Bildegalleri
(1/1)
Inaktiv
Rivarossi H0 - 1996 - Diesel lokomotiv (1) - BR 232 - DB
Til salgs75 kr
Beskrivelse
Rivarossi H0 - 1996 - Diesellokomotiv, BR 232 av DB
Firmanummer: 232 001-8
Testet og fungerer
Diesellokomotiv av DB, epoke IV, gammel rød fargeskala
Frontsignaler på begge sider
2 aksler drevet
V320 er et tungt seksakslet dieselhydraulisk lokomotiv utviklet og bygget av Henschel på eget ansvar, beregnet for tung person- og godstransport.
Lokomotivet kan betraktes som en videreutvikling av den fireakslede serien DB-Baureihe 216, som den hadde en viss likhet i utseende. Lokomotivet hadde to dieselmotorer som drev begge treakslede boggier via kardanaksler og en hydraulisk girkasse. Effekten til begge dieselmotorene var 1600 hk, som senere ble økt til 1900 hk.
DB leide dette lokomotivet fra Henschel fra 1963 til 1975 og klassifiserte det i serien V320 og senere 232 (ikke å forveksle med den senere Baureihe 232), men avsto fra å legge inn en oppfølgingsordre. Siden den gang kom lokomotivet til Hersfelder Eisenbahn GmbH som V30 og TWE som V320. Dette lokomotivet har vært i bruk hos Wiebe siden 1998.
Imidlertid ble følgende lokomotiver avledet fra denne typen lokomotiv for de russiske jernbanene (RZD) som ??400 og for de kinesiske jernbanene som NY5, NY6 og NY7.
Bilder er en del av beskrivelsen
Lokomotiv har 1 måneds garanti etter kjøp.
I tilfelle defekt, returner den gratis innen 1 måned fra Nederland.
Alle pakker sendes registrert og forsikret
Firmanummer: 232 001-8
Testet og fungerer
Diesellokomotiv av DB, epoke IV, gammel rød fargeskala
Frontsignaler på begge sider
2 aksler drevet
V320 er et tungt seksakslet dieselhydraulisk lokomotiv utviklet og bygget av Henschel på eget ansvar, beregnet for tung person- og godstransport.
Lokomotivet kan betraktes som en videreutvikling av den fireakslede serien DB-Baureihe 216, som den hadde en viss likhet i utseende. Lokomotivet hadde to dieselmotorer som drev begge treakslede boggier via kardanaksler og en hydraulisk girkasse. Effekten til begge dieselmotorene var 1600 hk, som senere ble økt til 1900 hk.
DB leide dette lokomotivet fra Henschel fra 1963 til 1975 og klassifiserte det i serien V320 og senere 232 (ikke å forveksle med den senere Baureihe 232), men avsto fra å legge inn en oppfølgingsordre. Siden den gang kom lokomotivet til Hersfelder Eisenbahn GmbH som V30 og TWE som V320. Dette lokomotivet har vært i bruk hos Wiebe siden 1998.
Imidlertid ble følgende lokomotiver avledet fra denne typen lokomotiv for de russiske jernbanene (RZD) som ??400 og for de kinesiske jernbanene som NY5, NY6 og NY7.
Bilder er en del av beskrivelsen
Lokomotiv har 1 måneds garanti etter kjøp.
I tilfelle defekt, returner den gratis innen 1 måned fra Nederland.
Alle pakker sendes registrert og forsikret
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Beliggenhet
Catawiki
FINN-kode | 374403987 |
---|---|
Sist endret | 10.10.2024, 08:35 |