Ekstra synlighet på FINN torget

Som bedriftskunde har du muligheten til å gi annonsen din et boost med ulike synlighetsprodukter.

For å bli sett og selge mer er du avhengig av at de riktige kundene finner varen din når de trenger den. Vi har produktene du trenger!

Øverst i resultatlista

Du kan kjøpe øverst i resultatlista i 3, 14 eller 60 dager. En god tommelfingerregel er at du får mer effekt jo lengre tidsperiode du kjøper. Halvparten av alle bedriftskunder som har kjøpt Øverst i resultatlista i 60 dager får 40 % flere klikk på annonsene sine!

De viktigste fordelene ved Øverst i resultatlista er:

  • bedre synlighet

  • flere visninger

  • flere potensielle kjøpere

  • raskere salg

Hvordan fungerer det?

Øverst i resultatlista plasserer din annonse helt øverst i søkeresultatet, i tillegg til annonsens vanlige plassering. Plassen må deles med andre som også har kjøpt produktet – dersom 5 bedrifter har gjort dette, vil annonsen din vises 1 av 5 ganger. Er det et snevert søk vil man ofte få plasseringen helt for seg selv!

For å bli sett og selge mer er du avhengig av at de riktige kundene finner varen din når de trenger den. Vi har produktene du trenger for å få best mulig effekt av annonsene dine.

Kontakt oss

Økt synlighet blant lignende annonser

De viktigste fordelene med dette synlighetsproduktet er:

  • Bedre målretting

  • Flere visninger fra relevante kjøpere

  • Flere visninger som konverterer

Halvparten av bedriftskundene som kjøper Økt synlighet blant lignende annonser over 60 dager, får 20 % flere klikk inn til sine annonser!

Hvordan fungerer det?

På forsiden og objektsiden ligger annonser som vises som anbefalinger. Her vil din annonse bli synlig dersom du har kjøpt dette produktet. Annonsen får en ekstra boost slik at den dukker oftere opp hos brukere den er relevant for. Dette gjør at vi kan gi deg flere kjøpere med høy interesse for akkurat det du selger.

Du kan kjøpe økt synlighet i 14 eller 60 dager.

Synlighet utover FINNs rubrikkannonser

Har du kampanjer eller ønsker økt synlighet utover rubrikkannonsene? Da kan du som bedrift få gode tilbud på merkevareprodukter slik som native-, display-, content- eller video-annonsering!