Det kan være ulike grunner til at du får få visninger på din annonse. Du kan lese våre annonsetips ved å klikke her, kanskje det er noe du ikke har tenkt på?
Har du lagt inn søkeord? “Googling” skjer ikke bare på Google, også på FINN ønsker brukerne å søke etter akkurat det de er ute etter. Hvis du for eksempel har skrevet "dieselvarmer" i annonsen, og ikke brukt "Webasto" i det hele tatt, vil ikke annonsen dukke opp blant søkeresultatene til de som søker etter "Webasto".
Har du et godt førstebilde? 93 prosent av våre brukere sier at bildene er det første de ser på før de går klikker på en annonse. Legg det beste bildet først og sjekk at dette ser bra ut på mobil, da det er der de fleste ser annonsen.
Vi har også flere synlighetsprodukter, slik som Annonseløft og Øverst i resultatlisten.
Vil du holde deg oppdatert på søkeord, trender og hvilke merker og modeller som er populære til enhver tid? Da anbefaler vi at du tar en titt på Diagnoseporten fra FINN. Dette er vårt innsiktsverktøy som blant annet viser deg hvordan du bør prise bilene dine, og hvilke biler du bør satse på! Les mer om Diagnoseporten fra FINN og hvordan du bestiller her.
Har du andre spørsmål du ikke får svar på her? Ta kontakt med oss på telefon 22 42 65 00 eller motor.team@finn.no.