Adswitch

Dynamiske annonser

Skap engasjement ved å gjøre annonsen din levende. La innholdet endre seg etter hva mottakeren ser på.

Dette er dynamiske annonser

Dynamiske annonser har innhold som endrer seg etter hva leseren ser på. Annonsen henter informasjon fra en FINN-annonse og viser den frem i et reklamebanner.

Annonseproduktet er tilgjengelig som to produkter; Feed og AdSwitch.

Feed

Bannere som benytter FINN-data fra en resultat- eller objektside. Eksempler på data for dynamisk innhold:

EiendomMotorJobbTorget
BoligtypeMerkeBransjeHovedkategori
Boligbild
ModellStillingfunksjon 1Underkategori
Pris (fra-til)Pris (fra-til)Stillingfunksjon 2Produktkategori
Areal (fra-til)Årsmodell (fra-til)Pris
Kontaktinfo meglerKilometerstandHovedbilde
GeografiGeografiGeografi

AdSwitch

  • AdSwitch

    AdSwitch er en banner-styling for forhandlerkunder som ønsker å fronte en eller flere rubrikkannonser fra FINN i en displaykampanje i Schibsted. Løsningen henter informasjon fra kundens rubrikkannonser på FINN og viser de frem i et reklamebanner. Displayannonsen kan vises digitalt i hele Schibsted.

    Les mer om AdSwitch her

Forskjellen på AdSwitch og Feed

  • AdSwitch

    AdSwitch kan likne på Feed løsningen FINN tilbyr. De største forskjellene mellom de to løsningene er:

    ① Feed annonser (display) er plassert rundt objekt- eller resultatsiden den henter informasjon fra og derfor tilgjengelig kun på FINN.no, mens AdSwitch kan distribueres i hele Schibsteds digitale nettverk.

    ② AdSwitch krever at kunden har minst en rubrikkannonse live på FINN, dette er ikke tilfellet for Feed.

    ③ AdSwitch viser frem kundens rubrikkannonse, mens Feed ofte kun bruker en del av informasjonen fra rubrikken i kommunikasjonen sin

EiendomFeed. AdSwitch
Kun FINN
Hele Schibsted
Facebook
Alle formater
Velge hvilke rubrikkannonser som vises frem
Vise frem flere objekter i samme annonse
Annonsen tar hensyn til kontekst
Kunden logger inn og kan styre mye selv
Treffer kun relevante brukere
Algoritmestyrt