Bildegalleri
Inaktiv
BMW M3
Mulig innbytte S50B30 ESS Kompressor
1994
0 km
Manuell
Bensin
Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Original 3.0i M3, ombygd for drifting/ Banekjøring.
Tidligere lisensiert
Meget lettkjørt bil med safe oppsett.
Er du ute etter en pålitelig driftebil er denne perfekt for deg.Den er godt utprøvd å jeg har tatt godt vare på den. Her er det bare å bytte dekk å fylle bensin. Luftjekker fastmontert på jekkefester bak gjør det superenkelt å bytte dekk.
Har kjøpt ny passasjerstol(fia godkjent)lik førerstol som kan bli montert før salg. Ny førerstol montert ifjor som står på justerbart understell. Nytt batteri ifjor som har fått vedlikeholdslading med jevne mellomrom.
Bare å starte opp å kjøre.
Info på bilen:
V3 kompressor kit fra ESS.
JP Stempler med 8.5 : 1 i komp.
MLS stål topp pakning.
Racing rådelager
Stor oljekjøler.
Bosch 044 bensinpumpe.
630cc dyser og bensintrykks regulator fra GS.
Elektomotive datasprut og coilpakke.
Original 5 trinns ZF girkasse.
GS Performance lettet svinghjul med 2 platers racing clutch som tåler 750 hk.
M3 3.2l bakstilling med den store 210 diffen(Lamell sperre)
Wisefab forstillingskit (60 grader styrevinkel)
K-sport coiloverdempere.
GS Performance foringer under hele bilen,samt motorfester og girkassefester.
GS Snap-off Rattnav.
Fia godkjent sparco sprint stol (Rød farge)
6 punkts seler, godkjent for bruk med Hans krage.
K-sport passasjer stol med 4 punkts seler.(Blir byttet til samme som førerstol)
Sentral brannslukkingsanlegg innvendig.
Veltebur.
Hydraulisk håndbrekk.
K-sport luftjekker bak for raskere og enklere dekkskift.
Bilen veier 1250kg og er bremset til 486hk på hjul på 0,7bar ladetrykk på 98 oktan av Dieselpower i Trondheim.
Det følger med en del hjul til den i både 17'' og 18''
Jeg har nettopp byttet plugger og oljer på Motor,kompressor,girboks og bakaksel.
kjøpte en helt rå olje til girboksen denne gangen(omega 690 til 1000 kr pr liter) og den skal visstnok ha den beste smøreevnen som finnes.
Bilen er bare brukt på 3 treff av meg å har ellers stått i garasje utenom.
iår Er jeg utreist på jobb under stort sett alle treff så da blir den ikke brukt i det hele tatt.
Kan muligens ta registrert bil i bytte om den er av interesse.
Driftebil , drifting , banebil , løpsbil ,
Tidligere lisensiert
Meget lettkjørt bil med safe oppsett.
Er du ute etter en pålitelig driftebil er denne perfekt for deg.Den er godt utprøvd å jeg har tatt godt vare på den. Her er det bare å bytte dekk å fylle bensin. Luftjekker fastmontert på jekkefester bak gjør det superenkelt å bytte dekk.
Har kjøpt ny passasjerstol(fia godkjent)lik førerstol som kan bli montert før salg. Ny førerstol montert ifjor som står på justerbart understell. Nytt batteri ifjor som har fått vedlikeholdslading med jevne mellomrom.
Bare å starte opp å kjøre.
Info på bilen:
V3 kompressor kit fra ESS.
JP Stempler med 8.5 : 1 i komp.
MLS stål topp pakning.
Racing rådelager
Stor oljekjøler.
Bosch 044 bensinpumpe.
630cc dyser og bensintrykks regulator fra GS.
Elektomotive datasprut og coilpakke.
Original 5 trinns ZF girkasse.
GS Performance lettet svinghjul med 2 platers racing clutch som tåler 750 hk.
M3 3.2l bakstilling med den store 210 diffen(Lamell sperre)
Wisefab forstillingskit (60 grader styrevinkel)
K-sport coiloverdempere.
GS Performance foringer under hele bilen,samt motorfester og girkassefester.
GS Snap-off Rattnav.
Fia godkjent sparco sprint stol (Rød farge)
6 punkts seler, godkjent for bruk med Hans krage.
K-sport passasjer stol med 4 punkts seler.(Blir byttet til samme som førerstol)
Sentral brannslukkingsanlegg innvendig.
Veltebur.
Hydraulisk håndbrekk.
K-sport luftjekker bak for raskere og enklere dekkskift.
Bilen veier 1250kg og er bremset til 486hk på hjul på 0,7bar ladetrykk på 98 oktan av Dieselpower i Trondheim.
Det følger med en del hjul til den i både 17'' og 18''
Jeg har nettopp byttet plugger og oljer på Motor,kompressor,girboks og bakaksel.
kjøpte en helt rå olje til girboksen denne gangen(omega 690 til 1000 kr pr liter) og den skal visstnok ha den beste smøreevnen som finnes.
Bilen er bare brukt på 3 treff av meg å har ellers stått i garasje utenom.
iår Er jeg utreist på jobb under stort sett alle treff så da blir den ikke brukt i det hele tatt.
Kan muligens ta registrert bil i bytte om den er av interesse.
Driftebil , drifting , banebil , løpsbil ,
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- Fritatt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- BMW
- Modell
- M3
- Modellår
- 1994
- Karosseri
- Kombi 3-dørs
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 486 hk
- Slagvolum
- 3 000 l
- Kilometerstand
- 0 km
- Girkasse
- Manuell
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Vekt
- 1 250 kg
- Seter
- 2
- Dører
- 2
- Farge
- Svart
- Fargebeskrivelse
- Flammer
- Interiørfarge
- rød
- Bilen står i
- Norge
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Chassis nr. (VIN)
- wbsbf920x0ea66658
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
8907 BrønnøysundLogg innLogg inn for å se hele adressen
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.