Gjør rekrutteringsprosessen enda enklere
FINN Søkerhåndtering er vårt eget system for håndtering av rekrutteringsprosessen. Dette kan brukes av våre kunder som ikke har et eget system fra før, og det er inkludert i annonseprisen når du publiserer en stilling via FINN Bedriftssenter. Nå har vi laget en oppdatert versjon av FINN Søkerhåndtering som skal hjelpe deg med de mest vanlige utfordringene i arbeidshverdagen.
Gjennom undersøkelser har vi lært at kundene våre:
- synes det er vanskelig strukturere søknader og komme i gang med screeningprosessen
- sliter med å holde oversikt over rekrutteringsprosessen fra start til slutt
- bruker mye tid på å hoppe mellom forskjellige rekrutteringsverktøy
Den nye versjonen av FINN Søkerhåndtering gir deg full oversikt og kontroll over kandidatene under hele rekrutteringsprosessen. Med ett klikk får du tilgang til all informasjon om en kandidat, og du kan evaluere og ta notater underveis. Kollegaene dine kan også samarbeide i verktøyet gjennom hele prosessen!
Se vår demovideo under for å bli bedre kjent med verktøyet.
La kandidatene søke med bare ett klikk!
FINN Søkerhåndtering lar kandidatene søke på stillingene dine uten å forlate FINN, og de kan sende søknad fra mobil, nettbrett eller desktop. For å gjøre det enda enklere, kan kandidaten bruke sin profil og lagrede CV på FINN til å forhåndsutfylle søknadsskjemaet. Vi henter bare informasjonen rett inn i søknadsskjemaet – dette er faktisk gjort med bare ett klikk!
I tillegg får du enda bedre oversikt over kandidatens kompetanse eller personlige egenskaper. Du kan inkludere 1-5 ja/nei-spørsmål som er relevante for stillingen (for eksempel: "Har du førerkort?").
Velger du FINN Søkerhåndtering blir dine annonser merket med “Enkel søknad” og er ekstra godt synlige i resultatlisten på FINN: