Bildegalleri
Inaktiv
BMW 7-serie
760LI A, Svært sjelden!l! Nypris 2.2mill!
2005
132 000 km
Automat
Bensin
Totalpris
369 760 kr
Nyttige lenker
Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
BILEN ER FULLSTENDIG I ORDEN! OG HAR HISTORIKK!
Kun en tidligere eier! Bestilt via diplomat kanalen i BMW i Sveits, vært stasjonert i Luxembourg brukt som Corps Consulaire bil.
Dette var premiummerkets definitive flaggskip i 2005. Under panseret bor det nemlig en skikkelig V12-motor – noe som bare blir mer og mer sjeldent i dagens biler.
I denne bilen yter den voldsomme kraftkilden 445 hk. Og selv i en diger direktørbil, er det nok til å gi sportsbilytelser. 0-100 km/t er gjort på bare 5,6 sekunder.
Det er derfor ikke så rart at denne modellen kostet mye penger. Rundt to millioner kroner pluss tilleggsutstyr måtte du ut med for å bli den stolte eier av en 760Lia.
Fortsatt føles dette som en svært moderne bil, og disse bilene ble så fulladet med alt det siste og nyeste av teknologi, at den fortsatt holder tritt med mange av dagens nye modeller.
For eksempel har den adaptiv cruise control, stor navi, F1-giring på rattet, selvjusterende understell, soft close på dørene, stor navi, blue tooth og nøkkelfri start og adgang.
Legg til elektriske komfortseter i skinn, hengerfeste, takluke, smidde originale aluminiumsfelger i 19", TV og elektrisk rullegardin i bakruta, kjøleskap mv. så ekstrautstyrslisten begynner å nærme seg komplett.
Her sparte ikke BMW på noe – resultatet ble den gangen verdens mest avanserte serieproduserte V12-motor. Et 280-kilos smykke. Kvaliteten på motoren var på et slikt nivå at den ble kun oppborret til symbolske 6,75 liter for Rolls Royce som satte samme motor direkte inn i Phantom!
Det er stille å både være sjåfør og pasasjer i en 760, , bare romlingen fra den grove asfalten avslører at man faktisk er i bevegelse. Vindstøyen glimrer med sitt fravær, og motoren hører man knapt.
Her kan du lene deg tilbake i setet og legger seteryggen bakover for å kunne slappe av. Bena hviler behagelig, men for å få litt bedre støtte under lårene bruker du den elektriske seteregulering for å dra sitteputen litt forover. Plass er ikke noe tema – det er det nok av i 760Li.
De fleste BMW-kundene som kjøpte 760 valgte den lange 760 versjonen. Den har 14 cm lengre akselavstand og utvendig lengde økte også tilsvarende! Denne var som skreddersydd for diplomatiet, og som representasjonsbiler. Den lange versjonen veier kun 40 kg mer. De 40 kiloene er knapt nok merkbare. Akselerasjonstiden fra 0 til 100 km/t øker med beskjedne 0,1 sekund fra en kort versjon, mens bensinforbruket øker fra 1,34 l/mil til 1,36 l/mil, heller ikke det oppsiktsvekkende med tanke på at bensinutgiftene nok ikke er det som belaster bilbudsjettet tyngst når man går for det beste av det beste!
Direkteinnsprøytning
Bensinforbruk og utslippskrav var førende ved utviklingen av den nye V-tolveren som BMW kom med i 2003 først i sin 760, men også det faktum at denne motoren ble og blir brukt i Rolls Royce Phantom og da med 6,75 liter sylindervolum i stedet for 6 sier meget om kvaliteten. V-tolveren har BMWs Valvetronic ventilstyringssystem.
Dette har kontinuerlig justering av ventilenes åpningstider og regulerer også hvor mye ventilene skal åpne. Systemet gjør gasspjeldet overflødig, samtidig som det gir motoren så godt som optimale pusteegenskaper over hele turtallsregisteret, uavhengig av belastning.
