Jo flere klipp, desto mer synlighet! Nora og Stein driver hver sin bedrift, og har også forskjellige behov.
Nora har mange varer hun ønsker å vise frem (5-10 produkter i mnd., eller x antall produkter sommer og vinter). Stein har ikke så mange varer, men annonserer i en kategori med veldig mye konkurranse, og trenger derfor synlighet (noen eksempler på dette er sofa, sykkel, kommode, hagemøbler og elektronikk).
Deler man de 300 klippene utover 12 måneder, har man 25 klipp man kan bruke hver måned. Man kan selvfølgelig bruke flere eller færre, det kommer an på varene og etterspørselen i markedet.
Pakken med 300 klipp passer (for eksempel) om du kjenner deg igjen i følgende:
→ Nora selger ullgensere, vinterklær, ski og snowboard. Det er derfor lurt å bruke flere klipp før under selve sesongen, enn hun bruker ellers i året. Dette er også svært populære kategorier, og man bør derfor benytte seg av automatisk annonseløft; spesielt siden man konkurrerer med et stort antall privatkunder som også selger produkter på Torget.
→ Stein selger sofaer, puffer, salongbord og lignende. Han har ikke nødvendigvis et stort produktvolum, men han konkurrerer med andre bedrifter og privatpersoner i en svært populær kategori. Han bør benytte seg av annonseløft ganske ofte, og trenger derfor en god del klipp for å gjøre dette.