Helt unik posisjon
I 2019 hadde FINN torget over 400 millioner besøk. Hver nordmann brukte i gjennomsnitt 7,37 timer på siden. De ulike kategoriene på Torget har i gjennomsnitt over 3,7 millioner besøk i løpet av en måned. I en underkategori som for eksempel "Sykkelsport" kan det være over 700 000 søk per måned i høysesongen. Ingen kan konkurrere med FINN når det kommer til besøk. Markedsplassen er tilgjengelig hele døgnet og man kan se etter sitt nye produkt fra hvor som helst. Og for deg er dette en kanal som kan brukes til mer enn produktannonser.
Innsikten vi sitter på gjør at vi kan forutsi etterspørsel for et produkt. Vi har flere tilbud for kunder som vil være ekstra synlige, blant annet det vi kaller Merkevare.
Helene Christensen Pfister er ansvarlig for merkevare på FINN torget. Hun hjelper kunder med å finne de riktige verktøyene for å fremme både produkter og bedrifter.
- Å være godt synlig for potensielle kunder når de er i kjøpsmodus, øker sannsynligheten for at de velger akkurat ditt produkt.