For ytterligere å effektivisere forbrenningen har motoren direkteinnsprøytning, og var den første serieproduserte V-tolveren med slikt innsprøytningssystem. Mens mange motorer med direkteinnsprøytning går på mager bensinblanding, går BMWs tolver alltid med et stokiometrisk blandingsforhold – 14,7 deler luft på 1 del bensin – og den kan derfor bruke vanlige treveiskatalysatorer. BMW sier at mellom 5 og 6 prosent av effektøkningen i forhold til den gamle V-tolveren skyldes det nye innsprøytningssystemet. De seks dysene i hver sylinderrekke får bensinen fra et felles innsprøytningsrør, og trykket varierer mellom 30 og 100 bar. En pumpe per sylinderrekke sørger for at trykket til enhver tid er optimalt for mest mulig effektiv forbrenning. Pumpene ble produsert i rustfritt stål for at motoren også skal kunne kjøres på metanol.
36 prosent høyere effekt
6-literen har 119 hk høyere effekt enn den gamle 5,4-literen, og dreiemomentet er økt fra 490 til 600 Nm,økninger på henholdsvis 36 og 23 prosent. Ikke nok til å matche Mercedes Benz S600 når det gjelder effekt og moment, men når det gjelder motorgange er det ingen som utfordrer BMW’en. Tolveren går dørgende stille helt fra tomgangsturtallet 550 o/min, og selv om du fra førersetet aner at det jobbes under panseret når turtellernåla vipper opp på 6000- merket er det aldri snakk om motorlyd, bare litt brumming.
Denne bilen har alt BMW kan by på når det gjelder elektronisk kjørehjelp. Krengningsstabilisatorer som strammes og sørger for å redusere, og i de fleste tilfeller eliminere tndens til krenging, stabilitetskontroll som både kontrollerer under- og overstyring,og sørger for stabilitet ved kraftig oppbremsing i sving.
Alt fungerer perfekt i en 760, og man legge gasspedalen i gulvet uten at det var antydninger til ubalanse. Elektronikken kan selvsagt slås av, og i trinn. Første trinn holder drivhjulene i sjakk,men bryr seg ikke om at det går litt sideveis. Går du et steg videre er du på egen hånd og det er skremmende lett å lage sorte asfaltslanger og blårøyk om man ikke er forsiktig med høyre foten. Fjæring- og demping kan justeres avhengig av om du ønsker komfort eller sportslig karakteristikk. Forskjellen er merkbar, og systemet vil overstyres av elektronikken i kritiske situasjoner for å sørge for best
mulig kjørestabilitet.
Sikre kjøreegenskaper
Også styringen styres elektronisk og varierer både i utveksling og tyngde, avhengig av kjørestil. Det er ikke noe du tenker på ved vanlig landeveiskjøring, men er merkbart ved provoserende kjøring. Nå er ikke denne bilen laget for banekjøring, men tilpasningen til tyske motorveier og hastighetsnivået på dem ble vært høyt prioritert under utviklingen av kjøreegenskapene.
760i leveres med sekstrinns automatkasse med mulighet for sjalting med brytere på rattet,mens hovedgearvelgeren sitter på rattstammen.Motoren har så mye krefter,og sparker såpass spontant til at det kan være vanskelig å få til myke starter. For å gjøre sjåførens jobb enklere er det lagt inn et eget sjåførprogram som aktiveres hvis du ved bykjøring legger inn tredjegearet manuelt. Det betyr litt mer jobb for momentomvandleren, men startene blir myke, og det skal de jo helst være – den eller de som sitter i baksetet skal jo ikke merke om bilen står stille eller er i gang.
Luksus
Utstyrsnivået er høyt, og iDrive er standard også her.
Interiøret er som i de øvrige bilene i 7-serien, men med et høyere utstyrsnivå, en langt høyere kvalitetsfølese og generelt høyere standard på samtlige marterialer. Skinnkledd dashbord, dørpaneler og seter kombinert med trepaneler på dashbord,
dører og midtkonsoll sørger for at kupéen har en lys og luksuriøs atmosfære. Navigasjon, DVD-spiller, kjøler bak midtarmlenet i baksetet, separat sete- og klimaanleggregulering for baksetet,rullegardiner på alle rutene bak, og på midtkonsollen i baksetet sitter det en iDrive-kontroll med et begrenset utvalg kontrollmuligheter.
Designet er det fortsatt delte meninger om, men når du ser en 760Li er du aldri i tvil om at dette er en luksusbil. Den ruver godt, bedre enn konkurrentene, og i USA ble 7-serien en suksess.
BMW 760Li:
Motor: 12-sylindret V-motor med to overliggende kamaksler pr sylinderrekke og fire ventiler pr sylinder, Valvetronic variable ventiltider og variabelt ventilløft og direkte bensininnsprøytning.
