BMW 3-serie
E21 s54 turbo.
Eff. rente 12.73%. Eksempel: 130 000 kr over 5 år. Kostnad 43 382 kr. Totalt 173 382 kr.
Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
280k er UTEN sellholm girkasse. Kan og selges i deler om motor blir solgt for 200k. Byggekåst i deler 250k uten arbeid. Da vurderes denne for salg pga nytt prosjekt.... faktisk rart og skrive det. Kjennes litt ut som og bytte ut kjærringa. kansje verdens mest kjente e21 banebil? Har hvert publisert i gatebil magasinet, speedhunters der den vann retrobil 2012 og årets bil 2012. Også publisert i BMW Performance bladet. Der den kom 2. plass årets bil 2012. Det er lakt i utalige timer på denne siste 8 år. Vil si finnish er bra til og være banebil. Men noen hakk og arr har det blitt opp igjenom. den var vel lakkert sist i 2014 mener jeg.
Prisen legger jeg til 329000,-
Seriøse bud blir og vurdert.
Kan selges uten girkasse for 280000,-
Den gjikk med 530d kasse tidligere.
Motor: s54b32. Blokk med foringer fra la sleeves. Maskinert og satt i av cylmo. Custom wiseco stempler laget for max effekt. Hd bolter med dlc coating. Crower i profil råder. King racing lager på ram og råder.
Topp med supertech fjører og ventiler. Org kammer og dobbel vanos.
Blokk med stempler og foringer er nytt for året. Toppen fikk seg og en sjekk. Seter på eksos siden ble da fresa opp. Så motor er nybygget.
Dette er en motor som er bygget opp og forbedret mtp småfeil og utbedringer i 7 år.
Da vi har lært oppgjenom hva som må til for og bygge en s54 som tåler denne høye effekten relativt bra.
Precison 7675 gen2 med v band 0.96 hus
Precision 66mm wg. 4" eksos.
3.5" trykkrør på turbo side.
4" fra cooler.
Jaas innsug med huricane hurtigkobblinger på spjeld.
Motor er flyttet 30cm bak i bil for bedre vektfordeling og plass. Den yter nå 1165hk og 1150nm på nava.2 bar ladd. Går på boost e100 race etanol. Vekta er ca 1150kg.
Maxxecu v1 sprut med pwm modul til bensinpumpe. Bosch 2200 dyser. Aeromotive proseries regulator. Nuke rail. An 8 alurør og slanger. Weldon 2345 pumpe. Boost e100 race etanol.
Sellholm mpg sequentiel 5 trinns kasse.
(Ny pris 120k)
Tilton 2 plata rally med hydraulisk lager.
Grov mellomaksel med cw knuter.
E34 m5 bakstilling custom tilpassa med spesial drivaksler. 210 diff med 3.45 utv å lammel sperre. E34 m5 bremser.
Innsmala E36 forstilling med sving adapter.
K sport 330 bremser. Pedalboks. Hydbrekk.
Xyz coilovers.
Bbs rk 10×17-8.5×17. Toyo r888 dekk.
Karros er stål bredda fram og bak.
Bygget ny tunnel og torbedovegg+++
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- Fritatt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- Farge
- Lilla
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Effekt
- 1165 Hk
- Sylindervolum
- 3 200 l
- Vekt
- 1 100 kg
- Antall seter
- 2
- Karosseri
- Sedan
- Antall dører
- 2
- Bilen står i
- Norge
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Chassis nr. (VIN)
- Wba12345999999999
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.