I FINN-butikken ligger alle dine aktive og utløpte produktannonser. Det koster ingenting å ha FINN-butikk (den får du automatisk), og du benytter ikke klipp for å ha varer liggende her.
OBS: Annonser som kun ligger i FINN-butikken er ikke søkbare for potensielle kunder. Det er kun de aktive annonsene som dere har brukt klipp på som er søkbare. Det er først når kundene klikker på "flere annonser" i en av deres aktive annonser, at de kan se alle annonser som ligger i deres FINN-butikk.
Du kan tenke på FINN-butikken som innsiden av din fysiske butikk, hvor du har hele utvalget ditt, og selve Torget som ditt utstillingsvindu mot kundene. For at kundene skal få opp dine produkter i resultatlisten, oppdage deg, eller se hvilke andre produkter du har, må du derfor sette produkter på utstilling!
Det gjør du ved å bruke klipp på å legge ut annonsene på Torget (altså at de ikke bare ligger i FINN-butikken), klipp på annonseløft, og/eller ved å kjøpe økt synlighet.
I FINN-butikken har du logoen din, lenke til din egen nettside, tydelig kontaktinformasjon og mulighet for å legge inn en skriftlig presentasjon av din bedrift – alt for å sikre et profesjonelt uttrykk. Den gir deg også mulighet til å sende push-varsler til kunder som følger butikken.
Vi anbefaler at du bruker klipp på annonser med produkter du alltid har på lager, dine bestselgere, populære sesongvarer og produkter du ønsker å bli kvitt kjapt.