Kompresjon: 10,9:1.
Sylindervolum: 5972 ccm.
Boring og slaglengde: 89,0 x 80,0 mm.
Effekt: 327 kW (445 hk) v/6000 o/min.
Dreiemoment: 600 Nm v/3950 o/min.
Transmisjon: Bakhjulsdrift. 6A.
Bremser: Ventilerte skiver foran og bak. ABS, EBD, CBC og DSC.
Dekk: 245/50WR18.
Mål: Lengde: 516,9 [502,9] cm. Bredde: 190,2 cm. Høyde: 149,2 cm. Akselavstand: 313,0 [299,0] cm.
Sporvidde f/b: 157,8/158,2 cm.
Vekter: Egenvekt m/fører: 2240 [2300] kg. Tillatt totalvekt: 2670 [2630] kg. Maks tilhengervekt: 2100 kg.
Bagasjerom: 500 liter (VDA).
Tankvolum: 88 liter.
Aks. 0 - 100: 5,6 [5,5] sek
Toppfart: 250 km/t
Forbruk bykjøring: 2,05 [1,95] l/mil
Forbruk landevei: 0,97 [0,92] l/mil
Forbruk snitt: 1,36 [1,34] l/mil
CO2-utslipp: 330 [325] g/km
Utstysliste:
vin WBAHN01080DK90190
typeCode HN01
type 760LI (EUR)
series E66 ()
serie 7
bodyType LIM
steering LL
doors 4
engine N73
displacement 6.00
power 327
drive HECK
transmission AUT
color BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
upholstery LEDER NASCA/NATURBRAUN/SCHWARZ (U6NB)
prodDate 29.04.2005
individualInteriorCode
S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge
S248A Lenkradheizung
S268A BMW LM Rad Sternspeiche 95
S403A Glasdach elektrisch
S423A Fussmatten Velours
S428A Warndreieck und Verbandstasche
S453A Klimatisierte Sitze vorne
S454A Klimatisierte Sitze hinten
S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer
S496A Sitzheizung hinten
S524A Adaptives Kurvenlicht
S601A TV-Funktion
S603A Fondbildschirm
S696A DVD-Wechsler
S698A Area-Code 2 für DVD
S8SAA Freischaltung Navigation länderspez.
S8SPA Steuerung COP
S849A Entfall automatischer Notruf
S863A Händlerverzeichnis Europa
S869A Sprachversion Schweiz
S879A Bordliteratur deutsch
S896A Tagfahrlichtschaltung
S962A Entfall Kennzeichenträger vorne
S2VAA Adaptive Drive
S220A Niveauregulierung
S261A Seitenairbag für Fondpassagiere
S302A Alarmanlage
S323A Soft-Close-Automatik Türen
S356A Klimakomfort-Verbundverglasung
S358A Klimakomfort-Frontscheibe
S415A Sonnenschutzrollo hinten
S416A Sonnenschutzrollo hinten/seitlich
S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik
S431A Innenspiegel automatisch abblendend
S442A Getränkehalter
S456A Komfortsitz mit Memory
S460A Komfortsitz im Fond elektr.verstellbar
S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer
S508A Park Distance Control (PDC)
S521A Regensensor
S534A Klimaautomatik
S548A Kilometertacho
S609A Navigationssystem Professional
S638A Autotelefon Professional
S677A HiFi System Professional DSP
Finansiering:
• Nedbet. over 10 år: 3 990,- pr. mnd.
• Nedbet. over 7 år: 5 309,- pr. mnd.
• Nedbet. over 5 år: 7 079,- pr. mnd.
• Nedbet. over 3 år: 11 223,- pr. mnd.
Dette er kun priseksempler, kontakt oss for nøyaktig pris.
Ring oss, eller send sms. Vi er her for deg!
Kontakt oss:
Vi besvarer alle henvendelser på mail/kontaktskjema fortløpende.
Telefontid 0800-2200 hverdager.
Hovedbutikk: Petter 90228606 (Import/Eksport/UK/Sveits)
Ringsaker / Nydal (Inbytte/billigbiler)
Jon 90519200
INNBYTTE/FINANS FRA KR. 0,- KONTANT. sms eller ring for nærmere info!
FINANS ORDNER VI FOR DEG FRA 0,- KONTANT.
