Norges største markedsplass på nett
450 millioner søk
i året
7,3 millioner rubrikkannonser
legges ut hvert år
Over 600 000 unike brukere i uken
7,37 timer brukt
per nordmann i 2019
Med annonsering i trygg og relevant kontekst på FINN torget, styrker du merkevaren din og får økt synlighet.
Publisert 8. juni 2020 kl. 9.01
FINN torget tiltrekker seg et stort publikum over hele Norge som har en ting til felles: de er i kjøpsmodus, eller i ferd med å bli det. Med bannerannonsering velger du selv budskapet med mulighet til målretting i valgfri kategori på FINN torgets over 300 ulike kategorier.
450 millioner søk
i året
7,3 millioner rubrikkannonser
legges ut hvert år
Over 600 000 unike brukere i uken
7,37 timer brukt
per nordmann i 2019
Annonser på valgfri kategori og betal kun for klikkene. Kun native annonser.
Annonser på valgfri kategori og betal visningsbasert. Kan være banner eller native annonser.
Annonser på hele Torget og betal visningsbasert. Kan være banner eller native annonser.
Displayannonsering er bilde-, tekst- eller video-annonser som viser ditt budskap i trygge omgivelser og i premium kontekst
Videoeoannonser er et av de mest kraftfulle måtene å skape oppmerksomhet og reklameerindring. Videoannonser leveres i våre display og nativeprodukter
Native-annonser er en annonsetype som er visuelt tilpasset uttrykket til innholdet på siden der annonsen vises
Content-annonser blir produsert av Schibsted Partnerstudio og skreddersydde landingssider som hostes hos Schibsted
Skreddersydde formater som benytter seg av FINNs kontekst og data til å vise dynamiske budskap basert på hva brukeren ser på
Les mer her for å finne ut mer om andre tilgjengelige reklameprodukter i Schibsted