Digg toast:
Med karamellisertløk og talleggio
Boken rivesvekk
«Succession»-leilighet:
Prislapp:306 mill.
Sjekk detunike hjemmet
Switch:
Helt unik data er det som gjør Blink magisk. Vi vet hvem som ser på boligannonser på FINN i dag, og hvilke boliger og områder de ser på. Dette bruker vi til å bygge målgrupper med personer som er interessert i akkurat din type bolig. Og det smarteste av alt; vi vet hvem i målgruppen som ikke har sett annonsen din på FINN enda. Da kan du føle deg trygg på at annonsen din blir sett av enda flere og av en skreddersydd målgruppe.
Både megler og boligselger får tilgang til en rapport som viser hvordan Blink-annonsen presterer i sanntid. Hold deg løpende oppdatert på hvor mange som besøker annonsen og hvilke kanaler de kommer fra.
Schibsteds kanaler når ut til hele 90 % av Norges befolkning på én uke. Med Blink blir boligannonsen din vist på nettsteder som VG, Aftenposten, Bergens Tidende og en hel rekke lokalaviser, i tillegg til Facebook og Instagram. Her er det med andre ord store sjanser for å finne boligkjøperen du leter etter.
Om det lønner seg å bruke Blink, spør du? Ja, det kan vi virkelig påstå at det gjør. Våre tall viser at annonser med Blink i snitt får ca. 30 prosent flere besøkende enn annonser uten. Det kan jo være nesten 30 prosent flere potensielle boligkjøpere, det!
Automatisk bestilling
Manuell bestilling
klikk
på boligannonser med Blink den siste måneden
klikk på boligannonser med Blink den siste måneden
%
flere unike besøkende på boligannonser med Blink
visninger
av Blink-kampanjer siden du åpnet denne siden
visninger av Blink-kampanjer siden du åpnet denne siden
Her ser du et eksempel på hvordan det ser ut i praksis.