Finansiering/Billån :
I samarbeid med landets ledende banker tilbyr vi deg skreddersydde finansieringsløsninger, etter deres behov, til konkurranse dyktige priser. Spør oss om et finansierings tilbud. Fra 0 kr kontant med inntil 10 års nedbetalingstid. Vi kan finansiering og tilpasser nedbetalingstid/månedsbeløp for deg til markeds beste betingelser gjennom konkurransedyktige finansieringspartnere.
Garanti:
Vi ønsker ingen uforutsigbare feil/mangler et bruktbilkjøp kan medbringe, en kjøper. Dermed leveres majoriteten av våre biler med 3- 36mnd garanti innenfor forskjellige dekningsomfang av pris og komponenter. Alt ettersom hva pristilbudet inkluderer.
Mot pristillegg skal kjøper alltids kunne kjøpe/utvide garantier/forsikringer.
Priser på levering andre steder i landet fåes på forespørsel.
Våre bruktbilgarantier leveres av AutoConcept.
Biler som ikke er i lavpris segmentet, kommisjonsbiler, tilbudsbiler eller lignende vil bli leveret "ready to go" klargjort, tanket, servicert, . Og om du ikke ønsker å ta veien til Hamar hvor vi holder til leverer vi den naturligvis til deg etter avtale til forhåndsavtalt pris. (NB: Tilbudsbiler, og enkelte biler for direkte salg fra kommisjon eller inkasso har andre vilkår)
Innbytte/salg/kommisjon:
Særlig flere bruker i dag mer profesjonelle kanaler for salg av sin gamle bil. Om du tenker innbytte eller bare selge/kommisjonssalg, skal vi alltid stå behjelpelige med et uforbindende pristilbud.
Ved innbytte ta med følgende i mail til oss:
* Reg nr.
* Km.stand.
* Ekstrautstyr som automat,nav,skinn etc.
Det viktigste for oss er at kunden er fornøyd! Vi har lang erfaring med kjøp og salg av biler til både privatpersoner, oppkjøpere og auksjoner.
Vi har bruktbiler i alle prisklasser. Det vi ikke har, kan vi skaffe.
Vi har siden 1995 kun jobbet med kjøp og salg av bil, og er spesialiserte på kommisjonssalg. Vi har også biler for utleie. Har du en bil du vil selge, så kjøper vi også gode bruktbiler i alle prisklasser! Kontant oppgjør på dagen! Skulle du ha lyst på en bil vi ikke har listet? Ta kontakt! Vi organiserer også direkte import primært på bestilling! Be om tilbud!
Vi er din bilpartner! Kjøp og salg av biler, kommisjons og fullmaktssalg, Import, Export. Garanti leveres gjennom Auto Concept, og Finans av AS Financiering.
Kun en tidligere eier! Bestilt via diplomat kanalen i BMW i Sveits, vært stasjonert i Luxembourg brukt som Corps Consulaire bil.
Dette var premiummerkets definitive flaggskip i 2005. Under panseret bor det nemlig en skikkelig V12-motor – noe som bare blir mer og mer sjeldent i dagens biler.
I denne bilen yter den voldsomme kraftkilden 445 hk. Og selv i en diger direktørbil, er det nok til å gi sportsbilytelser. 0-100 km/t er gjort på bare 5,6 sekunder.
Det er derfor ikke så rart at denne modellen kostet mye penger. Rundt to millioner kroner pluss tilleggsutstyr måtte du ut med for å bli den stolte eier av en 760Lia.
Fortsatt føles dette som en svært moderne bil, og disse bilene ble så fulladet med alt det siste og nyeste av teknologi, at den fortsatt holder tritt med mange av dagens nye modeller.
For eksempel har den adaptiv cruise control, stor navi, F1-giring på rattet, selvjusterende understell, soft close på dørene, stor navi, blue tooth og nøkkelfri start og adgang.
Legg til elektriske komfortseter i skinn, hengerfeste, takluke, smidde originale aluminiumsfelger i 19", TV og elektrisk rullegardin i bakruta, kjøleskap mv. så ekstrautstyrslisten begynner å nærme seg komplett.
Her sparte ikke BMW på noe – resultatet ble den gangen verdens mest avanserte serieproduserte V12-motor. Et 280-kilos smykke. Kvaliteten på motoren var på et slikt nivå at den ble kun oppborret til symbolske 6,75 liter for Rolls Royce som satte samme motor direkte inn i Phantom!
