FINN Søkerhåndtering
Hva er vel bedre for en kandidat enn å kunne sende en søknad med ett klikk?
Med FINN Søkerhåndtering kan de faktisk det! Alle kunder som publiserer stillingsannonser via FINNs Bedriftssenter har FINN Søkerhåndtering inkludert.
Gjør rekrutteringsprosessen enda enklere
FINN Søkerhåndtering er vårt eget system for håndtering av rekrutteringsprosessen. Dette kan brukes av kunder som ikke har et eget system, og det er inkludert i annonseprisen når du publiserer en stilling via FINN Bedriftssenter.
Du får full oversikt og kontroll over kandidatene under hele rekrutteringsprosessen. Med ett klikk får du tilgang til all informasjon om en kandidat, og du kan evaluere og ta notater underveis. Kollegaene dine kan også samarbeide med deg gjennom hele prosessen!
Dette får du med FINN Søkerhåndtering
Enkelt å få oversikt og kontroll gjennom hele rekrutteringsprosessen
Se all søkerdata med ett klikk
Evaluér og ta notater om hver enkelt kandidat direkte i verktøyet
Enkel samhandling med kollegaer gjennom hele prosessen
Brukervennlig design – også på mobil
La kandidater søke med kun ett klikk!
FINN Søkerhåndtering lar kandidatene søke uten å forlate FINN, fra hvilken som helst enhet. For å gjøre det enda enklere, kan kandidaten bruke sin profil og lagrede CV på FINN for å forhåndsutfylle skjemaet - med kun ett klikk.
I tillegg får du enda bedre oversikt over kandidatens kompetanse eller personlige egenskaper. Du kan inkludere 1-5 ja/nei-spørsmål som er relevante for stillingen (for eksempel: "Har du førerkort?").
Velger du FINN Søkerhåndtering blir dine annonser merket med “Enkel søknad” slik at de er ekstra godt synlige i resultatlisten.
Inkludert i annonseprisen
FINN Søkerhåndtering er inkludert for alle kunder som publiserer stillingsannonser direkte via FINN Bedriftssenter. Du får det opp som eget valg i skjemaet når du setter opp annonsen!
Har du spørsmål?
Her finner du alt du trenger av praktisk informasjon som bedriftskunde i FINN