Bildegalleri
Inaktiv
Toyota Supra
/Singelturbo/manuell
1994
200 000 km
Manuell
Bensin
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på AJ88839Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Venstrestyrt Toyota Supra med singelturbo selges.
Solgt ny i USA. Originalt rød, men lakkert til blå etter den kom til Norge.
Svart skinninteriør, svart taktrekk, svart gulvtrekk.
Targatak, her er pakningene ny fra Toyota.
Nye originale fuktsperrer i dørene.
Girkassen har nye simringer og olje.
Tight og fin i girene.
Clutchgaffel ++++ nytt fra Toyota.
Motor:
Nybygd 2jz-gte vvti.
Eagle råder
CP stempel
BC 264 kammer
BC doble ventilfjærer
Titan retainere
Slipte ventiler
Toyota toppakning
Ny vannpumpe og oljepumpe
Justerbart kamdrev
ARP studs og bolter i hele motoren
ACL lager
Nye plugger
Korte vag coiler
Nytt reg.deksel.
Drivstoff:
Bosch 2200 dyser, Aeromotive bensintrykksregulator, walbro 525 bensinpumpe, Titan motorsport fuel rail.
eksos:
Comp 6767 billett turbo, turbosmart 44mm wastegate med screamer, 3,5" eksos hele veien med HKS dragger lyddemper med 5" utblås, Vibrant performance oljerestriktor.
Kjøling: ETS trykkrørskit med tial 50mm dump, 4" tykk intercooler, 44 raders oljekjøler, Mishimoto radiator, Øvre radiatorslange i AN20, Chase Bays oljekjøler sandwich, Kjøledeksel i revet karbonfiber. Hovedlampe med 4,5" karbonfiber airduct om ønskelig.
Drivverk: v160 girkasse, spec stage 5 clutch kit med enkelmassesvinghjul, ARP svinghjulsbolter, powerhouse racing stålomspunnet clutch slange, titan motorsport billet tripod foringer til girkassen, TRD girkassefeste, powerhouse racing 3,5" mellomaksel, ny hardykobling fra Toyota.
Understell: xyz supersport coilovere, poly diff foringer til diff og til coilovers bak.
Servo: Chase Bays servobeholder, AN10 adapter til servopumpe.
Motorstyring: Maxxecu race med Maxxecu terminated harness. Lenovo m8 4th gen. tablet.
Bremser fram: 6- Stempla brembo kalipere med 360mm skiver. Stålomspunnede bremseslanger.
Powerhouse racing catchtank, Powerhouse racing billet gasswire holder,
Bilen har kjørt 1600km siden ferdigstillelse slik den står i dag, skiftet olje hver 500km.
Bilen ble originalt utstyrt med sugemotor og automat girkasse.
Ombygd til turbomotor med manuell(v160).
NB! Ikke skrevet inn i vognkort.
Kan besiktes på løftebukk.
Prøvekjøring skjer med meg som sjåfør etter framvisning av bevis for finansiering.
Kan være interessert i innbytte.
Solgt ny i USA. Originalt rød, men lakkert til blå etter den kom til Norge.
Svart skinninteriør, svart taktrekk, svart gulvtrekk.
Targatak, her er pakningene ny fra Toyota.
Nye originale fuktsperrer i dørene.
Girkassen har nye simringer og olje.
Tight og fin i girene.
Clutchgaffel ++++ nytt fra Toyota.
Motor:
Nybygd 2jz-gte vvti.
Eagle råder
CP stempel
BC 264 kammer
BC doble ventilfjærer
Titan retainere
Slipte ventiler
Toyota toppakning
Ny vannpumpe og oljepumpe
Justerbart kamdrev
ARP studs og bolter i hele motoren
ACL lager
Nye plugger
Korte vag coiler
Nytt reg.deksel.
Drivstoff:
Bosch 2200 dyser, Aeromotive bensintrykksregulator, walbro 525 bensinpumpe, Titan motorsport fuel rail.
eksos:
Comp 6767 billett turbo, turbosmart 44mm wastegate med screamer, 3,5" eksos hele veien med HKS dragger lyddemper med 5" utblås, Vibrant performance oljerestriktor.
Kjøling: ETS trykkrørskit med tial 50mm dump, 4" tykk intercooler, 44 raders oljekjøler, Mishimoto radiator, Øvre radiatorslange i AN20, Chase Bays oljekjøler sandwich, Kjøledeksel i revet karbonfiber. Hovedlampe med 4,5" karbonfiber airduct om ønskelig.
Drivverk: v160 girkasse, spec stage 5 clutch kit med enkelmassesvinghjul, ARP svinghjulsbolter, powerhouse racing stålomspunnet clutch slange, titan motorsport billet tripod foringer til girkassen, TRD girkassefeste, powerhouse racing 3,5" mellomaksel, ny hardykobling fra Toyota.
Understell: xyz supersport coilovere, poly diff foringer til diff og til coilovers bak.
Servo: Chase Bays servobeholder, AN10 adapter til servopumpe.
Motorstyring: Maxxecu race med Maxxecu terminated harness. Lenovo m8 4th gen. tablet.
Bremser fram: 6- Stempla brembo kalipere med 360mm skiver. Stålomspunnede bremseslanger.
Powerhouse racing catchtank, Powerhouse racing billet gasswire holder,
Bilen har kjørt 1600km siden ferdigstillelse slik den står i dag, skiftet olje hver 500km.
Bilen ble originalt utstyrt med sugemotor og automat girkasse.
Ombygd til turbomotor med manuell(v160).
NB! Ikke skrevet inn i vognkort.
Kan besiktes på løftebukk.
Prøvekjøring skjer med meg som sjåfør etter framvisning av bevis for finansiering.
Kan være interessert i innbytte.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- Fritatt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Toyota
- Modell
- Supra
- Modellår
- 1994
- Karosseri
- Coupe
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 658 hk
- Kilometerstand
- 200 000 km
- Girkasse
- Manuell
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Seter
- 4
- Farge
- Blå
- Interiørfarge
- Svart
- Bilen står i
- Norge
- Sist EU-godkjent
- 3.2.2023
- Neste frist for EU-kontroll
- 3.2.2025
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- AJ88839
- Chassis nr. (VIN)
- JT2JA81J7R0017486
- 1. gang registrert
- 1.1.1994
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- ABS-bremser
- Airbag foran
- Alarm
- Bluetooth
- Diff.sperre
- El.vinduer
- Elektrisk sete u. memory
- Elektriske speil
- Lettmet. felg sommer
- Midtarmlene
- Mørke ruter bak
- Radio FM
- Servostyring
- Seter i helskinn
- Sommerhjul
- Startsperre
Selgers kjennskap til bilen
Er det gjort større reparasjoner?
Ja. Omlakkert til blå
Er eller har motoren vært trimmet?
Ja.
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.