Det er stille å både være sjåfør og pasasjer i en 760, , bare romlingen fra den grove asfalten avslører at man faktisk er i bevegelse. Vindstøyen glimrer med sitt fravær, og motoren hører man knapt.
Her kan du lene deg tilbake i setet og legger seteryggen bakover for å kunne slappe av. Bena hviler behagelig, men for å få litt bedre støtte under lårene bruker du den elektriske seteregulering for å dra sitteputen litt forover. Plass er ikke noe tema – det er det nok av i 760Li.
De fleste BMW-kundene som kjøpte 760 valgte den lange 760 versjonen. Den har 14 cm lengre akselavstand og utvendig lengde økte også tilsvarende! Denne var som skreddersydd for diplomatiet, og som representasjonsbiler. Den lange versjonen veier kun 40 kg mer. De 40 kiloene er knapt nok merkbare. Akselerasjonstiden fra 0 til 100 km/t øker med beskjedne 0,1 sekund fra en kort versjon, mens bensinforbruket øker fra 1,34 l/mil til 1,36 l/mil, heller ikke det oppsiktsvekkende med tanke på at bensinutgiftene nok ikke er det som belaster bilbudsjettet tyngst når man går for det beste av det beste!
Direkteinnsprøytning
Bensinforbruk og utslippskrav var førende ved utviklingen av den nye V-tolveren som BMW kom med i 2003 først i sin 760, men også det faktum at denne motoren ble og blir brukt i Rolls Royce Phantom og da med 6,75 liter sylindervolum i stedet for 6 sier meget om kvaliteten. V-tolveren har BMWs Valvetronic ventilstyringssystem.
Dette har kontinuerlig justering av ventilenes åpningstider og regulerer også hvor mye ventilene skal åpne. Systemet gjør gasspjeldet overflødig, samtidig som det gir motoren så godt som optimale pusteegenskaper over hele turtallsregisteret, uavhengig av belastning.
For ytterligere å effektivisere forbrenningen har motoren direkteinnsprøytning, og var den første serieproduserte V-tolveren med slikt innsprøytningssystem. Mens mange motorer med direkteinnsprøytning går på mager bensinblanding, går BMWs tolver alltid med et stokiometrisk blandingsforhold – 14,7 deler luft på 1 del bensin – og den kan derfor bruke vanlige treveiskatalysatorer. BMW sier at mellom 5 og 6 prosent av effektøkningen i forhold til den gamle V-tolveren skyldes det nye innsprøytningssystemet. De seks dysene i hver sylinderrekke får bensinen fra et felles innsprøytningsrør, og trykket varierer mellom 30 og 100 bar. En pumpe per sylinderrekke sørger for at trykket til enhver tid er optimalt for mest mulig effektiv forbrenning. Pumpene ble produsert i rustfritt stål for at motoren også skal kunne kjøres på metanol.
36 prosent høyere effekt
6-literen har 119 hk høyere effekt enn den gamle 5,4-literen, og dreiemomentet er økt fra 490 til 600 Nm,økninger på henholdsvis 36 og 23 prosent. Ikke nok til å matche Mercedes Benz S600 når det gjelder effekt og moment, men når det gjelder motorgange er det ingen som utfordrer BMW’en. Tolveren går dørgende stille helt fra tomgangsturtallet 550 o/min, og selv om du fra førersetet aner at det jobbes under panseret når turtellernåla vipper opp på 6000- merket er det aldri snakk om motorlyd, bare litt brumming.
Denne bilen har alt BMW kan by på når det gjelder elektronisk kjørehjelp. Krengningsstabilisatorer som strammes og sørger for å redusere, og i de fleste tilfeller eliminere tndens til krenging, stabilitetskontroll som både kontrollerer under- og overstyring,og sørger for stabilitet ved kraftig oppbremsing i sving.
Alt fungerer perfekt i en 760, og man legge gasspedalen i gulvet uten at det var antydninger til ubalanse. Elektronikken kan selvsagt slås av, og i trinn. Første trinn holder drivhjulene i sjakk,men bryr seg ikke om at det går litt sideveis. Går du et steg videre er du på egen hånd og det er skremmende lett å lage sorte asfaltslanger og blårøyk om man ikke er forsiktig med høyre foten. Fjæring- og demping kan justeres avhengig av om du ønsker komfort eller sportslig karakteristikk. Forskjellen er merkbar, og systemet vil overstyres av elektronikken i kritiske situasjoner for å sørge for best
mulig kjørestabilitet.
