Da vi lanserte Nybygg Kommer for salg fikk du mulighet til å markedsføre prosjektene dine og samle interessenter tidlig. Behovene i markedsføringen endrer seg når flere detaljer i prosjektet er på plass og du er klar for salgsstart. Først og fremst er det viktig at potensielle boligkjøpere opplever annonsen din som oversiktlig og at det er enkelt å orientere seg i prosjektet ditt. Vi har derfor ryddet opp og fremhevet nøkkelinformasjon og kvaliteter i prosjektet. Ny enhetsvelger er på plass, med helt nye funksjoner som enkel tilgang til plantegninger og mulighet for å fremheve enheter i prosjektet. Å melde interesse for prosjektet er også bare ett klikk unna!
Nybygg Prosjekt
God og effektiv markedsføring er viktig i alle faser av et prosjekt. Med Nybygg Prosjekt gir vi deg en mer fleksibel annonse, stappfull av nye funksjoner designet for å gi deg best mulig effekt når prosjektet ditt er klart for salg.
Hva er nytt med Nybygg Prosjekt?
Tidslinjen i toppen av annonsen kjenner dere fra Nybygg Kommer for salg-annonsene. Denne gjør det enkelt for boligkjøper å se fremdriften i prosjektet. Interessenter kan sette seg på liste via en egen knapp, eller få mer informasjon ved å laste ned salgsoppgave eller besøke prosjektets egen hjemmeside.
Med den nye enhetsvelgeren er det enkelt å sortere på pris, størrelse og beliggenhet i bygget. Brukerne kan også åpne plantegninger direkte i velgeren. Inntil fire valgfrie enheter i prosjektet kan fremheves på prosjektforsiden og i toppen av enhetsvelgeren.
Vi vet at boligkjøpere ønsker å få informasjon både om hvem som selger og hvem som bygger et prosjekt. Tydelig profil er derfor inkludert i den nye prosjektannonsen. Dette betyr at du kan legge inn mer informasjon, logoer fra både selger og utbygger, samt flere kontaktpersoner. De nye prosjektannonsene er selvfølgelig 100 % reklamefrie, slik at objektet ditt får full oppmerksomhet fra potensielle kjøpere!
Område er viktig ved valg av bolig. I de nye prosjektannonsene har vi laget plass til et stort og detaljert kart. Inkludert er også en alltid oppdatert Nabolagsprofil der potensielle boligkjøpere kan bli litt bedre kjent med nabolaget, se kollektivtilbudet, og se reisetid til for eksempel jobb eller skole.
Vi vet at utbyggers omdømme er viktig for kjøpere av et nybygg. Ved å bruke Innholdsmodul (Merkevareprofilering) kan dere kan berike annonsen med artikler om utbygger, prosjektet, lokalområdet og andre relevante ting.
Varslinger holder interessen varm
En prosjektannonse ligger i gjennomsnitt over ett år på FINN, og det er viktig å holde på interessen til de som følger prosjektet. Brukerne kan enten lagre annonsen som favoritt og følge prosjektets utvikling på FINN, eller de kan sette seg på interessentlisten og motta informasjon direkte fra deg som utbygger eller megler.
Hva koster de nye prosjektannonsene?
Der du tidligere forhåndsbetalte for prosjektannonsene dine ved publisering, går vi nå over til en månedlig abonnementsmodell der alt er inkludert. Prisen bestemmes av hvor i landet prosjektet ditt befinner seg og hvor mange enheter som til enhver tid er til salgs i prosjektet. Mange kjenner allerede prinsippene i prismodellen fra Kommer for salg-annonsene. Forskjellen er at prisene for de nye prosjektannonsene er avhengig av prosjektets størrelse og hvor mange enheter som er til salgs i prosjektet. Dette påvirker prisen både for små og store prosjekter. Jo færre enheter som er til salgs og igjen i prosjektet, jo lavere blir månedsprisen.
Prisene inkluderer følgende:
Løfting hver 30. dag
Direkte registrering og oversendelse av interessenter
Tydelig profil
Nabolagsprofil
Ny enhetshetvelger med mulighet for å fremheve enheter
Innholdsmodul (Merkevareprofilering)
Treff riktig med Blink Nybygg
Blink Nybygg er et tilleggsprodukt som kan aktiveres både i Nybygg Kommer for salg-fasen og senere i prosjektet. Trenger du ekstra oppmerksomhet før en visningsrunde eller ved salgsstart, er dette produktet skreddersydd for å treffe de riktige boligkjøperne.
Kort fortalt sørger Blink Nybygg for å spre annonsen din på nettsteder som VG, Aftenposten og Facebook. Med vår unike teknologi finner vi de som har sett på lignende annonser på FINN, men som enda ikke har sett akkurat din annonse. Slik kan du være sikker på å nå ut til en høyst relevant målgruppe.