene ekstra tetninger for å holde skitt ute for å forlenge levetiden og redusere vedlikeholdet.
E-mountainbike Magazine: verdens ledene magasin for elektriske fulldempere gav den nye Wild serien fra Orbera "Best i test" tidligere i år.
Wild modellen slo ut 30 andre konkurrenter i testen. Omtalen sier:
With its good-natured, intuitive handling, the Orbea WILD (...) is the most confidence-inspiring bike in the entire test field, which makes it a great option for both beginners and seasoned riders. In a nutshell, the WILD successfully unites supposed opposites, combining composure and agility like no other bike in this test while at the same time convincing with good touring qualities thanks to the powerful motor and comfortable suspension. (...) As a result, the WILD suits the widest range of riders and applications and therefore secures a well-deserved victory in our “eMTB of 2023? group test!
Sykkelmagasiner Wide Open Mountainbike sier:
The new Wild is a well-balance machine that allows you to focus on the thing you enjoy doing, blatting about the trails, and on this one, you get a healthy dose of assistance to have you back at the top in no time. Orbea have managed to get the new Wild into the same weight bracket as the Specialized Kenevo SL I tested a while back, an impressive feat, and puts the full power ebikes squarely back into the realm of the rideable, rather than just being a passenger.
>>>We love:
< Full fat, low weight
< Confidence-inspiring ride
< Go anywhere capability
< Doesn’t look like a bag of smashed crabs
<<>
!!! Bestilling nå - levering i morgen !!!
Endelig har vi fått inn første levering av denne 2024 nylanseringen fra Orbea. Sykkelen har mottatt de beste omtaler i alle tester og omtaler.
Vi får ikke levert flere av denne sykkelen denne sesongen - så her lønner det seg å være rask.
>>> Vi tilbyr delbetaling eller betalingsutsettelse via Svea. Mer om dette ser du i utsjekk.
>>> Vi sender til hele landet!
Orbea har nå lansert den helt nye 2023 modellen av Wild serien. Sykkelen er bedre enn noen gang før med mer kraft, større batteri, lettere ramme og nyere geometri. Sykkelen har en 52% stivere ramme grunnet den nye batteriløsningen og samtidig vesentlig lavere vekt. Og som du ser et råere utseende enn noen gang før. Dette er rett og slett markedets råeste elektriske fulldempere. Bestill nå for en veldig god pris og sikre deg modellen!
<<< Høydepunkter ved H30 modellen:
> Bosch Smartsystem.
> Ryddig cockpit med integrert kabelføring.
> 85nm kraft i motor.
> 625wh batteri!
> 160mm vandring på dempere.
> Bosch mini-remote trådløs.
> Leken geometri med lett og stiv ramme.
> Ikke minst - rått design!
Orbea sier at de brukte mye tid på å optimalisere rammestivheten og gjøre den så lett som mulig, samtidig som den oppnådde ønsket stivhet. De forteller at at en elsykkels ramme må være ca 10 prosent stivere enn en ikke-assistert sykkel for å oppnå samme kjørekvalitet.
Orbea har gitt avkall på batterifjerning og bruker et integrert batteri for å oppnå dette. Det står at å kutte et stort hull i nedrøret reduserer rammens stivhet betydelig, noe som virker logisk. Den nye Wild har en påstått 51,59 prosent stivere fronttrekant i forhold til den utgående modellen.
Sykkelen kommer i rammestørrelsene, small, medium, large og extra-large. Geometrien har blitt lenger og slakere slik en moderne sykkel skal være. Den er faktisk litt høyere fra bakken også.
Rammen er alle bygget rundt 29 tommers hjul foran og bak. Dette ble gjort for å gi sykkelen best mulig trekkraft når den klatrer bratte, tekniske stier.
Nye Bosch smart system har en praktisk og funksjonell kontrollenhet i rammen.
Orbea bruker Boschs 2023 Smart System for den nye Wild, som inkluderer Performance Line CX og CX Race-motorer, Bosch PowerTube-batterier og den nye trådløse minifjernkontrollen og systemkontrolleren.
CX-motore gir et dreiemoment på 85Nm. (CX Race er imidlertid 140 g lettere og drar nytte av en Race-effektinnstilling, som er den mest aggressive assistansemodusen Bosch har utviklet. CX Race-drivenheten er kun tilgjengelig på den toppspesifiserte Wild M-LTD-sykkelen.)
Systemkontrolleren er montert i topprøret og viser batterinivåer og moduser med lysdioder. Du kan slippe en skjerm montert på styret eller du kan koble til din mobil-app. Det er fortsatt mulig å legge til Boschs KIOX-skjerm hvis syklistene er opptatt av mer detaljert informasjon.
For å få plass til Steep 'N' Deep-seterøret, trengte Orbea å flytte ladeporten. Denne har et nytt deksel for å hindre at gjørme og vann trenger inn. Den fjærbelastede mekanismen betyr at dekselet aldri vil åpne seg mens du sykler.
Orbea har gjort betydelige oppdateringer av kabelføringen og trer nå kablene for gir, dropper og bakbrems gjennom sitt SIC-system (Sealed Internal Cables). Dette fører kablene gjennom gummigjennomføringer i headsethetten, og de løper deretter internt.
For å redusere vedlikeholdet har Orbea inkludert Enduro-lagre. Det er et oksidert lager i rustfritt stål i headsetet som Orbea sier ikke vil korrodere hvis fuktighet finner veien forbi gummipakningene.
Et annet tillegg til hodesettet er inkluderingen av Orbeas Spin Block-begrenser. Dette er et design i headsettet som hindrer stengene i å rotere for langt, slik at styret, bremsespakene eller girskifterne ikke kan skade rammen ved en krasj.
De interne kablene går også skjult fra den fremre fremramme til baktriangel uten å synes da den passerer igjennom motorhuset med rør.
Det er rikelig med rammebeskyttelse rundt sykkelen for å holde merker fra steinsprut på et minimum. I tillegg får rammelagrene ekstra tetninger for å holde skitt ute for å forlenge levetiden og redusere vedlikeholdet.
E-mountainbike Magazine: verdens ledene magasin for elektriske fulldempere gav den nye Wild serien fra Orbera "Best i test" tidligere i år.
Wild modellen slo ut 30 andre konkurrenter i testen. Omtalen sier:
With its good-natured, intuitive handling, the Orbea WILD (...) is the most confidence-inspiring bike in the entire test field, which makes it a great option for both beginners and seasoned riders. In a nutshell, the WILD successfully unites supposed opposites, combining composure and agility like no other bike in this test while at the same time convincing with good touring qualities thanks to the powerful motor and comfortable suspension. (...) As a result, the WILD suits the widest range of riders and applications and therefore secures a well-deserved victory in our “eMTB of 2023? group test!
Sykkelmagasiner Wide Open Mountainbike sier:
The new Wild is a well-balance machine that allows you to focus on the thing you enjoy doing, blatting about the trails, and on this one, you get a healthy dose of assistance to have you back at the top in no time. Orbea have managed to get the new Wild into the same weight bracket as the Specialized Kenevo SL I tested a while back, an impressive feat, and puts the full power ebikes squarely back into the realm of the rideable, rather than just being a passenger.
>>>We love:
< Full fat, low weight
< Confidence-inspiring ride
< Go anywhere capability
< Doesn’t look like a bag of smashed crabs
<<>
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Nøkkelinfo
- Sykkeltype
- Elektriske
- Tilstand
- Ny
Beliggenhet
Sykkel Outlet AS
FINN-kode | 321656232 |
---|---|
Sist endret | 21.11.2024, 15:20 |