Sikre kjøreegenskaper
Også styringen styres elektronisk og varierer både i utveksling og tyngde, avhengig av kjørestil. Det er ikke noe du tenker på ved vanlig landeveiskjøring, men er merkbart ved provoserende kjøring. Nå er ikke denne bilen laget for banekjøring, men tilpasningen til tyske motorveier og hastighetsnivået på dem ble vært høyt prioritert under utviklingen av kjøreegenskapene.
760i leveres med sekstrinns automatkasse med mulighet for sjalting med brytere på rattet,mens hovedgearvelgeren sitter på rattstammen.Motoren har så mye krefter,og sparker såpass spontant til at det kan være vanskelig å få til myke starter. For å gjøre sjåførens jobb enklere er det lagt inn et eget sjåførprogram som aktiveres hvis du ved bykjøring legger inn tredjegearet manuelt. Det betyr litt mer jobb for momentomvandleren, men startene blir myke, og det skal de jo helst være – den eller de som sitter i baksetet skal jo ikke merke om bilen står stille eller er i gang.
Luksus
Utstyrsnivået er høyt, og iDrive er standard også her.
Interiøret er som i de øvrige bilene i 7-serien, men med et høyere utstyrsnivå, en langt høyere kvalitetsfølese og generelt høyere standard på samtlige marterialer. Skinnkledd dashbord, dørpaneler og seter kombinert med trepaneler på dashbord,
dører og midtkonsoll sørger for at kupéen har en lys og luksuriøs atmosfære. Navigasjon, DVD-spiller, kjøler bak midtarmlenet i baksetet, separat sete- og klimaanleggregulering for baksetet,rullegardiner på alle rutene bak, og på midtkonsollen i baksetet sitter det en iDrive-kontroll med et begrenset utvalg kontrollmuligheter.
Designet er det fortsatt delte meninger om, men når du ser en 760Li er du aldri i tvil om at dette er en luksusbil. Den ruver godt, bedre enn konkurrentene, og i USA ble 7-serien en suksess.
BMW 760Li:
Motor: 12-sylindret V-motor med to overliggende kamaksler pr sylinderrekke og fire ventiler pr sylinder, Valvetronic variable ventiltider og variabelt ventilløft og direkte bensininnsprøytning.
Kompresjon: 10,9:1.
Sylindervolum: 5972 ccm.
Boring og slaglengde: 89,0 x 80,0 mm.
Effekt: 327 kW (445 hk) v/6000 o/min.
Dreiemoment: 600 Nm v/3950 o/min.
Transmisjon: Bakhjulsdrift. 6A.
Bremser: Ventilerte skiver foran og bak. ABS, EBD, CBC og DSC.
Dekk: 245/50WR18.
Mål: Lengde: 516,9 [502,9] cm. Bredde: 190,2 cm. Høyde: 149,2 cm. Akselavstand: 313,0 [299,0] cm.
Sporvidde f/b: 157,8/158,2 cm.
Vekter: Egenvekt m/fører: 2240 [2300] kg. Tillatt totalvekt: 2670 [2630] kg. Maks tilhengervekt: 2100 kg.
Bagasjerom: 500 liter (VDA).
Tankvolum: 88 liter.
Aks. 0 - 100: 5,6 [5,5] sek
Toppfart: 250 km/t
Forbruk bykjøring: 2,05 [1,95] l/mil
Forbruk landevei: 0,97 [0,92] l/mil
Forbruk snitt: 1,36 [1,34] l/mil
CO2-utslipp: 330 [325] g/km
Utstysliste:
vin WBAHN01080DK90190
typeCode HN01
type 760LI (EUR)
series E66 ()
serie 7
bodyType LIM
steering LL
doors 4
engine N73
displacement 6.00
power 327
drive HECK
transmission AUT
color BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
upholstery LEDER NASCA/NATURBRAUN/SCHWARZ (U6NB)
prodDate 29.04.2005
individualInteriorCode
S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge
S248A Lenkradheizung
S268A BMW LM Rad Sternspeiche 95
S403A Glasdach elektrisch
S423A Fussmatten Velours
S428A Warndreieck und Verbandstasche
S453A Klimatisierte Sitze vorne
S454A Klimatisierte Sitze hinten
S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer
S496A Sitzheizung hinten
S524A Adaptives Kurvenlicht
S601A TV-Funktion
S603A Fondbildschirm
S696A DVD-Wechsler
S698A Area-Code 2 für DVD
S8SAA Freischaltung Navigation länderspez.
