Bildegalleri
SOLGT
Ks Kielcruiser lukket båt fast aksling
Kielcruiser. Kr 199000 BUD. Innbytte. Fast aksling. Lukket båt. 2007 mod motor.
1982
30 fot
Innenbords
10
Pris
199 000 kr
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innKontakt selgeren
Gratis kjøpekontrakt
- Ferdig utfylt kontrakt
- Digital signering med BankID
- 1 måned gratis båtforsikring
Nyttige lenker
Sjekk småbåtregisteretForsikre båten din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Vurderer å selge Kielcruiseren hvis jeg får et fornuftig bud.
Båten er bygget i Nederland og er en vanlig plastbåt lenger sør i Europa. Den har en dyp kraftig kjøl og er svært stødig og sjødyktig som ikke er typisk for nederlandske båter.
Kjøote den i Mo i Rana og den har vært brukt langs hele Helgelandskysten av tidligere eier som hadde den fra 1988 til jeg kjøpte den i 2011 og han brukte den i all slags vær.
Skroget var blåst rent og fikk på ny grunning før jeg kjøpte den. Jeg har ikke sett antydning til noe pest under båten.
Båten er 29 fot uten akterplattform og 30 med etter sånn som de målte før i tida. Bred og romslig med full ståhøyde i hele båten. Jeg er 188.
OBS: Mesteparten av skrogtrekk nede er bytta ut etter bildene ble tatt!!!!
Etter jeg fikk båten bytta jeg noe skrogtrekk nede og la i et nytt teppe. Så satt jeg inn IKEA puter og en puff og en Saab 900 turbo førerstol som er good å sitte i. Og skjærte til nytt vinylgulv.
Hvis man har lyst så er det sikkert mer som kan oppgraderes men det ser greit ut og virker bra. I vår satte jeg inn gardiner og malte kjøkkenet.
Båten er bygget i sandwich og den er halvplanende med kjøl.
Masjfart er mellom 14 og 17 knop. Den går også veldig fint og økonomisk på 8-9 knop og den planer på rett over 10 knop siden den har trimflaps.
Den er lukket med dører som man kan åpne helt opp i flere ledd.
Det er store vinduer og full ståhøyde i hele båten.
Selvlensende Akterdekk med dør til badeplattform. En god og pålitelig mikuni dieselvarmer som alltid har startet.
Det ble satt inn Fabrikkny Ford motor i 2007 som er gått litt over 400 timer. En driftssikker og flott motor som er enkel å ta service på selv. Fast aksling og baugpropell.
Jeg har hatt flere båter men ingen som har vært så pålitelig som denne. En veldig praktisk og grei båt.
Det er trimflaps baugpropell ankervinsj dieselvarmer ekkolodd GPS walkietalkie kjøleskap dusj på akterdekk og avløp på toalett så det kan kobles til der og. Varmt / kaldt vann fra motorvarmer og 220v. Kokeapparat. To forbruksbatteri og et stort startbatteri. Opplegg for TV som jeg ikke har brukt. Inverter til 220v. Lyskaster Og sikkert mer.
Båten er bygget i Nederland og er en vanlig plastbåt lenger sør i Europa. Den har en dyp kraftig kjøl og er svært stødig og sjødyktig som ikke er typisk for nederlandske båter.
Kjøote den i Mo i Rana og den har vært brukt langs hele Helgelandskysten av tidligere eier som hadde den fra 1988 til jeg kjøpte den i 2011 og han brukte den i all slags vær.
Skroget var blåst rent og fikk på ny grunning før jeg kjøpte den. Jeg har ikke sett antydning til noe pest under båten.
Båten er 29 fot uten akterplattform og 30 med etter sånn som de målte før i tida. Bred og romslig med full ståhøyde i hele båten. Jeg er 188.
OBS: Mesteparten av skrogtrekk nede er bytta ut etter bildene ble tatt!!!!
Etter jeg fikk båten bytta jeg noe skrogtrekk nede og la i et nytt teppe. Så satt jeg inn IKEA puter og en puff og en Saab 900 turbo førerstol som er good å sitte i. Og skjærte til nytt vinylgulv.
Hvis man har lyst så er det sikkert mer som kan oppgraderes men det ser greit ut og virker bra. I vår satte jeg inn gardiner og malte kjøkkenet.
Båten er bygget i sandwich og den er halvplanende med kjøl.
Masjfart er mellom 14 og 17 knop. Den går også veldig fint og økonomisk på 8-9 knop og den planer på rett over 10 knop siden den har trimflaps.
Den er lukket med dører som man kan åpne helt opp i flere ledd.
Det er store vinduer og full ståhøyde i hele båten.
Selvlensende Akterdekk med dør til badeplattform. En god og pålitelig mikuni dieselvarmer som alltid har startet.
Det ble satt inn Fabrikkny Ford motor i 2007 som er gått litt over 400 timer. En driftssikker og flott motor som er enkel å ta service på selv. Fast aksling og baugpropell.
Jeg har hatt flere båter men ingen som har vært så pålitelig som denne. En veldig praktisk og grei båt.
Det er trimflaps baugpropell ankervinsj dieselvarmer ekkolodd GPS walkietalkie kjøleskap dusj på akterdekk og avløp på toalett så det kan kobles til der og. Varmt / kaldt vann fra motorvarmer og 220v. Kokeapparat. To forbruksbatteri og et stort startbatteri. Opplegg for TV som jeg ikke har brukt. Inverter til 220v. Lyskaster Og sikkert mer.
Spesifikasjoner
- Tilstand
- Brukt
- Merke
- Andre
- Modell
- Ks Kielcruiser lukket båt fast aksling
- Modellår
- 1982
- Type
- Cabincruiser
- Drivstoff
- Diesel
- Motor inkludert
- Ja
- Motorstørrelse
- 250.0 hk
- Motorfabrikant
- Kings Ford 2728
- Type motor
- Innenbords
- Topphastighet
- 19 knop
- Byggemateriale
- Plast
- Vekt
- 4 000 kg
- Lengde i fot
- 30 fot
- Dybde
- 90 cm
- Bredde
- 320 cm
- Sitteplasser
- 10
- Soveplasser
- 5
- Farge
- offwhite
- Båtens beliggenhet
- Norge
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
4056 TanangerLogg innLogg inn for å se hele adressen
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.