Jeep Comanche
COMANCHE
Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
pga jobb utenlands så velger jeg å selge prosjektet mitt.
Er du ute etter en sjelden bil og et monster i terrenget så er dette bilen du skal kjøpe, med nok krefter til å få Lan Marie Berg til å miste nattesøvnen og Støre til å jekke opp bensinprisen, så er ikke Norsk natur noe problem å komme seg fram i.
Bilen er bygd om av en bilforhandler (hallingdal bilformidling AS, byttet navn i senere tid)
-det er satt inn en 5,2L V8 fra grand cherokee samt tilhørende girkasse og transfer kasse.
-montert større radiator, den er litt humør syk og svetter litt kjølevæske.
-bakaksel er det satt inn sperre i
-lagd ny bakre mellomaksel for å få riktig avstand til girkasse
-jeg har montert nye skivebremser fra Willwood foran.
-har nytt bremsesett fra Willwood til bakaksel liggende.
-framaksel er forsterket med innlegg og nye stikkaksler
-montert 6,5" hevesett - ikke godkjent / har de fleste orginal delene liggende.
-veldig lite rust på bilen, det er lakkrust som står for 70% under ser den også veldig bra ut.
Bilen er ikke godkjent med motor eller hevesett, har vert i kontakt med SVV og AMCAR Norge om det problemet.
-Har fått anbefaling fra AMCAR om godkjenning av motor, har alle dokument på det.
-har levert den dokumentasjonen til SVV og fått til svar at det må monteres skivebremser foran og bak i henhold til SVV sin kalkulator for bremser til biler som får mere HK, har e-post samtalen med SVV på det.
-Bremsene er kjøpt inn og må monteres, for å få godkjent ombygging av motor.
Oppsumert: monter bremser bak og fjern hevesett så kan bilen vises hos SVV og bli godkjent.
Å nå lurer du på hvorfor i alle dager jeg ikke har gjort det med dette klenodiet av en bil.. det er fordi jeg har kjøpt hus, valp og har ei som vil dele postkasse med meg og døgnet har fortsatt ikke mere en 24 timer.
Dette er ikke en bil jeg vil eller burde selge, men alternativet er at den blir stående i mange år før jeg kan prioritere å bruke ressurser på den igjen.
har brukt den mye på tur osv, så den har ikke stått seg istykker.
er du interessert så er det bare å ringe, pga jobb er jeg ikke alltid tilgjengelig på tlf men ringer opp igjen så fort jeg har mulighet.
pris kan diskuteres ved hurtig og ryddig handel.
Selges til mennesker som vet hva det innebærer å kjøpe en veteranbil som er ombygd.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 231 kr (avgifter)
- Pris eks omreg
- 120 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- 1. gang registrert
- 25.09.1986
- Farge
- Hvit
- Hjuldrift
- Firehjulsdrift
- Effekt
- 215 Hk
- Sylindervolum
- 5,2 l
- Vekt
- 1 600 kg
- Antall seter
- 2
- Karosseri
- Pickup
- Antall dører
- 2
- Bilen står i
- Norge
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
- Avgiftsklasse
- Varebil
- Reg.nr.
- CE30900
- Chassis nr. (VIN)
- 1JTWB65G4GT165022
- Neste frist for EU-kontroll
- 16.04.2022
Utstyr
- Diff.sperre
- Hengerfeste, fast krok
- Midtarmlene
- Radio DAB+
Selgers kjennskap til bilen
Kjente feil, mangler eller synlige skader?
Ja. rustbobler rundt om
Er det gjort større reparasjoner?
Ja. motor og drivverk er byttet.
Er eller har motoren vært trimmet?
Nei
Har bilen heftelser/gjeld?
Nei
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.