S8SPA Steuerung COP
S849A Entfall automatischer Notruf
S863A Händlerverzeichnis Europa
S869A Sprachversion Schweiz
S879A Bordliteratur deutsch
S896A Tagfahrlichtschaltung
S962A Entfall Kennzeichenträger vorne
S2VAA Adaptive Drive
S220A Niveauregulierung
S261A Seitenairbag für Fondpassagiere
S302A Alarmanlage
S323A Soft-Close-Automatik Türen
S356A Klimakomfort-Verbundverglasung
S358A Klimakomfort-Frontscheibe
S415A Sonnenschutzrollo hinten
S416A Sonnenschutzrollo hinten/seitlich
S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik
S431A Innenspiegel automatisch abblendend
S442A Getränkehalter
S456A Komfortsitz mit Memory
S460A Komfortsitz im Fond elektr.verstellbar
S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer
S508A Park Distance Control (PDC)
S521A Regensensor
S534A Klimaautomatik
S548A Kilometertacho
S609A Navigationssystem Professional
S638A Autotelefon Professional
S677A HiFi System Professional DSP
Finansiering:
• Nedbet. over 10 år: 3 990,- pr. mnd.
• Nedbet. over 7 år: 5 309,- pr. mnd.
• Nedbet. over 5 år: 7 079,- pr. mnd.
• Nedbet. over 3 år: 11 223,- pr. mnd.
Dette er kun priseksempler, kontakt oss for nøyaktig pris.
Ring oss, eller send sms. Vi er her for deg!
Kontakt oss:
Vi besvarer alle henvendelser på mail/kontaktskjema fortløpende.
Telefontid 0800-2200 hverdager.
Hovedbutikk: Petter 90228606 (Import/Eksport/UK/Sveits)
Ringsaker / Nydal (Inbytte/billigbiler)
Jon 90519200
INNBYTTE/FINANS FRA KR. 0,- KONTANT. sms eller ring for nærmere info!
FINANS ORDNER VI FOR DEG FRA 0,- KONTANT.
Finansiering/Billån :
I samarbeid med landets ledende banker tilbyr vi deg skreddersydde finansieringsløsninger, etter deres behov, til konkurranse dyktige priser. Spør oss om et finansierings tilbud. Fra 0 kr kontant med inntil 10 års nedbetalingstid. Vi kan finansiering og tilpasser nedbetalingstid/månedsbeløp for deg til markeds beste betingelser gjennom konkurransedyktige finansieringspartnere.
Garanti:
Vi ønsker ingen uforutsigbare feil/mangler et bruktbilkjøp kan medbringe, en kjøper. Dermed leveres majoriteten av våre biler med 3- 36mnd garanti innenfor forskjellige dekningsomfang av pris og komponenter. Alt ettersom hva pristilbudet inkluderer.
Mot pristillegg skal kjøper alltids kunne kjøpe/utvide garantier/forsikringer.
Priser på levering andre steder i landet fåes på forespørsel.
Våre bruktbilgarantier leveres av AutoConcept.
Biler som ikke er i lavpris segmentet, kommisjonsbiler, tilbudsbiler eller lignende vil bli leveret "ready to go" klargjort, tanket, servicert, . Og om du ikke ønsker å ta veien til Hamar hvor vi holder til leverer vi den naturligvis til deg etter avtale til forhåndsavtalt pris. (NB: Tilbudsbiler, og enkelte biler for direkte salg fra kommisjon eller inkasso har andre vilkår)
Innbytte/salg/kommisjon:
Særlig flere bruker i dag mer profesjonelle kanaler for salg av sin gamle bil. Om du tenker innbytte eller bare selge/kommisjonssalg, skal vi alltid stå behjelpelige med et uforbindende pristilbud.
Ved innbytte ta med følgende i mail til oss:
* Reg nr.
* Km.stand.
* Ekstrautstyr som automat,nav,skinn etc.
Det viktigste for oss er at kunden er fornøyd! Vi har lang erfaring med kjøp og salg av biler til både privatpersoner, oppkjøpere og auksjoner.
