Volkswagen Caravelle
CARAVELLE 2.5TDI SYNCRO, 8 SETER, KROK
Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Meget praktisk bil som gjør alt selges.
Her kan en flytte seter bak og få med seg store ting i bagasjerommet, sette på hengeren om en ikke har nok plass i bilen eller kjøre alle barna til fotballtrening. Bilen er ruslet et stykke, vi kjøpte den just EU godkjent og den skulle være i bra stand. Men ved første tur innom verkstedet ble alle 4 mansjetter foran konstantert dårlige, så de er byttet. Innsug er tatt av bilen og rensket og EGR er stengt. Tidligere eier har overhalt dieselpumpe og dyser, slik at bilen har en fin gange på motoren. Den har også fått nye bremser bak, skiver og klosser + kalipter på en av sidene bak. Det er byttet olje på motor med filter for ikke mange kilometerne siden. Det er nye støtdempere foran. Det er byttet multireim, løpehjul, strammer, strammehjul og reim pga en liten pipelyd mekaniker mente var dette. Det var det ikke. Liten pipelyd rett over tomgang, høres ikke under kjøring. Av minus så er det en sprekk i frontruten, den må tas før neste EU. Er vel 2000,- i egenandel på kaskoforsikringen. Det er hovedstrømsbryter i bilen fordi instrumentpanelet trekker noe strøm og den går tom for strøm om den står. Har ikke letet etter et annet brukt instrumentpanel, men mange som selger fra delebiler på finn så bør ikke være noe problem å få tak i.
For oss var det viktigste når vi kjøpte bilen rusten, for det er det som tar disse bilene. Denne bilen er bra for rust, og det er slik at den blir veteran i 2028, ca. 3.5 år. Og da kan en ha en meget billig bil om en tar vare på den. T4'ene til Volkswagen er meget driftsikre sammenlignet med T5'ene, og den kan fint rusle mange kilometer til. Jeg tror denne bilen vil holde seg godt i pris i årene som kommer, og vil nok starte og stige som veteranbil.
Webasto er veldig fint når det blir kaldere ute, for da blir bilen raskt varm
Ta gjerne kontakt dersom du lurer på noe.
Tekst fra annonse når vi kjøpte bilen:
Bilen er i god stand,godt påpasset,hatt flere tectybehandlinger, siste i 2023,og har derfor veldig lite rust.
Hatt Castrol oljeskift hver 10000 de siste 20 årene,så motoren er i topp stand.Dieselpumpe overhalt,sammen med regreimbytte/vannpumpe på 350000 km.
Klima fungerer ikke,bør nok fylles.
Ny Webasto til 15000 kr i 2022.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 845 kr (avgifter)
- Pris eks omreg
- 68 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- 1. gang registrert
- 18.08.1998
- Farge
- Rød
- Interiørfarge
- Grå
- Hjuldrift
- Firehjulsdrift
- Effekt
- 102 Hk
- Sylindervolum
- 2,5 l
- Vekt
- 1 990 kg
- Antall seter
- 8
- Karosseri
- Flerbruksbil
- Antall dører
- 4
- Antall eiere
- 13
- Bilen står i
- Norge
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Reg.nr.
- UE94958
- Chassis nr. (VIN)
- WV2ZZZ70ZXH035015
- Maksimal tilhengervekt
- 2 000 kg
- Sist EU-godkjent
- 21.08.2023
- Neste frist for EU-kontroll
- 04.05.2025
Utstyr
- El.vinduer
- Hengerfeste, fast krok
- Kupevarmer
- Lettmet. felg sommer
- Lettmet. felg vinter
- Motorvarmer
- Sommerhjul
- Vinterhjul
Selgers kjennskap til bilen
Er eller har motoren vært trimmet?
Nei
Har bilen heftelser/gjeld?
Nei
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.