Bildegalleri
Inaktiv
Mitsubishi Lancer
Evo 2 Widebody LES HELE ANNONSEN!
1994
64 000 km
Manuell
Bensin
Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Velger å sjekke interessen for min veldig spesielle Mitsubishi Lancer Evo 2 med widebodykit da det ble mere anmerkninger enn antatt på kontroll av Vegvesenet med en som hadde en ekstra dårlig dag. Noe av dette er veldig enkle fiks. Tanken var å beholde/bruke denne så dette var veldig synd.
(Veldig mange spør hva som må gjøres for å få den godkjent, se siste bildene for mangellapp)
Om den skulle blitt solgt på skilt hadde prisen ligget på overkant av 400 tusen så velger å legge denne ut rimelig uten skilt.
Om det ikke finnes noen seriøs interesse for den velger jeg heller også selge den til utlandet eller fikse alle mangler så jeg får skilt, så den vil uansett ikke bli gitt bort gratis.
Men over til selve bilen, av specs så kan det nevnes:
Motoren har gått i forrige eier og mitt eie med Motul 20w60 lemans olje. Jeg jeg vil også bytte til samme olje og oljefilter fortløpende. HKS luftfilteret er også renset. Bensinslanger vil mest sannsynlig også byttes fortløpende/før eventuelt salg.
Jeg har bare kjørt på maks 1.6 bar trykk og går meget godt med det, men motoren skal være god for over 2 bar. Skal være 400+ hester ved høyere trykk. For optimalt utbytte bør den mappes ordentlig.
Bilen blir levert på 17 tommer italienske felger, men har også 19 tommer nyrenoverte Enkei felger som kan kjøpes ved siden av.
Først og fremst penger som gjelder men innbytte i bil med skilt pluss penger, eller Rolex kan være interessant. Byttepris 300k. Velger nå etter veldig mye useriøst også sette den ned en siste gang, hvis ikke den blir solgt nå innen de 12 dagene annonsen er oppe bli den heller beholdt selv.
UNDERSTELLSNUMMER STEMMER IKKE DA FINN BARE GODTAR MERE ENN 17 TALL OG BOKSTAVER, NOE SOM JAPANSK UNDERSTELLSNUMMER IKKE HAR
(Veldig mange spør hva som må gjøres for å få den godkjent, se siste bildene for mangellapp)
Om den skulle blitt solgt på skilt hadde prisen ligget på overkant av 400 tusen så velger å legge denne ut rimelig uten skilt.
Om det ikke finnes noen seriøs interesse for den velger jeg heller også selge den til utlandet eller fikse alle mangler så jeg får skilt, så den vil uansett ikke bli gitt bort gratis.
Men over til selve bilen, av specs så kan det nevnes:
- Lav km-stand på 64000km, har kjøpt VIN history report fra Japan også og det var ingen ting som tilsier at det ikke stemmer
- Smidd motor som har gått ca 7000km med blant annet Wiseco stempler og Eagle råder
- Klart registerreimdeksel
- Torque intercooler
- Ny 255 Walbro bensinpumpe
- Nytt Walbro bensinpumpefilter
- 3 tommer downpipe
- 200-cells racingkatalysator
- HKS lyddemper med 5 tommer endestuss
- HKS åpent luftfilter
- Stor dumpventil
- Custom aluminium oljekork
- Oppgradert clutch
- HKS turbo timer
- Greedy boost controller
- Klokke for oljetrykk
- Klokke for turbotrykket
- AEM Wideband bredbåndslambda
- K-sport coilovers
- Ventilerte bremseskiver
- Evo 3 vinge med karbonfiberfolie
- Svart folie på taket, er grønn under
- Widebody kit bestående av støtfanger foran, bak, skjermer til sidene foran, skjermer til sidene bak og sideskjørt
- Svarte baklys
- Reservehjulbrønn kuttet ut og erstattet med rett plate
- Montert brannslokkningsaparat bak
- Sluttsteg montert i bagasjerommet
- Batteri montert i bagasjerommet
- Oppgraderte høyttalere i dørene og hattehylla bak
- Pioner 1-Din stereo
- Momo racingratt i skinn med karboninnlegg
- Nye Sparco matter
- Flocket dashbord og midtkonsoll
- Originale fine Recaro seter
- 4x 40mm aluminiumspacers, på bildene med de svarte felgene står den uten disse på, pga ble vist uten disse
- Tårnavstiver foran
- Tårnavstiver bak
Motoren har gått i forrige eier og mitt eie med Motul 20w60 lemans olje. Jeg jeg vil også bytte til samme olje og oljefilter fortløpende. HKS luftfilteret er også renset. Bensinslanger vil mest sannsynlig også byttes fortløpende/før eventuelt salg.
Jeg har bare kjørt på maks 1.6 bar trykk og går meget godt med det, men motoren skal være god for over 2 bar. Skal være 400+ hester ved høyere trykk. For optimalt utbytte bør den mappes ordentlig.
Bilen blir levert på 17 tommer italienske felger, men har også 19 tommer nyrenoverte Enkei felger som kan kjøpes ved siden av.
Først og fremst penger som gjelder men innbytte i bil med skilt pluss penger, eller Rolex kan være interessant. Byttepris 300k. Velger nå etter veldig mye useriøst også sette den ned en siste gang, hvis ikke den blir solgt nå innen de 12 dagene annonsen er oppe bli den heller beholdt selv.
UNDERSTELLSNUMMER STEMMER IKKE DA FINN BARE GODTAR MERE ENN 17 TALL OG BOKSTAVER, NOE SOM JAPANSK UNDERSTELLSNUMMER IKKE HAR
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- Ikke oppgitt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Mitsubishi
- Modell
- Lancer
- Modellår
- 1994
- Karosseri
- Sedan
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 400 hk
- Kilometerstand
- 64 000 km
- Girkasse
- Manuell
- Hjuldrift
- Firehjulsdrift
- Seter
- 5
- Farge
- Grønn
- Fargebeskrivelse
- Matt grønn
- Interiørfarge
- Grå
- Bilen står i
- Norge
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Chassis nr. (VIN)
- CE9A0000512222222
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Selgers kjennskap til bilen
Er eller har motoren vært trimmet?
Ja.
Har bilen heftelser/gjeld?
Nei
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.