Bildegalleri
(1/1)
Turbo Levo Alloy NB 29/27.5
Til salgs55 000 kr
Beskrivelse
Veil 63.000
Nå 55.000
Specialized Turbo Levo Alloy 29/27.5 2023
Den helt nye Turbo Levo leverer en fantastisk ytelse som gjør det enda morsommer å ta fatt på krevende terreng. Med en god blanding mellom kjørekvalitet, kraft og rekkevidde, er det bare å starte å utforske terrenget med en sykkel du kan stole på.
Med Turbo Full Power 2.2 motor og Turbo Connect Unit er dette en nydelig sykkel, både på kraft og brukervennlighet. Den leveres med 700Wh batteri og leverer hele 0+Nm, og 565 watt med kraft i opptil fem timers kjøring av gangen – noe som gjør at du kan kjøre raskere og lengre enn noen gang før.
Med Turbo Connect Uniten, som tross alt er mer enn en av-/påknapp, det er selve hjernen til sykkelen. På TCUenser du batteriet og power-assist modus. Den kommuniserer ogs via ANT+/Bluetooth med et eventuelt ekstra display (må kjøpes separat) på styret som kan vil kunne vise enda mer informasjon om sykkelen og sykkelturen.
Spesifikasjoner
RAMMESETT:
Seat Binder: Alloy, 38.6mm
Frame: Specialized M5 premium alloy, 150mm travel, 29" wheel front, 27.5" rear, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 148mm spacing
DEMPING:
Gaffel: RockShox 35 Silver, 35mm stanchion, Turnkey damper, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel
Bakdemper: RockShox Deluxe Select R, rebound adjust, S1: 52.5x210mm, S2-S6: 55x210mm
COCKPIT:
Stem: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Saddle: Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
Grips: Specialized Trail Grips
Handlebars: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
SeatPost: TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
BREMSER:
Rear Break: TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
Front Break: SRAM Guide RE, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm
DRIVVERK:
Crankset: Praxis Forged/Custom Offset/ISIS Spindle Interface, 160mm
Chain: SRAM NX Eagle, 12-speed
Cassette: SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
Shift Levers: SRAM SX Eagle, 12-speed
Rear Derailleur: SRAM SX Eagle, 12-speed
Chainrings: SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34t, steel
HJUL OG DEKK:
Rear Hub: Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
Front Tire: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
Spokes: DT Swiss Industry
Rear Tire: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
Rims: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Front Hub: Specialized alloy front hub disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 32h
Inner Tubes: Standard, Presta Valve
E-BIKE:
Wiring Harness: Custom Specialized wiring harness
Charger: Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
Motor: Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor
Battery: Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
UI/Remote: Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Nå 55.000
Specialized Turbo Levo Alloy 29/27.5 2023
Den helt nye Turbo Levo leverer en fantastisk ytelse som gjør det enda morsommer å ta fatt på krevende terreng. Med en god blanding mellom kjørekvalitet, kraft og rekkevidde, er det bare å starte å utforske terrenget med en sykkel du kan stole på.
Med Turbo Full Power 2.2 motor og Turbo Connect Unit er dette en nydelig sykkel, både på kraft og brukervennlighet. Den leveres med 700Wh batteri og leverer hele 0+Nm, og 565 watt med kraft i opptil fem timers kjøring av gangen – noe som gjør at du kan kjøre raskere og lengre enn noen gang før.
Med Turbo Connect Uniten, som tross alt er mer enn en av-/påknapp, det er selve hjernen til sykkelen. På TCUenser du batteriet og power-assist modus. Den kommuniserer ogs via ANT+/Bluetooth med et eventuelt ekstra display (må kjøpes separat) på styret som kan vil kunne vise enda mer informasjon om sykkelen og sykkelturen.
Spesifikasjoner
RAMMESETT:
Seat Binder: Alloy, 38.6mm
Frame: Specialized M5 premium alloy, 150mm travel, 29" wheel front, 27.5" rear, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 148mm spacing
DEMPING:
Gaffel: RockShox 35 Silver, 35mm stanchion, Turnkey damper, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel
Bakdemper: RockShox Deluxe Select R, rebound adjust, S1: 52.5x210mm, S2-S6: 55x210mm
COCKPIT:
Stem: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Saddle: Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
Grips: Specialized Trail Grips
Handlebars: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
SeatPost: TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
BREMSER:
Rear Break: TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
Front Break: SRAM Guide RE, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm
DRIVVERK:
Crankset: Praxis Forged/Custom Offset/ISIS Spindle Interface, 160mm
Chain: SRAM NX Eagle, 12-speed
Cassette: SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
Shift Levers: SRAM SX Eagle, 12-speed
Rear Derailleur: SRAM SX Eagle, 12-speed
Chainrings: SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34t, steel
HJUL OG DEKK:
Rear Hub: Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
Front Tire: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
Spokes: DT Swiss Industry
Rear Tire: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
Rims: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Front Hub: Specialized alloy front hub disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 32h
Inner Tubes: Standard, Presta Valve
E-BIKE:
Wiring Harness: Custom Specialized wiring harness
Charger: Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
Motor: Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor
Battery: Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
UI/Remote: Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Nøkkelinfo
- Sykkeltype
- Elektriske
- Tilstand
- Ny
Beliggenhet
FINN-kode | 354630119 |
---|---|
Sist endret | 27.5.2024 kl. 11:24 |