Vi har bruktbiler i alle prisklasser. Det vi ikke har, kan vi skaffe.
Vi har siden 1995 kun jobbet med kjøp og salg av bil, og er spesialiserte på kommisjonssalg. Vi har også biler for utleie. Har du en bil du vil selge, så kjøper vi også gode bruktbiler i alle prisklasser! Kontant oppgjør på dagen! Skulle du ha lyst på en bil vi ikke har listet? Ta kontakt! Vi organiserer også direkte import primært på bestilling! Be om tilbud!
Vi er din bilpartner! Kjøp og salg av biler, kommisjons og fullmaktssalg, Import, Export. Garanti leveres gjennom Auto Concept, og Finans av AS Financiering.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- Ikke oppgitt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- BMW
- Modell
- 7-serie
- Modellår
- 2005
- Karosseri
- Sedan
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 445 hk
- Slagvolum
- 6 l
- Kilometerstand
- 132 000 km
- Girkasse
- Automat
- Maksimal tilhengervekt
- 2 100 kg
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Vekt
- 2 240 kg
- Seter
- 5
- Dører
- 4
- Farge
- Svart
- Fargebeskrivelse
- BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
- Interiørfarge
- LEDER NASCA/NATURBRAUN/SCHWARZ (U6NB)
- Bilen står i
- Norge
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Chassis nr. (VIN)
- WBAHN01080DK90190
- 1. gang registrert
- 15.7.2005
- Garanti
- Bruktbilgaranti
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- ABS-bremser
- Airbag bak side
- Airbag foran
- Airbag foran side
- Alarm
- Antiskrens
- Antispinn
- AUX tilkobling
- Avblending av speil
- Bakluke elektrisk
- Beltevarsler
- Bi-xenon
- Bluetooth
- CD-spiller
- CD-veksler
- Cruise Controll adaptive
- Cruisekontroll
- Diesel-partikkelfilter
- DVD
- Ekstra forsterkerenhet
- Ekstra mørktonede vinduer bak
- El.vinduer
- Elektrisk sete m. memory
- Elektrisk soltak
- Elektriske speil
- Fabrikkmontert alarm
- Farget glass
- Fjernstyrt sentrallås
- Handsfree opplegg
- Head-up display
- Interiør sport
- Justerbare bakseter
- Keyless go
- Kjørecomputer
- Klimaanlegg 2-soner
- Klimaanlegg bak
- Korsryggjustering i førersete
- Kurve/tåkelys
- Lettmet. felg sommer
- Luftfjæring
- Lyktespylere
- Lys Adaptive kjørelys
- Lys Dynamiske kurvelys
- Lys Ekstra fjernlys
- Midtarmlene
- Motorvarmer
- Multifunksjonsratt
- Navigasjonssystem
- Nivåregulering
- Nødbremseforsterker
- Oppvarmede seter
- Original telefon
- Parkeringsensor bak
- Parkeringsensor foran
- Pollenfilter
- Radio DAB+
- Radio FM
- Ratt oppvarmet
- Ratt regulerbart elektrisk
- Ratt regulerbart elektrisk m/ minne
- Regnsensor
- Regulerbart ratt
- Ryggekamera
- SD CARD
- Sentrallås
- Servostyring
- Sete multifunktion
- Seter nedfellbare bak
- Seter oppvarmet bak
- Skinninteriør
- Skinnseter
- Sommerhjul
- Speil innfellbare
- Startsperre
- Stålbjelker
- Takluke
- TEL 90228606
- TELEFON 92307712
- Tiptronic
- Turteller
- TV-skjerm
- Tåkelys
- USB
- Varmedempende glass
- Varmer forvarmer motor (drivstoff)
- Varmer motor elektrisk
- Varmer restvarme
- Xenonlys
Denne bilen selges med Bruktbilgaranti.
Kjøretøyets serviceprogram er fulgt. Det er tatt servicer på kjøretøyet i henhold til fabrikkens retningslinjer.
Reklamasjonsrett ved kjøp fra forhandler
Normalt gjelder 5 års reklamasjonsrett mot skjulte feil og mangler fra overlevering av produktet. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn du hadde grunn til å forvente, basert på informasjonen du har fått fra selger. Reklamasjonsretten kan være begrenset hvis forhandleren har forretningssted utenfor Norge.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.